فال ابجد امروز / 18 مرداد ماه + فیلم
حجم ویدیو: 7.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما :  د  د  ب

تعبیر ابجد : به فکر سلامت‌تان نیستید و با خوردن خوراکی‌های مضر و سبک‌زندگی ناسالم، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر نیاندازید. اوضاع مالی خوبی دارید و از مال دنیا بی‌نیاز هستید، اما به خاطر داشته باشید که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و برای اینکه ثبات مالی‌تان را در آینده تضمین کنید، از امروز پولی کنار بگذارید و همیشه به فکر روز مبادا باشید. خبری خوشحال‌کننده امروز به دست شما خواهد رسید. انسان منطقی هستید و به جای اینکه از روی احساسات تصمیم بگیرید، برای تصمیم‌های مهم زندگی از عقل و منطق کمک می‌گیرید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و با درایت و تدبیر، بهترین تصمیم را برای مشکلی که با آن روبرو می‌شوید اتخاذ نمایید. امروز شرایطی برای تنهایی و خلوت پیدا می‌کنید.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما :  آ  ب  د

تعبیر ابجد : ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جا‌های باریک بکشد، هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. چشم از اموال و دارایی‌های خود بر ندارید چرا که احتمال دارد در معاملات امروز ضرر کنید. برای حضور در جلسه‌کاری مهم یا مهمانی رسمی دعوت هستید و در این مراسم شرایطی برای آشنایی با افراد بانفوذی را پیدا می‌کنید. سفری در پیش دارید و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در این سفر چشم شما به فردی می‌افتد و نرد عشق به این فرد می‌بازید. در نتیجه سفر آتی را مغتنم بدانید و این سفر را به فرصتی برای عاشقی و شادکامی تبدیل نمایید.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : ج  آ  ج

تعبیر ابجد : اگر به دنبال افزایش روحیه هستید، فکری به حال سرووضع‌تان بردارید. برای افزایش درآمد به فکر سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت باشید. فرصت بیشتری را برای بودن در کنار اهل منزل کنار بگذارید. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و سر چیز‌های کوچک و پیش‌پاافتاده دلخور می‌شود. از این رفتار عشق‌زندگی‌تان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که گذر زمان روحیه ایشان را بهتر خواهد کرد. شرایطی برای دوستی شما با افراد سرشناس مهیا می‌شود. توانایی چشمگیری در متقاعد کردن اطرافیان دارید، امروز از این روحیه به نفع خود بهره بگیرید.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما :  د  ج  د

تعبیر ابجد : کینه‌ای که از فردی به دل دارید را فراموش کنید و از در محبت و دوستی با اطرافیان وارد شوید. کار‌های خلاف را کنار بگذارید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. زحمت‌های زیادی کشیده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید مزد خود را نگرفته‌اید، از تلاش و کوشش مایوس نشوید و مطمئن باشید که زحمت‌های‌تان به بار می‌نشیند. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ناخوش‌احوال است و نیاز به کمک شما دارد.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما :  آ  آ  ب

تعبیر ابجد : سلامت خود را با ورزش و کار‌های پرتحرک، تضمین کنید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. هدیه غیرمنتظره‌ای را از یکی از دوستان یا آشنایان دریافت خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. امروز وقت کم می‌آورید و فرصتی برای استراحت و تفریح نخواهید داشت.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما :  ب  د  ج

تعبیر ابجد : خرید‌های زیادی در پیش دارد، اما مواظب باشید ولخرجی نکنید و حساب و کتاب خرج‌ها از دست‌تان بیرون نرود. در رسیدگی به اعضای خانواده کوتاهی نکنید. فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌های‌تان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. روز شلوغی را سپری می‌کنید و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم نمی‌شود.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما :  آ  ج  ب

تعبیر ابجد : عینک بدبینی را کنار بگذارید و با نگاهی مثبت زندگی را در پیش بگیرید. با فراگیری مهارت‌های افزایش اعتماد‌به‌نفس، در‌های تازه‌ای از موفقیت را به‌روی خود باز کنید. یکی از دوستان به کمک شما نیاز دارد و امروز هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این دوست انجام دهید. تا می‌توانید به اطرافیان عشق بورزید. مشکلاتی که در پیش دارید را با مشورت با بزرگ‌تر‌های خانواده حل کنید. به خاطر داشته باشید که وقت طلا است و قدر لحظه‌های زندگی خود را بیشتر بدانید.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما :  آ  ب  ب

تعبیر ابجد : کار‌های مالی را با دقت بیشتری انجام دهید و امروز بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشید. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر چیز‌های کوچک و پیش‌پا‌افتاده ایجاد شده و اهل منزل روز پر تنشی را تجربه می‌کنند. برای حل این مشاجره پا درمیانی کنید و اجازه ندهید مشکلات کوچک و بی‌اهمیت، زمینه ناراحتی و دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کار‌ها ببرید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کار‌های شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما :  د  د  آ

تعبیر ابجد : امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید. بیش‌ازحد به دست‌وپای همسر یا عشق‌زندگی‌تان نپیچید و اجازه دهید مدتی تنها باشد. به یاد خاطره‌های خوش گذشته می‌افتید و یاد ایام قدیم در ذهن‌تان تداعی می‌شود.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما :  ج  ب  د

تعبیر ابجد : بیش‌از‌حد نگران خودتان هستید و زندگی‌تان را با اضطراب و دلهره ادامه می‌دهید، وقت آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. اسباب‌کشی در راه دارید و این تغییر خانه‌و‌کاشانه به نفع‌تان تمام خواهد شد. امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود. اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما :  ب ‌ ب ‌ آ

تعبیر ابجد : به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و امروز بیشتر از همیشه صبر پیشه نمایید. هزینه‌ای برای تعمیر یکی از لوازم منزل یا محل‌کار باید کنار بگذارید. امروز بعد از ظهر دوستان به سراغ شما می‌آیند و لحظه‌های خوشی را سپری خواهید کرد. یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و از این اشتباه ضرری به شما رسانده است، امروز زمان مناسبی است که چشم بر این اشتباه بپوشانید و به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان حسابی دلتنگ شما است و در اولین فرصت وقتی را برای بودن با ایشان کنار بگذارید.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما :  د  د  د

تعبیر ابجد : همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز وفاداری‌اش را به شما ثابت می‌کند. مشکل مالی که امروز سر راه‌تان قرار گرفته را به کمک پس‌اندازی که قبلا کنار گذاشته‌اید، حل نمایید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای درمیان اعضای خانواده وجود دارد. بی‌گدار به آب نزنید و ایده‌های خود را قبل از اجرا دوباره بررسی نمایید. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟