فال ابجد امروز / 11 تیر ماه + فیلم
حجم ویدیو: 3.34M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

فال ابجد فال ابجد فال ابجد فال ابجد فال ابجد

به گزارش رکنا، فال ابجد امروز خود را در رکنا بخوانید.

فال ابجد فروردین

 

فروردین

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: شما آرزو دارید که ای کاش می توانستید رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید اما متوجه محدودیت هایی که در مسیرتان قرار گرفته و مانع پیشرفت شما می شوند نیز هستید. به جای اینکه سعی کنید غیرممکن ها را به واقعیت بدل کنید و وقت تان را با این کار هدر دهید سعی کنید هر چیزی که با واقعیت در تضاد است را فعلا کنار گذاشته و روی واقعیت ها تمرکز کرده و نگرشی منطقی داشته باشید. به جای اینکه با انتقاد کردن از خودتان اعتماد به نفس تان را از بین ببرید روی پیشرفت هایی که در این چند وقت اخیر داشته اید تمرکز کنید.

فال ابجد اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ب ج ب

تعبیر فال ابجد: درست است که این روزها خیلی ها می گویند «خواستن توانستن است» و «شما با قدرت فکرتان می توانید هر کاری را انجام دهید»، اما گاهی غیرممکن را نمی توان با قدرت اراده و انرژی مثبت هم ممکن کرد. اعتماد به نفس شما قابل تحسین است اما برای رسیدن به اهداف جاه طلبانه تان کافی نیست و شما به چیزی فراتر از تفکر مثبت نیاز دارید. شما در یکی از نقاط عطف رابطه عاطفی تان قرار گرفته اید و باید تصمیم بگیرید یا یک قدم جلوتر رفته و این رابطه را جدی تر کنید و یا عقب نشینی کرده و خودتان را به احساس امنیتی که به دنبالش هستید برسانید.

فال ابجد خرداد

خرداد

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: امروز ذهن شما قدرت بسیار زیادی پیدا کرده است و هر نوع اطلاعاتی که وارد مغزتان شوند دیگر راه فراری پیدا نخواهند کرد و همان جا باقی خواهند ماند. از این فرصت استفاده کرده و اگر می خواهید چیزی را یاد گرفته و یا درسی را بخوانید از این قدرت فوق العاده ای که در اختیار دارید بهره ببرید. امروز پیش رفتن بر اساس برنامه قبلی تان ممکن است کاری دشوار و همراه با چالش باشد، زیرا به هر جایی که نگاه می کنید فرصت ها و موقعیت های زیادی را می بینید که شما را به سوی خود فرا می خوانند. با وجود اینکه می دانید برای رسیدن به اهداف تان باید سخت تلاش کنید ولی مثبت اندیشی فعلی تان باعث می شود کارها به نظرتان آسان تر بیاید.

فال ابجد تیر

تیر

ابجد فال شما : ج ج آ

تعبیر فال ابجد: شما سختی های زیادی را برای رسیدن به جایی که در حال حاضر هستید، کشیده اید و برای آن احساس غرور هم می کنید اما فراموش نکنید که سلامتی شما مهم تر از هر چیز است و تحت هیچ شرایطی نباید نادیده اش بگیرید. امروز اطرافیان تان به خصوص عشق زندگی تان، انعطاف پذیرتر از همیشه اند، بنابراین زمان خوبی است تا خواسته دل تان را با آنها مطرح کنید. همین که از ته قلب تان و صادقانه حرف بزنید، کافی است. از افرادی که بسیار حساس هستند و هر حرفی را به دل می گیرند دوری کنید زیرا در روحیه شما نیز تاثیر بدی می گذارند.

فال ابجد مرداد

مرداد

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: زمان خوبی است تا در مورد ارزش های زندگی تان تجدید نظر کنید. آنچه شما امروز به آن اعتقاد دارید در دوران نوجوانی تان شکل گرفته اما حال تغییرات بزرگی در زندگی تان ایجاد شده که باید خودتان را با آن منطبق کنید؛ در غیر این صورت از آرزوهای تان عقب می افتید. امروز روز رمانتیکی است اما قبل از اینکه با همسرتان بیرون بروید بهتر است در مورد موضوعاتی که اخیرا موجب بحث هایی میان تان شده، صحبت کنید.

فال ابجد شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر فال ابجد: شما از اینکه ثبات موجود در روابط عاطفی خود را به خطر بیندازید اصلا خوش تان نمی آید، اما چه دنبال آغاز یک رابطه عاطفی جدید باشید، چه بخواهید اختلاف نظر با اعضای خانواده تان را حل کنید و یا زندگی زناشویی خود را بهبود ببخشید، برای اینکه به نتایج مثبتی دست پیدا کنید باید دست به ریسک بزنید. دست از انتظارات غیر منطقی برداشته و مشکل را به طور مستقیم با شخص مورد نظرتان مورد بحث قرار دهید.

فال ابجد مهر

 

مهر

ابجد فال شما : د ب د

تعبیر فال ابجد: اگرچه شما همیشه حلال مشکلات دیگران بودید اما اکنون نمی توانید از پس مشکلات خودتان برآیید. اشکال کار شما این است که دوست دارید تمام مسئولیت ها را به تنهایی بر دوش بکشید. مطمئنا اگر با دیگران مشورت و با افراد بااعتماد تقسیم وظایف کنید، حس بهتری پیدا خواهید کرد. امروز ممکن است که عشق زندگی تان از یکی از حرف های شما دچار سوءتفاهم شود. برای جلوگیری از این وضعیت سعی کنید که حرف های تان را از زوایای مختلف برایش توضیح دهید. روشن صحبت کردن کلید موفقیت شما در چنین روزی ست.

فال ابجد آبان

آبان

ابجد فال شما : آ ج ج

تعبیر فال ابجد: امروز انگار زمان متوقف شده و همه چیز در سکون کامل فرو رفته است. از این توقف بهره جسته و به اهداف و انگیزه های خود خوب فکر کنید. شما دارید بیش از اندازه به مشکلات و سرنوشت یک نفر دیگر می پردازید. شاید بهتر باشد همان قدر که برای دیگران وقت صرف می کنید برای خودتان و مشکلات تان هم وقت بگذارید. اگر مجبور هستید زمانی از روز تعطیل تان را صرف کارتان کنید سعی کنید صبح زود بیدار شده و این کارها را به انجام برسانید تا بتوانید بقیه روز را به خودتان و عزیزان تان اختصاص دهید.

فال ابجد آذر

آذر

ابجد فال شما : ج ب د

تعبیر فال ابجد: امروز برای شما روز هیجان انگیزی خواهد بود. حال تان حسابی خوب است و هیچ مشکلی در به کار گرفتن انرژی خود در انجام فعالیت های تان ندارید اما اگر با کمی مخالفت و انرژی منفی از جانب اطرافیان تان مواجه شدید تعجب نکنید. ایده های شما آنقدر خلاقانه هستند که هر کسی نمی تواند به راحتی با آنها کنار بیاید. سعی کنید با آرامش و خونسردی آنها را به همراهی با خود قانع کنید. امروز از اینکه وقت کافی برای پذیرفتن دعوت هایی که از شما می شود را دارید استفاده کنید و از روزتان لذت ببرید.

فال ابجد دی

دی

 

ابجد فال شما : ب آ د

تعبیر فال ابجد: نقشه هایی که برای امروزتان داشته اید ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. شاید این مشکل ناشی از یک نیاز عاطفی باشد که تا به حال متوجه آن نبوده اید. در واقع مشکل اصلی اینجاست که مغزتان یک چیز می گوید و قلب تان نیز شما را به راه دیگری هدایت می کند. شاید بهتر باشد فعلا در مورد هیچ چیز تصمیم گیری نکنید تا این وضعیت برطرف شود و بین قلب و احساس تان تعادل برقرار کنید.

فال ابجد بهمن

بهمن

ابجد فال شما : آ ج ج

تعبیر فال ابجد: شما سختی های زیادی را برای رسیدن به جایی که در حال حاضر هستید، کشیده اید و برای آن احساس غرور هم می کنید اما فراموش نکنید که سلامتی شما مهم تر از هر چیز است و تحت هیچ شرایطی نباید نادیده اش بگیرید. امروز اطرافیان تان به خصوص عشق زندگی تان انعطاف پذیرتر از همیشه اند، بنابراین زمان خوبی است تا خواسته دل تان را با آنها مطرح کنید. همین که از ته قلب تان و صادقانه حرف بزنید، کافی است. از افرادی که بسیار حساس هستند و هر حرفی را به دل می گیرند، دوری کنید زیرا در روحیه شما نیز تاثیر بدی می گذارند.

فال ابجد اسفند

اسفند

ابجد فال شما : د ب ج

تعبیر فال ابجد: زمان خوبی است تا در مورد ارزش های زندگی تان تجدید نظر کنید. آنچه شما امروز بدان اعتقاد دارید در دوران نوجوانی تان شکل گرفته اما حال تغییرات بزرگی در زندگی تان ایجاد شده که باید خودتان را با آن منطبق کنید در غیر این صورت از آرزوهای تان عقب می افتید. امروز روز رمانتیکی است.

کدخبر: 798687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟