« آیین رزم جامع» وارد بازار نشر شد

موضوع این کتاب، هنرهای رزمی، استراتژیهای جنگی (تاکتیکهای نظامی)، تقویت ایمان و اراده در افراد ضعیف‌النفس، و رموز موفقیت در کار و زندگی،‌ می‌باشد. شما باید تمام تلاشتان را برای بدست آوردن آنچه پیروزی مینامید بکنید. این کتاب در فصل آئین رزم، حاوی استراتژی‌هایی برای پیروزی است؛ در هر جایی در محل کار، در زندگی، در تحصیل، در تجارت، و... . مدیران، کارآفرینان و ورزشکاران سرتاسر دنیا، برای بدست آوردن پیروزی، باید کاملا با استراتژیک جامع وارد هر رقابتی شوند. این کتاب، برای آمادگی دفاعی نظامیان و ارتشیان بسیار ضروری است.

سالها پیش، زمانی‌که نویسنده این کتاب، «هنرهای رزمی» و «سلاح‌های رزمی» و «مبارزه» و «زندگی در شرایط سخت» را در طبیعت وحشی و خشن کوهستان به شاگردان خود آموزش می‌داد؛ کم و بیش، نسبت به ظرفیت و تحمل و سطح هوشیاری و اخلاق هر کدام از آنها، مطالبی را که مناسب آنها بود را می‌گفت و تمرین می‌کردند، تا این‌که در آن تکنیک، به مهارت لازم برسند. بعد از آموزش‌ها، شاگردان ایشان در زندگی اجتماعی‌شان، به موفقیّت‌های زیادی می‌رسیدند و اطرافیان خود را شگفت‌زده می‌‌کردند.

و همیشه به شاگردان خود می‌گفت و هم اکنون نیز می‌گوید: تا آنجایی‌که در توان دارید، از علم و دانش و تجربه و آگاهی خودتان، برای پیشرفت خود و خانواده و کشور و جهان هستی، نهایت استفاده را ببرید.

استاد یحیایی، به‌شدت، شاگردان خود را از ظلم و ستم و مردم‌آزاری منع کرده و می‌کند. حالا این ظلم و ستم و مردم‌آزاری، می‌خواهد از طرف شما به دیگران باشد و یا برعکس، از طرف دیگران به شما باشد. انسان‌های وارسته و با ایمان و قوی و آگاه، به ‌هیچ‌وجه به خودشان این اجازه را نمی‌دهند که به دیگران ظلم و ستم کنند و همینطور برعکس، به دیگران این اجازه را نمی‌دهند که به ایشان ظلم و ستم کنند. ما اعتقاد داریم که انسان‌های قوی و قدرتمند و آگاه و با ایمان، همیشه حافظ صلح و آرامش و امنیت و سلامتی Health و سربلندی خود و اطرافیانشان هستند.

نویسنده معتقد است؛ «در انجام هر کاری، باید نهایت سعی و تلاش را به انجام برسانیم، گویی که مسئلۀ مرگ و زندگی در بین است، حتی در شرایطی که شما با شمشیر چوبین می‌جنگید؛ تنها در این شرایط است‌که هنرهای رزمی، باردیگر، مقام و موقعیت خویش را به‌دست می‌آورد. در این شرایط می‌توان آنرا نوعی سیر و سلوک عارفانه در مسیر یک طریقت باطنی انگاشت؛ اگر این نباشد، هنرهای رزمی، تنها یک ورزش Sport است».

در این کتاب سعی شده تمامی ابعاد مربوط به «آئین رزم جامع» مورد بررسی قرار گیرد. طوری‌که با تحقیقات و پژوهش‌های فراون، به عمیق‌ترین اسرار مربوط به رزم، رخنه شده است. به همین‌خاطر، نویسنده، اسرار رزمِ تمامی اساتید مهم جهان را در این کتاب، به رشتۀ تحریر درآورده‌است.

 

کدخبر: 392284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟