فال ابجد امروز / 12 خرداد ماه

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما :  آ  آ  آ

تعبیر : آنچه را که نیت و آرزو کرده ای به آن میرسی زیرا طالعت روشن است از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نیتت می‌شود از کار خود بهره مند می‌شوی و از دوستان باوفا،شادمان خواهی شد اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ج  د  ج

تعبیر : ورزش باید مستمر و منظم باشد تا بتواند تاثیرگذار باشد. سلامتی مهمترین موضوعی است که این روزها ذهن تو را به خود مشغول می‌کند. با تغذیه سالم و ورزش باید این سلامتی را تضمین کرد.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : ب  ب  ج

تعبیر : مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آنها نزدیک شوی.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما :  آ  ج  ج

تعبیر : سعی کن از حساسیت و زودرنجی‌ات کم کنی چون لطمات جسمی و روحی زیادی به تو خواهد زد و در نهایت این تو هستی که ضرر می‌کنی.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما :  ج  آ  ب

تعبیر : مواد مغذی که از خوردن غذاهای سالم و متعادل و خوراکی‌های سبک به دست می‌آوری، برای ایجاد سلامتی جسمی تو بسیار مهم و حیاتی است.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما :  د  آ  ب

تعبیر : مراقب سلامتی‌ات باش. به جای گرفتن رژیم‌های سخت و طاقت‌فرسا، برنامه غذایی‌ات را تنظیم کن تا روح و جسم سالمی داشته باشی.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما :  آ  آ  آ

تعبیر : اگر انرژی منفی را از خود دور کنی و با نگاهی مثبت و خیرخواهانه به سراغ هر کاری بروی، مطمئناً نتیجه‌ای که می‌خواهی می گیری.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما :  ب  ب  آ

تعبیر : افرادی که دراز کشیده با گوشی کار می کنند بیش از سایر افراد به چشم هایشان آسیب می رسانند ،گوشی تمرکز اعصاب را به هم می زد.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما :  د  ب  آ

تعبیر : آب یخ اولین و بزرگترین علت نابودی کبد محسوب میشود، هرگز با شکم خالی آب یخ ننوشید!

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما :  ج  ب  ب

تعبیر : دندانها و کف پاهای خود را تمیز نگه دارید، مطالعات نشان می‌دهد که ارتباط مستقیمی بین طول عمر و تمیز کردن دندان‌های و کف پا وجود دارد.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما :  آ  د  آ

تعبیر : تحقیقات نشان داده یکی ازدلایل سکته‌هاى قلبى هنگام صبح، بخاطراین است که ما چندساعت قبل از خواب و یا عصر روز قبل آب ننوشیده‌ایم!

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما :  آ  ب  د

تعبیر : اگر سرما خورده یا دچار آنفلوآنزا شده اید ، خوردن کدو تنبل را فراموش نـکنید. این ماده غذایی به دلیل داشتن ویتامین E و C برای کسانی که سرما خورده‌اند بسیار مفید است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 572697 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟