فال ابجد امروز / 4 تیر ماه + فیلم
حجم ویدیو: 4.06M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما :  ب  ب  ج

تعبیر : اینکه اطرافیان کمی سرسنگین هستند را به خود نگیرید. این را بدانید هر کسی مشغله های فکری خود را دارد و همه نمی توانند همیشه شاد باشند. شاید خودتان هم عصبی و کلافه باشید. همین در بزرگ تر دیدن زشتی ها موثر است. سعی کنید تنها . آرام باشید. با ورزش هایی همچون پیاده روی یا یوگا می توانید استرس های خود را تا اندازه زیادی برطرف کنید. در مسایل احساسی، خیلی شتابزده رفتار نکنید. از تجربیات گذشته خود درس بگیرید و همان راه های قبل را نروید تا دوباره تجربه شکست نداشته باشید.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما :  آ  ب  ج

تعبیر : شما انسانی هستید که خود را با شرایط روز خیلی سریع وفق می‌دهید، هیچ گاه از روزمرگی هفته‌هایتان خسته نمی‌شوید زیرا با برنامه‌های مختلفی که برای هر روز تان دارید، هر روز از روز قبلی متفاوت می‌شود. فعالیت‌ها و افکار مثبتی که در این روزها دارید باعث می‌شود بیش از پیش حرکت تان سریع شود. شما به دلیل اخلاق خاصی که دارید محبوب همگان هستید، در هر زمان که به هر مکان جدیدی می‌روید مورد پسند افراد زیادی قرار می‌گیرید. در روابط تان کاملا صبور و محتاط هستید.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما :  د  د  آ

تعبیر : به نظر می‌رسد امروز دیگران معنی حرف‌هایی که می‌زنند متوجه نشوند و یا حتی حرف‌های بی معنی بزنند. اما شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و از میان حرف‌هایشان به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید و براساس آن اطلاعات تصمیم گیری کنید. ممکن است وسوسه شوید در کارهایشان دخالت کنید و به این ترتیب می‌توانید بر اوضاع مسلط شوید. این کار شما یاس و ناامیدی تان را از بین می‌برد. اما بهتر است صبر کنید و اجازه دهید اوضاع خود به خود درست شود و شما دخالت نکنید.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما :  ب  ب  ب

تعبیر : با توجه نقطه نظر شما بهتر است که از تظاهر کردن بیشتر در یک رابطه دوستی اجتناب کنید تا میزان پیچیدگی یک چالش دیگر را کمتر کنید. پای خود را کنار کشیدن از موقعیتی غیر قابل حل کار دشواری است، بخصوص اگر قبلاً احساسات شما جریحه‌دار شده باشد. در چند روز بعد شما خواهید فهمید که موقعیت شما به آن اندازه که فکر می‌کردید تحمیل شده نیست.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما :  د  د  د

تعبیر : فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می‌شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می‌شود. اما باز هم ممکن است که شما به اندازه‌ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته‌اید. مقاومت کردن در برابر اکثر رازهای ارزشمند هنوز می‌تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما :  آ  ج  ب

تعبیر : خواسته‌های شما بر پایه زمان شما ایجاد شده‌اند و شما زمان کافی برای این ور و آن ور رفتن ندارید. مهم نیست که شما برای انجام دادن چه کاری تلاش می‌کنید، لازم است بعضی از کارها ناتمام باقی بمانند، حتی اگر شما عصبانی شوید. به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید ناراحتی شخص دیگری را هم به ناراحتی‌‌‌های خود اضافه کنید. اگر دیگران در تلاش هستند لغزشی را به شما نسبت بدهند، فقط به آنها یادآوری کنید که بهترین کاری را که می‌توانسته‌اید انجام داده‌اید.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما :  د  ب  ج

تعبیر : امروز ذهن خودتان را روی لذت های کوچک زندگی متمرکز کنید. تفریح و رسیدن به شادی و آرامش تنها در مسافرت به مقصد های دوردست و فعالیت های گران قیمت و تجملاتی خلاصه نمی شود. تمام آن چیزی که به آن نیاز دارید از درون شما نشأت می گیرد. از طبیعت لذت ببرید. به ماه و خورشید و ستاره ها نگاه کرده و لبخند بزنید. زیبایی در تمام چیزهای اطراف شما وجود دارد و تنها در چیزهای گران قیمت خلاصه نمی شود. در مورد دیگران قضاوت نکنید، گذشته هر فردی به خودش مربوط است، آنچه اهمیت دارد درسی است که از اشتباهاتمان می گیریم. با دوستان نزدیک خود دیدار کنید و اگر کدورتی بین شما وجود دارد آن را حل کنید.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما :  د  د  د

تعبیر : امروز به ذهن خلاق خود توجه کنید. اکنون وقت بسیار خوبی برای کاشتن دانه هایی است که در نهایت صحت و قدرت رشد خواهند کرد و به ثمر خواهند نشست. شما اکنون توانای رسیدن به ثروت را دارید، اما نمی توان راه صد ساله را یک شبه رفت. کلید موفقیت شما این است که آرامش خود را حفظ کرده و به مشکلات کوچکی که سر راهتان سبز می شوند عکس العمل شدید نشان ندهید. شما مهمتر از این هستید که وقت و انرژی خودتان را صرف چیزهای بیهوده بکنید.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما :  ج  آ  آ

تعبیر : ممکن است شما فکر کنید که خواسته‌های شما با خواسته‌های افراد دیگر تفاوت دارد و برنامه‌های شخصیتان با اهداف کسانی که به شما نزدیکند مغایرت دارد. اگر فکر می‌کنید می‌توانید فرد دیگری را متقاعد کنید که نقطه نظرش را به خاطر حمایت کردن از برنامه‌هایتان تغییر دهد، یا به این کار مجبورش کنید، اشتباه کرده‌اید. سعی نکنید که در یک کشمکش راه حل خودتان را تحمیل کنید. فقط انرژی بیشتری برای فروکش کردن آن صرف کنید.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما :  آ  ج  د

تعبیر : امروز روز خوبی برایتان خواهد بود. از طرف یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود هدیه ای دریافت خواهید کرد که موجب خوشنودی تان خواهد شد. شما در ارتباط با دیگران تاثیر زیادی بر آنها خواهید گذاشت، دیگران نیز از این که دوستی چون شما دارند، باید شکرگزار باشند. عشق زندگی تان در انتظار شما است. بهتر است دست او را بگیرید و با هم به گردش بروید. او به تعریف و تمجید از شما احتیاج دارد، بنابراین با سخنان خود او را خشنود کنید. مطمئن باشید که پاداش این کار خود را دریافت خواهید کرد.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما :  ب  ب  آ

تعبیر : شما مدام در درون تان سئوال‌های بسیاری را از خود می‌پرسید و بدون اینکه جوابی برای آنها داشته باشید از زندگی تان دلسرد می‌شوید. برای این که از این احساس دور شوید توصیه می‌کنیم در برابر اتفاقات زندگی تان، رفتار ها و گفتار دیگران خنثی عمل کنید تا بتوانید زندگی تان را کنترل کنید. با اینکه شما طبیعتا فردی خون گرم هستید اما بهتر است تلاش کنید تا کمی خون سرد شوید، خون سرد بدین معنا که در برابر رفتار دیگران ناراحت و غصه دار نشوید.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما :  د  ب  ب

تعبیر : امروز به کلمات برای بیان حرف ها و احساساتتان اکتفا نکنید. زبان بدن و لمس کردن تاثیری بسیار بیشتر از کلمات خواهند داشت. با دست دادن صمیمانه به دوستان و در آغوش گرفتن عزیزان و نوازش همسرتان دوست داشتن خود را به آنها نشان دهید. امروز احساسات شما بسیار فعال هستند و حتی بوی غذاها نیز شما را به وجد می آورد. پس خودتان را به یک وعده غذای حسابی دعوت کنید. چرا از تغییرات وحشت دارید؟ اگر شما خودتان را با تغییرا سازگار کنید، آنها نیز با شما سازگار و هماهنگ خواهند شد، پس قدم برداشته و پیش بروید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟