رییس کل دادگستری استان قزوین:قانون پذیری اولین گام در راستای برقراری نظم در جامعه  است

رییس کل دادگستری استان قزوین  قانون پذیری اولین گام در راستای برقراری نظم در جامعه  است

به گزارش خبرنگار ما، حجت الاسلام والمسلمین نوراله قدرتی در اولین گردهمایی تکالیف دستگاه های اجرایی در اجرای صحیح وظایف، قوانین و مقررات با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول قضایی در شهرستان بویین زهرا ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: سند تحول قضایی در پی رضایتمندی و اعتماد مردم بوده و با خود اعتماد مردم را به همراه دارد و سندی است که برای تحقق آن از مردم استمداد طلبیده شده بنابراین علاوه بر جوامع نخبگان و علمی، مورد توجه شهروندان است.

وی بیان کرد: قانون پذیری و اشراف مدیران بر قوانین و مقرارت اولین گام در راستای برقراری نظم، امنیت، ایجاد امید در جامعه و احیای حقوق عامه است، چرا که بخشی از قانون گریزی و قانون ستیزی که امروز در جامعه وجود دارد به دلیل نوع عملکرد مدیران و مسئولان اجرایی کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی اظهار داشت: درحقیقت مردم ولی نعمتان نظام اسلامی و همه مسئولین هستند و آنچه که از مسئولین انتظار دارند اجرای صحیح قوانین و مقرارت است.

حجت الاسلام قدرتی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته در شهرستان بویین زهرا امیدواریم هر روز شاهد کاهش عدم اجرای قوانین باشیم و از این پس مردم گله قابل توجهی در این خصوص نداشته باشند.

وی به همراه مسئولان قضایی و مدیران اجرایی شهرستان بویین زهرا در بازدید از سه شرکت شایسته سازان مهر ایرانیان، لطیف پلاستیک قزوین و آیلار پلاستیک  خاطر نشان کرد: یکی از رویکردهای ما این است که واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل را به چرخه تولید بازگردانیم زیرا هم هزینه کمتری دارد و هم به اشتغال و تولید کمک می شود و فعالیت کارخانه ها با تمام ظرفیت از مهمترین اهداف ما در استان است.

قدرتی در پایان  افزود: مقرر شد در نشست فوق العاده ای در آینده نزدیک مشکلات این واحدهای تولیدی مرتفع و هر چه سریع تر بازگشایی و به مرحله تولید برسند.

قزوین رکنا سمانه مافی

کدخبر: 659195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟