فال ابجد امروز / 4 آذر ماه

فال ابجد یکی از قدیمی ترین روش های فال گرفتن در میان مردم است که بسیاری از مردم اعتقاد زیادی به این طالع بینی دارند. شما در سایت رکنا می توانید فال ابجد ماه تولدتان را از این به بعد مطالعه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : آ  آ  ب

تعبیر : امروز تقریبا دو حالت روحی متفاوت دارید. انسان های درونی و بیرونی شما با هم خیلی فرق دارند. هر کدام ساز خود را می زنند. باید مراقب باشید در محیط کاری و تعاملات رسمی، احساسات قلبی خود را وارد نکنید. از هیچ چیز نباید بترسید و این را بدانید که ترس فقط موجب عقب ماندن شما می شود. با اعتماد به نفس به سوی خواسته های خود حرکت کنید. زبان شیرینی که دارید موجب می شود تا افراد بیشتری به شما جذب شوند. در مسایل عاطفی نیز اعتماد به نفس داشته باشید و در عین مهربانی، از موضع قدرت وارد شوید.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

 

اردیبهشت

ابجد فال شما : ج   ج   آ

تعبیر : شما کارهای بسیاری برای انجام دارید. سلامت، زندگی و شغل خود را مورد بررسی دوباره قرار دهید و ریشه موانع و مشکلات را بیابید. برای خود ماموریت تعیین کنید و بی وقفه به سوی موفقیت پیش بروید. امروز دید بسیار خوبی به مسایل دارید و می توانید ابرهای تردید را کنار بزنید. این فرصت را از دست ندهید. اما بدون برنامه هم هیچ کاری انجام ندهید. در باشگاه نیز ثبت نام کنید و به جسم و اندام خود نیز برسید. یا می توانید با عشقتان برنامه ورزش بگذارید و با هم به پیاده روی یا ورزش های دیگر بپردازید. با این کار با یک تیر دو نشان زده اید: هم در کنار فرد موردعلاقه تان هستید و هم می توانید سلامت بدن خود را تضمین کنید.

 

فال ابجد متولدین خرداد

 

خرداد

ابجد فال شما : د  آ  ب

تعبیر : آنقدر سرتان شلوغ است و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که نگران هستید مبادا اگر به کارهای مورد علاقه تان برسید نتوانید وظایفی که در انتظارتان هستند را به انجام برسانید و می ترسید دنبال کردن علایقتان چندان نتیجه بخش نباشد. در دست گرفتن کنترل امور زندگیتان کاری بسیار قابل تقدیر می تواند باشد، ولی امروز رسیدن به این هدف به احتمال زیاد میسر نخواهد شد. البته این بدان معنا نیست که شما در عملکرد خود اشتباه کرده اید، گاهی تأثیر عوامل بیرونی غیر قابل کنترل است. خودتان را دست کم نگیرید، نتیجه تلاش هایتان را طی چند روز آینده خواهید دید، کافیست کمی دندان روی جگر بگذارید.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : ج  ج  ج

تعبیر : امروز ذهنتان آنقدر از انواع و اقسام افکار مختلف پر است که نمی توانید کدام هایشان به دردبخور هستند و کدام یک از آنها بی فایده است. دوست دارید تمام روابط خود با دیگران را مورد بررسی قرار داده و با هر کسی که مشکلی دارید آن را حل کنید، ولی بد نیست اول به این فکر کنید که آیا این رابطه اصلا برای شما اهمیتی دارد و به ادامه آن نیاز هست؟ اتفاقاتی که دارند در اطرافتان می افتند را برای خودتان بزرگ نکنید و سعی نکنید جلوی آنها را بگیرید زیرا نتیجه دقیقا برعکس آنچه شما می خواهید خواهد شد.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : ب  د  ب

تعبیر : خوشرفتاری با خودتان یک چیز است و خودشیفتگی و خودخواهی چیزی دیگر است. متاسفانه در حال حاضر تحت تاثیر تعصبات خود ممکن است حقیقت را نادیده بگیرید و بخش بزرگی از واقعیت را نبینید. برای خودتان و افکارتان ارزش قائل شوید، ولی نگذارید این احترام گذتشتن به خودتان باعث شود نسبت به دیگران و افکارشان بی احترامی کنید. بد نیست به حرف های دیگران هم گوش کنید، شاید الان حق با آنها باشد. شما خیلی زود و راحت با دیگران ارتباط برقرار می کنید، ولی بیشتر وقت ها این دوستی در وضعیت سطحی باقی مانده و زود فراموش می شود. با این کار تجربیاتی ارزشمند را دارید از خودتان دریغ می کنید.

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : د   آ  د

تعبیر : شما در این روزها چشمان تان را بیشتر باز کرده اید و به زندگی تان دقیق تر می‌نگرید، تا جزییات زندگی را نیز دریابید.باید سعی کنید بین زندگی شخصی و روحیات تان یک تعادلی برقرار کنید زیرا روحیه شما با زندگی گه در حال حاضر تجربه می‌کنید سنخیتی ندارند به همین دلیل کمی برایتان مشکل به نطر می‌رسد.هر انتخابی که انجامی می‌دهید خودتان در درستی ﺁن مطمئن شوید و بعد ﺁن را انجام دهید زیرا گاهی افراد دیگر برای شما تصمیم می‌گیرند و انتخاب‌هایی را انجام می‌دهند که شما راضی به اجرای ﺁنها نیستید.

 

فال ابجد متولدین مهر

مهر

ابجد فال شما : آ   آ   ب

تعبیر : عجیب این است که اگر دیگران واقعا شما را مورد حمایت خود قرار دهند یا اینکه کارهای شما را با سرتکان دادن تصدیق کنند شما بیشتر از آنکه باید نگران می شوید. حقیقت این است که اگر کسی برخلاف پیشرفت شما حرکت کند قادر هستید که به او بگویید و اگر بخواهید با او بجنگید فقط انرژی هدر دادن است. فقط پیش بروید. باید زمانیکه در جهت تحقق اهداف تان گام برمی دارید خوشحال باشید و از کار خود لذت ببرید نه اینکه فقط به فکر رسیدن به آنها باشید.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : ب  ج   آ

تعبیر : امروز حس و شخصیت متفاوتی را درون خود احساس خواهید کرد. هرچند که دیگران نمی توانند حس و حال امروز شما را تشخیص دهند اما در درون خود احساسات عمیقی را خواهید داشت که هنوز به سطح بالاتر و ظاهری شما نرسیده است. از آنجا که افکار و احساس خود را با کسی در میان نگذاشته اید احساس سنگین بودن آنها را دارید. پس از سهیم کردن دیگران با افکار و احساسات تان، احساس سبکی خواهید کرد. در ضمن، دیگران درمورد شما قضاوت خود را خواهند کرد و نیازی نیست که برای نشان دادن شخصیت خود، بیش از پیش صحبت کنید.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما :  د   ج   آ

تعبیر : هنگامی که زندگی‌ات پیچیده‌تر می‌شود، بیشتر دلت می‌خواهد که به مسائل اساسی زندگی روی بیاوری. اما شما به یک شبکه درهم و برهم و پیچیده کشانده شده‌اید. شاید دلت می‌خواسته که شکایت کنی، اما شما به این نتیجه رسیده‌ای که باید هر نوع شرایطی را تحمل کنی. حتی اگر این شرایط اعصابت را بهم بریزد. خودت تعیین کننده باش و راه خودت را باز کن، و اگر لازم بود، همچنانکه به جلو پیش‌روی می‌کنی آن را تکمیل کن.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما : آ  د  ب

تعبیر : یک اتفاق غیرمنتظره امروز شما را وارد یک ماجرای احساسی می‌کند و در ابتدا ممکن است که خیلی احساس راحتی نکنی. در موارد دیگر شما شاید با بی‌خیالی از این نوع رابطه عمیق اجتناب می‌ورزیدی، اما حالا آن را می‌پذیری. ارتباط با دیگران در ماجرایی احساسی شما را با مفهوم عمیق‌تر لذت بردن و روحیه قدردانی آشنا می‌کند.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : د   د   آ

تعبیر : امروز نیاز دارید تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید که آیا با خودتان روراست باشید یا اینکه وجهه ظاهری و اجتماعی خود را حفظ کنید. تصمیمات و افکار اخیر شما به آن میزان که به نظر می‌رسد مهم نیستند، به خاطر اینکه آنها قسمتی از یک پیشرفت بلند مدت هستند که ساختار روابط کنونی شما را دوباره تعریف می‌کنند.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : آ   د  آ

تعبیر : شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده‌تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم گیری‌هایتان شکست خورده‌اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی‌تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 520621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟