فال ابجد امروز / 5 آذر ماه

فال ابجد یکی از قدیمی ترین روش های فال گرفتن در میان مردم است که بسیاری از مردم اعتقاد زیادی به این طالع بینی دارند. شما در سایت رکنا می توانید فال ابجد ماه تولدتان را از این به بعد مطالعه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : ب  ب  د

تعبیر : شما باید کارها و فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، فرصت‌ها و اتفاقات تازه‌ای برایتان پیش می‌ﺁید که چشم شما را بیشتر به روی دنیا باز می‌کند. مراقب باشید زیرا نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما می‌شود. هر پیش ﺁمد یا اتفاقی برایتان رخ می‌دهد نباید راه شما را عوض کند، در زندگی‌تان پیگیر باشید. اینقدر به مسائل با دیدی منفی ننگرید، زیرا باعث می‌شود که به سلامتی شما ﺁسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

 

اردیبهشت

ابجد فال شما : آ   د  ب

تعبیر : صحبت کردن در مورد بسیاری از موضوعات مورد علاقه‌تان از نظر احساسی دست یافتنی نیست. آشکار کردن احساساتتان می‌تواند برایتان مشکل ایجاد کند، اما اصرار ورزیدن در دست یابی به آنها می‌تواند تأثیر داشته باشد. متأسفانه فقط نیات خوب شما کافی نیست؛ آنچه که شما به دیگران می‌بخشید می‌تواند برای آنها مشکل‌ساز باشد. تا جایی که می‌توانید خیلی واضح در مورد خودتان حرف بزنید و از حقیقت فاصله نگیرید.

 

فال ابجد متولدین خرداد

 

خرداد

ابجد فال شما : ج  ج  ج

تعبیر : هم اکنون ساده‌ترین شیوه برای شما این است که سعی کنید بر برنامه‌های خود نظارت داشته باشید تا بتوانید کارهایی که افراد دیگر هم انجام می‌دهند را هم بررسی کنید و سعی کنید بر آنها هم تأثیر داشته باشید. وقتی که سخنان شما برای همکارانتان لازم‌الاجرا باشد آنها نصیحت شما را خواهند پذیرفت. اما زیاده روی هم نکنید. حتی یک قضاوت کوجک در مورد برنامه‌ریزی‌های یک فرد دیگر می‌تواند بر روی خود شما هم تأثیر مثبتی داشته باشد.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : د  آ  د

تعبیر : امروز احساس و عقل را با هم ترکیب کنید. چرا با خود تصور می کنید باید چیزهایی را دوست داشته باشید که به هیچ وجه نمی توانید تحمل کنید؟ اگر تصور می کنید در رابطه شما خللی ایجاد شده است با عقل و دل به آن فکر و همه جوانب آن را بررسی کنید تا بتوانید تصمیم درست بگیرید. امروز رابطه احساسی عمیقی با فردی پیدا خواهید کرد که قلبا او را دوست دارید. این رابطه با صحبت های عادی آغاز می شود و زمانی صمیمیت می یابد که هر دو احساس می کنید می خواهید بیشتر با هم حرف بزنید. در نتیجه این احساس دوطرفه به رستوران می روید و شام را در کنار یکدیگر صرف می کنید و عشق به تدریج شکل می گیرد.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : آ  د  آ

تعبیر : امروز به هیچ عنوان ناامید نخواهید شد. در طول روزهای آینده شما طرز فکر تحلیل کننده خود را کنار خواهید گذاشت و به جای اینکه منطقی باشد می توانید احساسات خود را به خوبی به زبان بیاورید. امروز توجه بسیاری به افرادی خواهید داشت که دوستشان دارید. اگر کسی به کمک شما نیاز داشته باشد، می تواند روی کمک شما حساب کند. امروز از عشق و عاطفه سرشار هستید. به همین دلیل می توانید با احساسات ملایم تری همه مشکلات موجود در رابطه خود را برطرف کنید و در مورد احساسات عمیق خود حرف بزنید.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ج  ج  ب

تعبیر : امروز احساس صمیمیت زیادی با دیگران خواهید داشت. با همه بسیار مهربان خواهید بود و سعی در برطرف کردن مشکلات پیشین دارید. امروز این گونه است که گویا همه مردم رفتار متفاوتی دارند و حساسیت آنها بسیار بالا است. اما همه همچون یک خانواده بزرگ و شاد در کنار هم هستند. از این رو، از اینکه در مورد احساسات واقعی خود با آنها حرف بزنید، نهراسید. امروز بیش از داشته های خود بُرد خواهید کرد. باید میان ارتباطاتی که با دوستان خود دارید یکی را انتخاب کنید تا درک و علاقه بیشتری در زمینه عاطفی را حس کنید. با کسی رابطه خود را ادامه دهید که می دانید در آینده می توانید روی آن حساب کنید.

 

فال ابجد متولدین مهر

مهر

ابجد فال شما : ب  ب  د

تعبیر : روز بسیار خوبی پیش رو خواهید داشت. شاید مردم خیلی رفتار عالی و خوشایندی نداشته باشند اما اهمیتی ندارد زیرا همچنان برای ارتباطات خود ارزش و احترام قایل هستند و همین کافی است. همین باعث می شود تا مردم را دوست داشته باشید. باید بدانید امروز همه چیز به نفع شما است و خیلی راحت می توانید احساسات خود را صادقانه بیان کنید. پس حتما این کار را انجام دهید.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : د  ب  ب

تعبیر : امروز شما دید دیگری نسبت به زندگی دارید و این دیدگاه شما به زندگی بسیار متفاوت‌تر از همیشه است. یک توجه عمیق می‌تواند شمارا به اولین گام برای یک سفر باورنکردنی و خارق العاده رهنمون کند اما شما احتمالا هنوز نمی‌دانید که کجا می‌خواهید بروید. اگر نتواسنتید یک چشم‌انداز روشن برای خود ایجاد کنید نگران نشوید. اکنون هر حرکتی که بکنید خوب است؛ ‌در واقع بهتر از این است که اصلا حرکت نکنید. مقصد شما به موقع خودش برای شما آشکار خواهد شد.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما :  آ   ب   آ

تعبیر : اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده‌اید و توانایی‌هایتان دگرگون شده است کمی ‌احساس یأس می‌کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ‌ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما : ب  ج  ج

تعبیر : امروز اتفاق غیر منتظره‌ای برایتان می‌افتد و شما نمی‌توانید دلیل موجهی برای آن پیدا کنید. تصورات وخیالات تازه ای از ضمیر ناخودآگاهتان سر بیرون می‌آورند و بهتر است به جای نادیده گرفتن شان به آنها توجه کنید. به رویاهاتان اجازه پرواز دهید و ببینید شما را به کجا می‌برند. شاید مقصد نهایی شان را ندانید، اما حداقل می‌توانید احساسات خفته خود را بیدار کرده و بهتر آنها را بشناسید.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : آ   د  ب

تعبیر : شما بین دو احساس سردرگم شده اید، قلب تان به شما می‌گوید بله این کار را انجام بده اما ذهن و منطق تان به شما می‌گوید نه این کار را نباید اینجام بدهید و شما را دچار یک سردر گمی‌گرده‌اند. شما اگر تصمیمات و انتخاب‌های دیگری را بگیرید و به ﺁنها نیز عمل کنید، هیچ اتفاق ناگواری برایتان رخ نمی‌دهد، بهتر است زندگی تان را از یک نواختی که دچار ﺁن شده است خارج سازید.گاهی نیز کارهای هیجان انگیز انجام دهید تا روحیه‌تان عوض شود.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : د  ج  ج

تعبیر : دوری کردن از تنش‌ها به خصوص اگر از آنها خسته شده باشید، ایده خوبی به نظر می‌رسد. اما این کار زیاد هم ساده نیست، برای اینکه صلح و آرامش درونی که قبلاً تجربه کرده‌اید،ممکن است اجازه ظهور پیدا نکند. زمانی که شما تشخیص بدهید هیچ اجباری وجود ندارد که گزینش شما همه چیز و یا هیچ باشد، شما خیلی زود پیشرفت خواهید کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 520931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟