طالع بینی شخصی امروز / 2 بهمن ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما شاید به طور خاصی حس و ادراک قوی ای پیدا کرده باشید و یا شاید هم خیال می‌کنید که قدرت بدنی خیلی فوق العاده‌ای دارید!! قدرتهای مثبت کمک می‌کند که ناراحتی احساسی خود و یا افراد دیگر را التیام بخشید. اما لطفا بعد از این کار دچار این توهم نشوید که همه کار می‌توانید انجام دهید!! شاید قدرتهای فوق طبیعی شما واقعی باشند، اما همیشه در دسترس شما نیستند. شاید هم آنها را از دست بدهید فقط برای اینکه بفهمید جهان خیلی بزرگ است و رازهای خیلی زیادی است که هنوز آنها را نشناخته اید. شاید امروز تلاش کنید که خودتان رانگه دارید! اما قبل از اینکه به طور کامل ناامید شوید از تنهایی و خلوت خود بیرون خواهید آمد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد رابطه متقابل شما با دیگران ممکن است به خاطر ترس غیر منصفانه باشد. اگر شما از این می‌ترسید که شخصی سعی کند تا شما را تحت کنترل خودداشته باشد بعد ممکن است شما به روشنی انگیزه درست او را متوجه نشوید. با وجود اینکه نگرانی‌های اخیر شما ادامه نخواهد داشت هنوز بهتر است که سئوال‌های ضروری را بپرسید تا هر گونه شک و شبهه‌ای را از بین ببرید. محتاط بودن در مذاکرات تان اکنون می‌تواند سیاست عاقلانه‌ای باشد و دیگر نیازی نیست تا خود را برای یک مدت طولانی از پیشرفت عقب بیندازید. امروز فردی سعی می کند شما را قانع کند که روش جدیدی اتخاذ کنید. اولین واکنش شما این است که با آن مخالفت کنید و با روش قدیمی خودتان کار کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز بر اساس غرایزتان عمل کنید تا اشتباه نکنید. شما باید کنترل کردن و تفکر منطقی را کنار بگذارید. بگذارید باد شما را به هر سویی که می خواهد ببرد. احساسات خود را بررسی کنید و تأثیر آن بر دیگران را ببینید. امروز تحکیم برنامه ها و نقشه ها سخت می شود. بهتر است گزینه های جدید را بررسی کنید و یادداشت هایتان را با دیگران مقایسه کنید. خودتان را درگیر یک طرز فکر نکنید. شخصیت عالی شما توجه زیادی را به خود جلب می کند. امروز مدل لباس پوشیدن شما هر طور باشد، ولی حال و هوای شما افراد زیادی را به خود جذب می کند. اگر در رابطه ای دائمی هستید، ممکن است امروز غافلگیر شوید. دوست دارید روال را بشکنید و کمی برای خودتان تنها باشید. شما از با خودتان تنها بودن واقعاً لذت می برید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز رویاپردازی کردن در مورد ماجراها و خطرات بزرگ برای شما تبدیل به سرگرمی‌دوست داشتنی شده است، اما اگر این رویاها منجر به هیچ چیز نشد ناامید و ناراحت نشوید. امروز اینکه رویاهایتان درک شوند یا نه اصلا اهمیت ندارد! اما خیلی مهم است که آنها را به واقعیت نزدیک تر کرده و با سرعت خیلی زیاد و حتی زیادتر از سرعت نور دست به کار شوید!! فقط فراموش نکنید که باید گاهی وقتها به عقب برگشته و کارهایی که دیروز شروع کرده بودید را تمام کنید. روحیه شورشی شما امروز بر شما غلبه می کند. شما احساس نیاز شدیدی به آزادی بیشتر در محل کارتان می کنید. قدم هایی بردارید تا پیشرفت کنید و عقب نشینی نکنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دیگران را بی‌گناه فرض کردن می‌تواند باعث برانگیخته شدن آنها برای قبول مسئولیت باشد. اما شما همچنین می‌توانید انتظارات بسیار زیادی از آنها داشته باشید که نتوانند از پسشان بربیایند. اگر آنها متوجه نشوند که شما بیشتر از آنچه که آنها انجام می‌دهند ازشان توقع دارید، ممکن است که بدون هچ تلاش مضاعفی فعالیتشان را متوقف کنند. باید بیشتر از قبل با دیگران سازش داشته باشید و از آنها نخواهید که برای به وقوع پیوستن رویاهای غیر ممکن شما نقش راهنما را داشته باشند. باید در لحظه اقدام کنید و اگر رمانس به سراغتان آمد لبخند زیبایی به لب داشته باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز همه دوست دارند زیاد حرف بزنند، و از احساسات خود اجتناب می کنند. عواطف خود را کنار بگذارید و اجازه دهید ذهنتان و فکرتان کنترل را به عهده بگیرد. به مسائل رسیدگی کنید و مطمئن شوید که عواطف شما با اطلاعاتی که دریافت می کنید تداخل ندارند. اگر در روابط خود صداقت پیشه نکنید مسائل مبهم می شوند. از تأثیر حرف هایی که می زنید آگاه باشید. شما معمولاً از روابط خوشایند با مردم لذت می برید و دوست دارید که با همه ارتباط داشته باشید. شما مؤدبانه با احساسات دیگران برخورد می کنید. بعضی اوقات چیزهایی بطور ناگهانی اتفاق می افتند و شما ممکن است آماده باشید یا نباشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید اگر شما مدتی از نظر سطح انرژی در سطح بالای بوده باشید، امروز به نقطه اوج می‌رسید، اگرچه ممکن است بعدها کنترل آن از دستتان خارج شود. به خاطر حفظ کردن ظاهر شما باید سعی کنید به خاطر عدم تحرک خود دست به کار شده و با خوش رویی و خوش بینی فوق العاده شروع به صحبت کنید. اما اگر گزافه گویی کنید، چاله‌ای خواهید کند که درنهایت خودتان هم به داخلش می‌افتید!! پس سعی نکنید قولی که نمی‌توانید از عهده اش بربیایید به کسی بدهید. اگر همکارانتان امروز نتوانند بفهمند که شما چه کار می‌کنید، پس نمی‌توانند از کارآیی شما انتقاد کنند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما ﺁینده خود را از همین امروز می‌سازید، باید وضعیت مالی تان را از الان رو به راه کنید زیرا فردا برای این کار بسیار دیر می‌باشد حتی اگر وضعیت مالی‌تان رو به راه باشد و مشکلی نداشته باشید، باز هم باید به فکر ﺁینده تان باشید. اصلا نگران نباشید و فکر نکنید که مشکل یا مساله‌ای قرار است برای شما رخ دهد اما همیشه گفته می‌شود احتیاط شرط عقل است. کمی‌به نزدیکان یا خانواده خود کمک کنید زیرا ﺁنها توقع کمک از شما دارند و شما در این روزها از ﺁنها غافل شده‌اید. وقتی که در طول روز امکان گفتگوهای فریبنده بر سر مسائل جذاب با آدم‌های متفاوت وجود دارد، تمرکز کردن بر روی کار برای انسان تبدیل به چالش می‌شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که در روزی مثل امروز عمل کردن بسیار مهم می شود. به خودتان مطمئن باشید و بر اساس غرایز خود عمل کنید. شما اغلب مشاوره خوبی از اطرافیان خود می گیرید. یادتان باشد که برای گرفتن بهترین راهنمایی ها و مشورت ها به دیگران رجوع کنید. در مورد همه چیز حرف بزنید و سپس عمل کنید. شک و تردید عواقب منفی دارد. شما هر اطلاعاتی که بخواهید بدست می آورید. شما قلباً انسانی سنتی هستید و این رفتار و منش را وفاداری می دانید، شما ارزش های غیرعادی هم دارید که در بعضی مواقع رو می آیند. جنبه غیرمتعارف شماست که باعث می شود اقدامی غیرنرمال انجام دهید. شما امروز آزادتر هستید در حالیکه همیشه فاصله را رعایت می کنید. سورپرایزی واقعی در انتظار شماست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده شما امروز نسبت به خودتان حس خیلی بهتری دارد و این نوع نگرش خیلی خوب است، اما اگر نتوانید به حوادثی که پیرامونتان رخ می‌دهد توجه کنید، تبدیل به فرد خودخواهی خواهید شد! به جای اینکه منکر اشتباهات و اتفاقات بد شوید، سعی در اصلاح شرایط داشته باشید. شما وقتی که می‌توانید بدون شک کردن به خود توانایی‌هایتان را قبول کنید، پس شانس بهتری نیز برای یافتن خوشبختی خواهید یافت. شما در حالیکه باور کرده‌اید تمام جوابها در مورد سوالهای زندگی را می‌دانید! ناگهان به سرعت می‌فهمید که اطلاعات خیلی زیادی را از دست داده اید و روند فکر شما چیز خیلی خارق العاده ای نیست!! قبول کنید؛ بین دانستن حقایق و توانایی برای داشتن دیدگاه واضحی نسبت به آینده تفاوتهای خیلی زیادی است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد توانایی طبیعی شما برای بیان کردن احساس‌هایتان امروز می‌تواند بر ضد شما عمل کند، برای اینکه قدرت هدایت‌کنندگی شما می‌تواند در نظر یک فرد دیگر متکبرانه به نظر برسد. طبیعتاً این موضوع مهمی نیست، اما شما می‌توانید با همان دستی که غذا را در دهانتان می‌گذارید به کسی ضرر بزنید. اگر دیگران به شما پیشنهاد کمک دادند، این پیشنهاد را رد نکنید. فکر بازی داشته باشید و حمایتی که از شما می‌شود را قبول کنید. باید موضع خود را در محل کار حفظ کنید. زمان آن نیست که عقب نشینی کنید و بگذارید که دیگران برای شما تصمیم بگیرند. قوی و مصمم باشید. شما باید بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید تا بتوانید ترکیب وسیعی از موضوعات متنوع را در بربگیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز حتماً باید بیرون بروید و نوازش باد را روی صورت خود حس کنید. با طبیعت ارتباط برقرار کنید و با عناصر چهارگانه آشنا شوید. نفس های عمیق بکشید و ریه های خود را پر از انرژی زندگی کنید. خودتان را روی قله کوهی مجسم کنید که به آبهای اقیانوس می نگرید. آگاهی خود را بالا ببرید تا چیزی از زیر نظرتان رد نشود. ذهنتان را باز نگه دارید و نسبت به ماجراهای تازه آماده باشید. امروز باید در زندگی رمانتیک خود آماده از دست دادن یا بردن یک چیز یا یک فرد باشید. غافلگیری عنصر مهم امروز است که می تواند شروعی جدید برایتان بیاورد. شاید شما و عشقتان بالاخره بتوانید قدر هم را بدانید. اگر بحثی پیش آمد، بعداً آشتی می کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 536902 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟