پروژه احداث حریم تئاتر شهر آغاز شد + فیلم

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، محمدمهدی اسماعیلی ( وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی )، محمود سالاری (معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد)، کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی) و جمع کثیری از بازیگران، هنرمندان، مدیران و اصحاب رسانه در این مراسم حضور داشتند.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: «خوشحالم که این پروژه و پیگیری‌ها برای انجامش به سرانجام رسید. این مجموعه در اختیار مردم ایران و هنرمندان است. تئاتر شهر قلب تپنده هنر تهران و ایران است.»

محمود سالاری، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: «اهتمام وزیر ارشاد، باعث فرجام نیک موضوع حریم تئاتر شهر شد و خوشحالم که امروز یک تقاضای چندساله اهالی تئاتر به سرانجام رسید.»

داریوش ارجمند، بازیگر پرسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: «امیدوارم این دوره جدید با مدیریت سیدمحمدجواد طاهری در کنار حفظ و حراست از بنا و تاریخ تئاتر شهر، از هنرمندان هم حفاظت شود.»

ایرج راد، دیگر هنرمند حاضر در این رویداد گفت: «تئاتر شهر برای همه هنرمندان مکان ویژه و جایگاه ارزشمندی است. امروز خوشحالم که این مهم در حال شکل‌گیری است؛ امری که باعث خوشحالی اهالی تئاتر خواهد شد.»

در پایان این مراسم با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کلنگ طرح احداث حریم مجموعه تئاتر شهر زده شد.

کدخبر: 957713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟