فال ابجد امروز /  20 بهمن ماه

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما :  آ  ب  ب

تعبیر : امروز شما اصلا حال و حوصله این که بخواهید با دیگران همکاری کرده و یا در فعالیت های گروهی شرکت کنید را ندارید و ترجیح می دهید کارهایتان را به تنهایی و به همان ترتیبی که خودتان می خواهید انجام دهید. با این حال به احتمال زیاد مجبور خواهید شد از لاک خودتان بیرون آمده و با دیگران ارتباط برقرار کنید زیرا برای پیش بردن کارهایتان به توصیه ها و اطلاعات آنها نیاز خواهید داشت و خودتان به تنهایی نمی توانید همه کارها را انجام دهید. سعی کنید این حال روحیتان را در برخورد با همسر و فرزندانتان منعکس نکنید. آنها دلیل اصلی این بی حوصلگی شما را نمی دانند و ممکن است از دست شما ناراحت شوند.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما :  د  د  ج

تعبیر : امروز صبح ممکن است با یکی دو نفر از همکارانتان به خاطر مسائل کاری مانند بی توجهی آنها به مسئولیت هایشان و یا انداختن کارها به گردن شما بحث کنید، اما مواظب باشید زیاد تند نروید. حال و هوای رمانتیکی در امروز نهفته است که باید از آن بهره ببرید. اگر کسی را دوست دارید امروز فرصتی فوق العاده برای بیان احساساتتان نسبت به او خواهد بود. اگر قصد دارید از او تقاضای ازدواج کنید بهتر است یک میز دو نفره در یک رستوران شیک رزرو کنید که با شمع و گل تزیین شده باشد، این کار میزان اثرگذاری درخواستتان را خیلی بیشتر خواهد کرد و خاطره آن در تمام سالیانی که قرار است در کنار هم زندگی کنید در ذهن هر دویتان باقی خواهد ماند.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما :  ب  ب  د

تعبیر : امروز شما با بی قراری می خواهید پروژه های جدیدی را هر چه سریع تر شروع کنید، اما آمادگی های لازم برای این پروژه ها هنوز فراهم نشده اند و حتی به اندازه کافی به آنها فکر نکرده اید. اولین چیزی که باید یاد بگیرید این است که صبور باشید. عجله در شروع کردن مسابقه تنها باعث خواهد شد که به دلیل تخلف از دور مسابقه خارج شوید، پس فعلا فقط خودتان را آماده کنید تا زمان مناسب فرا برسد. به جای این که در محل کارتان از رفتارهای همه ایراد بگیرید بهتر است اول یک بار خودتان و عملکردتان را مورد بازرسی قرار دهید، شاید به این نتیجه برسید که در واقع آنها دارند شما را تحمل می کنند و باید در رویکردتان تغییر ایجاد کنید.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما :  د  آ  ج

تعبیر : امروز باید به دیگران نشان دهید که چقدر دل و جرأت دارید. شما انسانی انعطاف پذیر هستید که خودتان را با شرایط مختلف تطبیق می دهید و همین باعث شده است که دیگران متوجه قدرت درونی شما نشوند و فکر کنند که به راحتی می توانند شما را به جهتی که خودشان می خواهند هدایت کرده و تحت کنترل خود در بیاورند. حالا دیگر وقت آن رسیده است که با هدف گذاری برای خودتان و پیش رفتن بر اساس برنامه هایی که خودتان برای زندگیتان در نظر گرفته اید، به آنها ثابت کنید که اشتباه می کنند. البته در مورد رابطه عاطفیتان بهتر است کمی دست به عصا جلو بروید و ناگهان تصمیم نگیرید محکم در برابر عشقتان ایستاده و مدیریت این رابطه را در دست بگیرید.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما :  ج  ج  آ

تعبیر : اکنون زمان آن فرا رسیده است که مسئولیت زندگی خودتان را به عهده بگیرید. از دیگران انتظار نداشته باشید که مشکلات شما را حل کنند و راه های مقابله با موانع را در اختیارتان قرار بدهند. نهایت کاری که از دست آنها بر می آید این است که دور هم نشسته و در حضور شما و حتی پشت سرتان، شما و کارهایتان را ندانسته مورد قضاوت قرار بدهند. شما امروز دچار یک نوع احساس نگرانی شده اید که باعث می شود نسبت به موقعیت هایی که در حالت عادی برایتان اهمیتی نداشته اند واکنش های تندی از خودتان نشان بدهید. هیچ کس نمی تواند به خوبی خود شما برای رهایی از این بحران روحی و عاطفی به شما کمک کند، پس به دیگران تکیه نکنید و خودتان دست به کار شوید.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما :  د  د  د

تعبیر : برای شما پیشنهادی داریم: اگر امروز نسبت به موقعیتی احساسی عجیب و ناخوشایند داشت این حس خود را نادیده نگرفته و به سریع ترین شکل ممکن از این موقعیت ها فاصله بگیرید. اگر خطری شما را تهدید کند غریزه شما خیلی خوب آن را احساس خواهد کرد، پس اگر در شرایطی قرار گرفتید که احساس امنیت نمی کردید خودتان را از آن نجات دهید. حتی اگر واقعا خطری در کار نباشد هم وقتی در محیطی قرار بگیرید که در آن احساس امنیت نمی کنید سطح عملکرد شما به مقدار قابل توجهی کاهش خواهد یافت. توجه به احساساتتان می تواند به شما نسبت به شروع یک رابطه عاطفی که از آغاز محکوم به فنا است نیز هشدار دهد.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما :  آ  ج  ب

تعبیر : امروز صبح که از خواب بیدار می شوید انگار به دلیلی که خودتان هم نمی دانید در غباری از سردرگمی و بلاتکلیفی قرار گرفته اید. خبر خوب این است که چند ساعتی که بگذرد آسمان زندگیتان صاف شد و تا پیش از غروب آفتاب خواهید توانست دید دقیقی از آنچه در اطرافتان می گذرد و آنچه باید انجام دهید داشته باشید. شخصیت و ذهنیت شما به حالت عادی خود باز خواهد گشت و دنیا و زندگی را همچون یک ماجراجویی خوشایند و پر هیجان خواهید دید. بعد از پشت سر گذاشتن این حالت آزار دهنده خواهید توانست با ذهنی باز و خیال راحت تعطیلات آخر هفته تان را شروع کنید. امشب تا دیر وقت با دوستانتان دور هم بنشینید و بخندید و هر چقدر که دلتان می خواهد غذا بخورید!

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما :  آ  د  ج

تعبیر : امروز هر چقدر هم برای سر و سامان دادن به کارهایتان تلاش کنید بالاخره یک جای کار ایراد دارد و هدفتان مثل ماهی از میان انگشتانتان سر می خورد. شاید باید برای عملی کردن برنامه هایتان وسواس کمتری به خرج داده و خودتان را با جریان اتفاقاتی که پیش می آیند هماهنگ کنید. امروز شما احساس می کنید که نادیده گرفته شده اید و برای کسی اهمیتی ندارید. انگار همه دست به دست هم داده و بر علیه شما با هم متحد شده اند! راستش را بخواهید هیچ اتفاق خاصی نیفتاده که بخواهد دیگران را به دشمنان قسم خورده شما تبدیل کند. در واقع مشکل خود شما هستید که امروز کمی بیش از اندازه حساس شده اید!

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما :  ج  ج  د

تعبیر : توانایی های خود را در اختیار دیگران هم قرار دهید و به آنهایی که برایشان ارزش و اهمیت قائل هستید خدمت کنید و خیالتان راحت باشد که پاداش سخاوت در انتقال دانسته هایتان به دیگران را خواهید گرفت. شاید در ابتدا ندانید از کجا شروع کنید و اوضاع کمی گیج کننده به نظر برسد، اما همین که شروع به حرف زدن کنید خودتان هم از مقدار دانسته هایتان و تأثیری که ذکاوت، خوش رفتاری و رفتار اجتماعیتان می تواند روی دیگران داشته باشد شگفت زده خواهید شد. اگر هنوز مجرد هستید این کار شما می تواند فردی که امروز همین دور و بر است و توجهتان را به خود جلب کرده است را تحت تأثیر قرار داده و حتی او را به شما علاقه مند کند.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما :  د  ب  ب

تعبیر : قدرت شما در منابع درونیتان نهفته است و امروز این منابع به روی شما باز شده اند و می توانید از آنها استفاده کنید. شما آرامش بی سابقه ای را در وجود خود احساس می کنید و حتی در آشفته ترین موقعیت ها هم می توانید خونسردی خود را حفظ کنید. اکنون برای شروع های تازه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و با مراجعه با دنیای درونتان خواهید توانست زخم هایی که می توانند در آینده به پیشرفت شما صدمه بزنند را درمان کنید. امروز شاید به طور ناخواسته کمی در کارهای اطرافیانتان دخالت کنید و این کار شما اصلا به مذاق آنها خوش نخواهد آمد، بهتر است امروز توصیه هایتان را برای خودتان نگه داشته و کاری به کار کسی نداشته باشید.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما :  ب  ب  ج

تعبیر : امروز شما خیلی احساساتی تر از همیشه شده اید و میل بی سابقه ای به فرو رفتن در لاک تنهایی خود احساس می کنید. این رفتار شما دیگران و حتی خودتان را هم متعجب خواهد کرد، چون شما در حالت عادی آدمی نیستید که به جای ماندن در کنار دوستان و عزیزانش بخواهد خودش را در اتاقش زندانی کند. با این حال فکر نکنید که مجبور هستید رفتاری بر خلاف این میل خود داشته باشید. اگر واقعا به تنهایی نیاز دارید همان کاری را بکنید که دلتان می خواهد. گاهی انسان با خودش بیشتر از هر شخص دیگری خوش می گذراند. اگر تا غروب حال و هوایتان تغییر کرد و خواستید با دوستانتان باشید که چه بهتر، در غیر این صورت خواندن یک کتاب متناسب با احساس فعلیتان می تواند ایده خوبی باشد.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما :  ج  ج  ج

تعبیر : امروز سعی کنید از صبح که از خواب بیدار می شوید با انرژی مثبت و ذهنی باز جلو بروید. اگر بخواهید بی حال و حوصله باشید و نگاهی منفی به آنچه در طی روز در انتظارتان خواهد بود داشته باشید فقط اوضاع را برای خود بدتر خواهید کرد و پیش روی به سوی اهدافتان را با موانع و انرژی منفی همراه خواهید نمود. یادتان که نرفته در این دنیا همان چیزهایی برای ما اتفاق می افتند که خود ما فکر می کنیم برایمان اتفاق خواهند افتاد؟ همیشه شنیده اید که نگرش ما از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما امروز حقیقت داشتن آن را به چشم خواهید دید. در پایان روز در روزنامه و یا از طریق اینترنت ببینید چه فیلم هایی روی پرده سینما هستند، شاید بتوانید با عشقتان یک فیلم رمانتیک تماشا کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟