منتظر قسمت‌های مهیج «هم گناه» باشید

به گزارش رکنا،مصطفی کیایی کارگردان «هم گناه» در گفتگو با هفت صبح درباره تفاوت کارهایش بیان کرد:‌ من ماجراجویی را دوست دارم. برای همین هفت فیلم ساخته‌ام که هیچ کدام شبیه هم نیست. یک سری از این فیلم‌ها موفقیت زیادی داشته‌اند ولی من بعد از آن مسیر عوض کردم. بازیگوشی و ماجراجویی در فیلمسازی را دوست دارم. به این هم فکر نمی‌کنم منتقدان از نتیجه کار راضی هستند یا خیر. همیشه حرفم این است: مهم ترین فاکتور در یک کار قصه است.

او در ادامه از مخاطبان درخواست کرد که برای تماشای این سریال صبور باشند چون در ادامه اتفاق‌هایی خلاف قضاوت ها شاهد خواهیم بود: مخاطب باید صبور باشد. نمی شود در هر قسمت قصه همه کاراکترها را روایت کرد. من کلی پیام از طرف مددکاران داشتم که شما چرا هیچ تحقیق نکردید؟ کدام مددکار خواستگاری کسی می رود که به او کمک کرده است؟ من گفتم لطفا صبور باشید و قصه ما را ببینید…. چون کاراکترها زیاد است در برخی قسمت ها بعضی از آن ها را رها می کنیم. مثل اتفاقی که در دو قسمت قبلی برای شخصیت پرویز پرستویی افتاد. ولی از این قسمت قصه پرستویی دوباره پررنگ می شود.

محسن کیایی نویسنده و بازیگر «هم گناه» درباره قصه این سریال به هفت صبح گفت: ما متریالی که ابتدا در نظر داشتیم برای ۵۰ قسمت بود. قراری که با مصطفی و علی کوچکی داشتیم این بود که یک قصه ایرانی خانوادگی تعریف کنیم. برای ما مخاطب در اولویت اول است. یک بار چهار ماه ۱۰ قسمت سریال را نوشتیم اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که خوب نیست. مصطفی گفت این را کار نمی‌کنم و از اول دوباره شروع به نوشتن کردیم.

کیایی معتقد است در این سریال سراغ کلیشه‌های سریالسازی نرفته‌اند: ما در«همگناه» سراغ لاکچری بازی نرفتیم. یک خانواده سنتی پول دار نشان می‌دهیم و اصلا چیزی را به رخ نکشیدیم. نمی‌توان طبقه پول دار جامعه را ندید، ولی باید رفتار و کنش شان در درام درست و قابل باور باشد. یعنی تو یک سری آدم را نشان ندهی که نه به درام ربط دارند و نه فضای اجتماعی خودشان. ما در فصل یک، مخصوصا در پنج قسمت اول که کاراکتر زیاد داشتیم و قرار بود آدم ها را معرفی کنیم و قلاب بیندازیم تا مخاطب گیر بیفتد، شاید قصه یک مقدار کند بوده ولی از قسمت پنج، روند داستان سرعت گرفته است. در فصل دو داستان بیش از پیش باز می شود و مخاطب با ۱۲ قسمت مهیج مواجه خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 564873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟