فال ابجد امروز / 28 اردیبهشت ماه + فیلم
حجم ویدیو: 2.92M | مدت زمان ویدیو: 00:00:11

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد فروردین

 

فروردین

ابجد فال شما : آ ج آ

تعبیر : کامیابی/ تکامل/ نتیجه نهایی/ شناخت/ تشخیص/ افتخار/ شروع دوره‌ای جدید

 

فال ابجد اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر : یک مادر، خواهر یا همسری مهربان/ بانویی دوست‌داشتنی و محترم/ یک شخص خوش‌طینت/ خوشبختی/ زنی که در مسائل مالی استعداد دارد و سخاوتمند نیز هست./ فراست/ آگاهی/ زمانی مناسب برای رشد وتوسعه و خلاقیت/ این حروف درباره زیبایی و خلاقیت است و می تواند اشاره‌ای به بارداری نیز داشته باشد.

 

فال ابجد خرداد

خرداد

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر :  شروع یک پیروزی/ موفقیت/ افتخار/ در میان دو جریان یا مسئله مختلف قرار گرفتن/ تصمیم‌های مشکل/ بحران/ دوراهی/ تفکر و تعمق/ صلح‌جویی/ آرامش.

 

فال ابجد تیر

تیر

ابجد فال شما : آ ب د

تعبیر : کشف قدرت واقعی و نهان خود/ پذیرش شرایط/ استقامت و پایداری / گذر از بحران / حل مشکلات / مقابله با ترس‌ها و موانع.

 

فال ابجد مرداد

مرداد

ابجد فال شما : د د د

تعبیر : فرصتی برای تعمق و اندیشه/ بی‌علاقه بودن به لذات و کام‌جویی‌های دنیوی/ پرداختن بیشتر به مسائل معنوی برای داشتن احساس رضایت.

 

فال ابجد شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ج ج ب

تعبیر : فرصت‌های طلایی /  غنیمت شمردن فرصت‌ها / طرح ها، اقدامات یا تجربیات جدید/  تصمیم مهم / تعهد / کنترل شرایط.

 

فال ابجد مهر

 

مهر

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر : هراس به دل راه ندهید. / شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو شوید. / پستی و بلندی / تشویش درونی / ایستادگی در برابر مشکلات / عزم راسخ

 

فال ابجد آبان

آبان

ابجد فال شما : ب ج ب

تعبیر : تغییری در راه است./ آمادگی برای ایجاد تغییر / ایمان داشته باشید که زندگی نهایتا چیزی بهتر از آنچه را که رها می‌کنید به شما ارزانی می‌دارد. / انتقال مظهر زندگی دوباره است. انتقال بهاری است پس از زمستان سرد و طولانی. / برای پرورش یافتن، حرکت کردن و زندگی کردن، مرگ کهنه‌ها را بپذیرید.

 

فال ابجد آذر

آذر

ابجد فال شما : د ب ب

تعبیر : عدم قضاوت دیگران / عدم سرزنش دیگران / وفادار باشید. /  پذیرش سرنوشت / شکیبا باشید.

 

فال ابجد دی

دی

 

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر : وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم، مطالبه می‌کند. /هم اکنون زمانی است که تمام تلاش‌ها و انرژی‌های خود را صرف انجام کاری می‌کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. /کارهایتان در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می‌گیرد.

 

فال ابجد بهمن

بهمن

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر : مسلط شدن بر همه جوانب زندگی خود/ اتمام یک کار یا پروژه/ انتقادپذیری / انعطاف‌پذیر بودن/ خلاقیت/ تمرکز روی اهداف/ راهنما بودن.

 

فال ابجد اسفند

اسفند

ابجد فال شما : د د د

تعبیر : نماد نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. / ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی یا مشکلات مالی / توجه به کمبودها / تجدیدنظر در باورها و اعتقادات / کنترل احساسات.

کدخبر: 780964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟