طالع بینی شخصی امروز / 7 آذر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که وابسته بودن و ثبات داشتن جنبه های کلیدی امروز هستند. کاری را انجام دهید که به دیگران ثابت کند این بخش های ذات شما کاملاً کاربردی هستند. دیگران ممکن است کله شقی کنند. شما باید مبارزه کنید تا دیدگاه خود را به کرسی بنشانید. باید از بولدوزر پایین بیایید و در روابط خود با دیگران ملایمت پیشه کنید. شما دوست ندارید که سعی کنید دیگران را متقاعد به انجام کاری کنید که مخالف با تمایل آنهاست. امروز شما در مورد عشقتان نگرانی خاصی دارید. انگار چیزی در مورد او هست که شما را آزار می دهد و باعث می شود که بخواهید او را تغییر دهید. با دقت و ملایمت با او حرف بزنید زیرا این بهترین روش است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است دوستیتان با کسی تمام شود. دلیل آن ممکن است پول، حسادت، یا مسئولیتی باشد که انجام نشده. بااین حال، این نباید احساستان درمورد کل دوستی را تحت تاثیر قرار دهد. آدم های زیادی اطرافتان هستند که صادقانه شما را می ستایند و آماده ی این هستند که همراهتان باشند. امروز می توانید با تغییراطرافتان و همچنین تلاش بی وقفه تان برای تمرکز روی روش های غیرمرسوم تفکر مثبت منافع زیادی را به دست آورید. چیزهای زیادی به این بستگی دارد که مثبت هستید یا منفی یا چه کسانی اطرافتان هستند. ارتباط پذیری و انرژی شما برای دیگران بسیار جذاب هستند. احتمال این هست که دوستان و حامیان جدیدی را پیدا کنید. همچنین ممکن است با افراد خارجی ارتباط نزدیکی پیدا کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما زمان خود را به بطالت می‌گذرانید، بهتر است کارهایی انجام دهید که برای شما مفید باشد نه این که از توانایی‌هایتان استفاده نکنید و همه استعدادهای شما کشف نشده باقی بماند. قضاوت‌های نادرستی را در رابطه با افراد انجام می‌دهید، مهم‌تر از ﺁن همه این کارها را در زندگی‌تان اجرا می‌کنید به همین دلیل باعث شده است که زندگی شما در گذشته گره‌های بسیاری داشته باشد. بهتر است تا قدرت و توان کار کردن را دارید از همین امروز شروع به کار کردن کنید تا ذخیره و اندوخته‌ای برای ﺁینده خود داشته باشید. امروز زمان بیشتری را به توضیح راه حلی به فردی کنید که به اندازه شما سریع موضوع را درک نمی کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز چیزی یا کسی سعی می کند که سرعت شما را کم کند. شاید این نشانه ای است که باید کاری انجام دهید. امروز لازم نیست حتماً کارهایتان را تمام کنید. به خانه بروید و روی مبل لم بدهید و استراحت کنید یا دوش آب داغ بگیرید و روح خود را تازه کنید. اموال شخصی و امنیت شما امروز اهمیت فوق العاده ای می یابند. به چیزهای خوب فکر کنید تا زندگی برای شما بهترین چیزها را عرضه کند. امروز روزگار برایتان پاداش غیرمنتظره ای دارد. شما می توانید هرچه می خواهید داشته باشید تا وقتی که بتوانید به آن برسید. شما وسوسه می شوید که حرکت جسورانه ای در مورد حیات عشقی خود صورت دهید، ولی در حال حاضر در حالت توربو شارژ هستید و ممکن است نیروی خود را دست بالا گرفته باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد نتایج امروز بستگی زیادی به انتخاب های شخصیتان دارد. وقت خیلی خوبی برای روابط غیررسمی، ورزش کردن یا فعالیت های دیگر است. همچنین وقت خوبی برای اکتشاف دیگر جنبه های خلاقانه تان است که به شما کمک می کند خودتان را به راحتی و با جرات ابراز کنید. حتی اگر مجبور باشید نباید خودتان را در چهاردیواری خود محبوس کنید. از طریق مکاتبات آنلاین، با دنیای خارج در تماس باشید. اگر کارهای خانگی یا دیگر وظایف بر دوشتان نیستند، زندگی فعالی داشته باشید، و در مقابل نوآوری و ماجراجویی آغوشی باز داشته باشید. شما روی فرد مهمی دست گذاشته اید. قبل از هر اقدامی اول خونسردی خود را بدست آورید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اکنون کار کردن بر اساس آنچه که قبلاً انجام داده‌اید ساده‌تر است، اما پیدا کردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاشهایتان کار سختی است. شما امروز، فقط به خطر اینکه به سرعت خود بیفزایید، ابتدا مثل حرکت سریع یک خرگوش با سرعت به جلو حرکت کرده و بعد مثل یک لاک‌پشت حرکت خود را آرام می‌کنید. اگرچه ریتم ناهماهنگ کاری شما ممکن است همکارانتان را عصبانی کند، اما اکنون برای به حداکثر رساندن سطح توانایی‌هایتان بهترین روش است. نگران اینکه دیگران چه فکری می‌کنند و شما چقدر می‌توانید کار کنید، نباشید. شما در مراحل اولیه یک ایده و فکر هستید. این ایده به پرورش و پردازش نیاز دارد. این ایده را مانند دانه جوانه زده ای دوست بدارید و از آن مراقبت کنید و به آن حساس باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز روز شاد و خرمی برای شماست. پروژه های بلندمدت مورد توجه شما قرار می گیرند. روحیه شما امروز به نحوی تقویت می شود و روابط شما خیلی خوب پیش می روند. زمان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری های مالی و فکر کردن در مورد پول گذاشتن در حوزه املاک یا دکوراسیون مجدد منزلتان است. امروز در زندگی رمانتیک شما جنبه رقابتی پررنگ تر می شود. عشق شما از اینکه فقط ایده های شما باشد راضی نیست. او می خواهد به چند کار کمک کند. شما دو نفر باید از نقاط قوت هم نیرو بگیرید و به هم کمک کنید. از جر و بحث اجتناب کنید و از انرژی مثبت امروز بهره بجویید. شما در جایگاه خوبی هستید تا امروز ایده های خود را در محل کارتان به کار ببندید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز انرژیتان برای همراهی دیگران در تعادل خیلی خوبی است. ممکن است به تاثیرات خارجی علاقه نشان می دهید. برایتان سخت نخواهد بود که برای انرژی خلاقانه تان کاربرد پیدا کنید. می توانید آنرا به سمت سرگرمی، مسافرت، رخدادهای جالب، بازی های ورزشی و تربیت فرزندان هدایت کنید. شرایط امروز پر از محدودیت است. شاید مجبور شوید برای مسایلی در خانه مسئول شوید (مثلا مرتب کردن همه چیز، یا ادب کردن فرزندان!). ممکن است موقتا با کسی از خانوداه تان خداحافظی کنید و این برایتان غم انگیز خواهد بود. ذهن شما ایده ها و مفاهیم جدید را خیلی زود درک می کند ولی دیگران لزوماً اینطور نیستند. به دیگران هم امروز در این قضیه کمک کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دوستان شما به خاطر کارهایی که تازه انجام داده‌اید خیلی عصبانی به نظر می‌رسند، اما نباید تنها بر پایه قضاوتهای آنها تصمیم‌گیری کنید. مشکل این است که هرکسی دیدگاه‌های احساسی و معنوی خاص خودش را دارد و آنها هر کدام جهان را به دید خود نگاه می‌کنند. کمکهای بیشماری که شما تازگیها دریافت کرده‌اید شاید باعث شوند خیلی از مسائل در ابهام و ناگفته باقی بمانند. وقتی فرصتی پیش روی شما قرار دارد خیلی سریع حرکت نکنید. اول مهلتی برای آن تعیین کرده و بعد اولین قدم خود را بردارید. دیگران مسحور کارهای شما می شوند. مطمئن باشید که آنچه شما می گویید توسط افراد درستی شنیده می شود و شما را وارد فاز جدیدی از کارتان می کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است اگر امروز می خواهید برای هدفی بحث و دعوا کنید، باید واقعیت ها را بدست آورید تا دلیلی برای اثبات گفته های خود داشته باشید. مردم به راحتی همه چیز را باور نمی کنند. باید کارهای زیادی برای عوض کردن نظر فردی درباره چیزی انجام دهید. روز بسیار خوبی برای پیاده روی در میان درختان است. از بالای ابرهای پایین بیایید و به روی زمین برگردید. سعی کنید در فضای زندگی خود سبزی و خرمی ایجاد کنید. باور و ایمان می تواند کوه را جابجا کند و در زندگی شما معجزه ها بیافریند. امروز به شما توانایی بیشتری برای استفاده از نظام باورهایتان داده می شود و می توانید با این باورها مسیر درستی را انتخاب کنید. انرژی امروز باعث می شود که در مورد باورهای خود در مورد رابطه خاصی دوباره فکر کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز دیدگاهتان اهمیت ویژه ای پیدا می کند. اگر مستعد بدبینی هستید، در هرکاری که می کنید و هرجایی که می روید دوگانگی می بینید. برعکس، چارچوب ذهنی خوش بین کمک می کند که بهترین جنبه های زندگی را پیدا کنید. سرگرمی پر از مشکلات و مسئولیت های اضافی خواهد بود. بادی انتخاب کنید که کاری را بکنید که از آن لذت می برید. در این صورت حتی بدترین و سخت ترین کارها هم نمی توانند لبخند را از لبانتان بردارند. اگر یک نمایش برنامه ریزی می کنید، باید خیلی آن را بازبینی کنید. اگر درک کنید که واقعاً به چه چیزی ایمان دارید، می توانید تغییر بزرگی در موقعیتی دشوار ایجاد کنید. امروز کسی به شما اطلاعات بسیار مهمی می دهد. قبل از آنکه اتوماتیک وار به کسی که چیزی به شما گفته اعتماد کنید، واقعیت ها را دوبار چک کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد درگیری و ستیز سختی که قبلا برای تان بوجود آمده بود اکنون عواقب خود را نشان خواهد داد. ممکن است احساس کنید که شخصی درست در مقابل شما کارهای مخفیانه ای انجام می دهد با این حال هیچ کس متوجه آن نمی شود و آشکارا چیزی نمی گوید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که تا می توانید خوش بین باشید حتی اگر احساسات تان مدام در نوسان باشند. شما توانایی ذاتی دارید که از گفتگویی که هیچ نفعی برای تان ندارد و فقط باعث آزار شما می شود فرار کنید. ممکن است اطلاعاتی به شما برسد که صوری باشد و یا واقعیت نداشته باشد. پس مراقب باشید که واقعیت و حقیقت را دریابید و جای هیچ شکی باقی نگذارید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 521402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟