فضای مجازی مهمترین موضوع برای جامعه است

به گزارش رکنا از قزوین، سرهنگ فرهاد عبدالمالکی در همایش مروجین آموزش همگانی پلیس که  با حصور استاندار در سالن شهید امامی استاندار برگزار شد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و حلول ماه ربیع الاول گفت: برای حفظ فرهنگ و سنت و امنیت کشور باید برنامه های ما جامعه محور بوده و به مشارکت مردم اتکا داشته باشد.

وی بیان کرد: در شرایط حساس کنونی که با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن مواجهیم اسرائیل یک سازمان اطلاعاتی ویژه برای مقابله با ایران تاسیس کرده و این نشان دهنده بزرگی ملت و انقلاب ایران است و ما هم باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

سرهنگ عبدالمالکی اضافه کرد: در اتاق فکر پلیس قرار شد به سمت هوشمند سازی و جامعه محوری حرکت کنیم تا به یک سازمان ارشاد کننده و راهنما تبدیل شویم و در کنار آن اقتدار پلیس و امنیت را هم تثبیت کنیم.

وی بیان کرد: پلیس امروز مشاوری امین در حوزه های مختلف در کنار مردم است و با برنامه ریزی اصولی به سمتی حرکت کرده تا بتواند ارزش و اعتبار نیروی انتظامی نزد مردم با رضایتمندی همراه شود.

جانشین نیروی انتظامی استان قزوین یادآورشد: در این راستا مشکلات خود را با مردم در میان گذاشتیم تا با درک شرایط بازوان امداد نیروی انتظامی باشند.

عبدالمالکی اظهارداشت: در دوران بحران کرونا از طریق فضای مجازی توانستیم در کنار مردم باشیم و حلقه وصل را محکمتر و هوشمند سازی کنیم و اعتقاد داریم هر جا مردم باشند موئفقیت ها بیشتر است

وی اضافه کرد: امروز دشمن در حوزه جنگ نرم خاکریزهای زیادی را فتح کرده و از شبیخون گذشته و به غارت فرهنگی روی آورده تا آسیب های فر هنگی به جامعه وارد کند زیرا می داند آسیب های اجتماعی و فرهنگی با هیچ هزینه ای قابل جبران نیست و در این زمینه با ترویج اعتیاد نسل جوان را نشانه گرفته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: باید با روشهای جذاب و خلاقانه و بهره گیری از سخنرانان توانمند بتوانیم ضمن تبیین اهداف دشمن در ایجاد معضلات اجتماعی و رواج اعتیاد به هوشیاری مردم کمک کرده و اطلاع رسانی را بالا ببریم تا مردم در طرح های پیشگیرانه مشارکت کنند.

 

 

 

کدخبر: 729419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟