طالع بینی امروز / 25 مرداد ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر در مسیر آرزوهای تان قرار گرفته اید، این رفتار سرسختانه ی شما به دردتان خواهد خورد. اما اگر واقعیت های پیرامون تان را نادیده بگیرید، ممکن است دچار مشکلات بزرگی شوید. شاید لازم باشد که از دوستان تان کمک بگیرید تا شما را به مسیر درست هدایت کنند. یادتان باشد که مشورت های سازنده ی همکاران تان را نشنیده نگیرید و سعی کنید همه ی نظرات را بشنوید. ممکن است از یک منبعی که فکرش را هم نمی کنید بهترین توصیه ها را بگیرید. امروز افکار و احساساتتان با یکدیگر در تضاد کامل هستند و آشتی دادن قلب و مغزتان با هم می تواند کار بسیار دشواری باشد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد حواس تان باشد که امروز خشم تان را به کسی که تقصیری ندارد انتقال ندهید. اگر ناگهان عصبانی شوید ممکن است همه ی تلاش های تان نابود شود. اما مشکل این جاست که اگر چیزی هم نگویید باز ممکن است موانعی سر راه تان به وجود بیاید. سعی کنید تهدیدآمیز حرف نزنید تا دیگران با شما همراه شوند. نیاز شدیدی که به حل کردن فوری مشکلاتتان احساس می کنید ممکن است باعث شود از سر عجله به دنبال راه حلی اشتباه برای آنها بروید. با احتیاط قدم بردارید و قبل از هر اقدامی تمام جوانب را بسنجید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شاید احساس کنید که دوستان تان در دسترس نیستند، اما این فقط یک نشانه است که به شما می گوید به آن ها نیاز دارید، نه این که رفتار آن ها تغییر کرده باشد. نمی توانید این فاصله ی احساسی را درک کنید، اما هنوز هم تمایل دارید که به آن ها محبت کنید، حتی اگر آن ها رغبتی به صمیمی تر کردن روابط تان نداشته باشند. اما هر چه بیشتر خودتان را به دیگران نزدیک کنید، آن ها بیشتر از شما دور خواهند شد. به شما توصیه می شود که برای مدتی توجه تان را به کارهای خلاقانه بدهید تا این وضعیت تمام شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز بدون هیچ دلیل قابل درکی تنش را در فضای اطراف خود احساس می کنید. اعضای خانواده با مشکلاتی درگیر هستند که خودشان هم نمی توانند توضیح دقیقی در مورد آن بدهند. طبیعتا شما سعی خواهید کرد که حالشان را خوب کرده و خنده را به لب هایشان بیاورید، اما احتمال این که در انجام این کار موفق بشوید خیلی کم است. اگر آنها واکنش مورد انتظارتان را از خود نشان ندادند ناراحت نشوید. آنها هیچ تقصیری ندارد، شرایط کیهانی موجود را باید سرزنش کنید! با وجود این که معمولا ثبات را ترجیح می دهید، امروز میل شدیدی که به ایجاد تغییرات در خود احساس می کنید ممکن است شما را به سمت انجام کارهای اشتباه و حساب نشده پیش ببرد؛ مواظب باشید!

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما نمی خواهید امروز برای پیش بردن کارها و اهدافتان روی هیچ شخص دیگری به غیر از خودتان حساب کنید، اما در حال حاضر یکی از نزدیک ترین دوستانتان می تواند کمک بسیار بزرگی به شما در راه رسیدن به کارها و خواسته هایتان بکند. البته خوشبختانه برای پیشرفت در دراز مدت نیازی به واستگی به دیگران نخواهد بود. شما متوجه این موضوع شده اید که برای به دست آوردن سلامتی و خوشبختی باید تغییراتی جدی در خودتان و سبک زندگیتان ایجاد کنید، اما نمی شود همه این تغییرات را یک روزه به وجود آورد، سعی کنید در مورد این مسئله با شخصی که مورد اعتمادتان است مشورت کنید و راه حلی منطقی برای مشکلات خود پیدا کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز مسائل مادی باعث نگرانی شما شده اند. در حالی که ممکن است خیلی هم خوب پیش بروید، احساس امنیت نمی کنید و فکر می کنید که شاید با کمبود منابع مالی مواجه شوید. سعی کنید نگاهی منطقی به وضعیت فعلی خود داشته باشید، به احتمال زیاد خواهید دید که وضعتان خیلی بهتر از آن چیزی است که خودتان فکر می کنید. امروز برخی از اطرافیانتان از شما انتظار دارند که بخشی از وقت و انرژی خود را صرف آنها بکنید و این موضوع اصلا برایتان خوشایند نیست چون خودتان کارهای مهمتری برای انجام دادن دارید. اگر می بینید هیچ راه فراری برایتان وجود ندارد حداقل به عصبانیت و ناراحتی ناشی از این وضعیت غلبه کنید و اجازه ندهید روزتان خراب شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز یک مکالمه عادی ممکن است کمی تند شده و بحثتان بالا بگیرد و باعث شود رابطه مهمی را در ذهن خود زیر سوال ببرید و چیزهایی که تا کنون از نظرتان مخفی مانده بودند ناگهان برایتان اهمیت پیدا کنند. تلاش های قبلیتان امروز به نتیجه خواهند رسید و همکارانتان شما را طوری کمک و همراهی خواهند کرد که حتی خودتان هم انتظارش را ندارید. شما امروز دیگران را با قدرت مدیریت و همچنین جذابیت خود می توانید به سادگی تحت تاثیر قرار دهید. وقتی حرف مسائل کاری در میان باشد شما بسیار جدی می شوید و سعی دارید خیلی زود هر مشکلی را از میان بردارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز می خواهید هر طور شده به اهداف تان دست پیدا کنید، حتی اگر چیزی مانع راه تان شود باز هم ادامه خواهید داد. اما بدانید که مقابله ی مستقیم بهترین راهکار برای رویارویی با موانع نیست. اگرچه میل شدیدی به اهداف تان دارید، اما به شما توصیه می شود که خیلی به خودتان سخت نگیرید. به جای این که همه ی انرژی های خود را مصرف کنید، بهتر است حالا که فرصت دارید کمی استراحت کنید. اگر می خواهید در زمینه مسائل مادی پیشرفت کنید باید به دنبال راه هایی خلاقانه برای کسب درآمد باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما شب گذشته خواب های زیادی دیده اید که توصیه می کنیم صبح وقتی از خواب بیدار می شوید رویاهایتان را یک جا یادداشت کنید تا بعدا دوباره نگاهی به آنها بیندازید. خواب هایی که دیده اید مسائل زیادی را در مورد وضعیت فعلی شما و اوضاع روحی و روانیتان به شما خواهند گفت، شاید هم بتوانند ایده هایی برای بعضی پروژه های کاری در آینده به شما بدهند. امروز ممکن است سوالاتی در رابطه با مسائل مالی و وضعیتی که در آن قرار گرفته اید برای شما پیش بیایند. شاید مجبور باشید نگاهی به گردش های حساب بانکی خود انداخته و تکلیف برخی از کمبودها را مشخص کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده شاید تصمیم بگیرید که به تنهایی کاری را شروع کنید، اما به هر حال یک نفر هست که می تواند در برنامه های شما نقش مهمی ایفا کند. البته شاید ابتدا کمی ناراحت شوید، زیرا اگر می خواهید حمایت دیگران را جلب کنید باید با آن ها کنار بیایید. دوست ندارید برای این که طرفدار جمع کنید وارد بازی های اجتماعی شوید، پس بهتر است رویکرد دیگری در پیش بگیرید. به جای این که به دیگران نشان دهید که ناراحت شده اید، بهتر است مهربانی کنید و بعد ببینید چه پیش می آید. روابط عاطفیتان امروز بخش عمده ذهنتان را به خود مشغول کرده اند و فکر کردن به هر چیز دیگری می تواند برایتان دشوار باشد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما خیلی بیشتر از همیشه دوست دارید تنها بمانید. با وجود این که از قبل دعوت هایی را پذیرفته اید و یا قرارهایی گذاشته اید، حالا که موعد آنها فرا رسیده است می بینید که هیچ تمایلی به شرکت در آنها ندارید. شاید ترجیح بدهید که وقت خود را صرف کار کردن در محل کارتان و یا رسیدگی به پروژه های شخصیتان کنید، اما این را هم در نظر داشته باشید که بدقولی می تواند به وجهه اجتماعی شما ضربه وارد کند. شما امروز می توانید فراتر از ظاهر ماجرا رفته و به نیات و احساسات واقعی دیگران پی ببرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز با نیت های خوب از خواب بلند می شوید و تصمیم دارید که قبل شروع یک کار جدید به کارهای نیمه تمام تان سر و سامان دهید. اما ممکن است روز به پایان برسد و ببینید که هنوز کارهای نیمه تمام به سرانجام نرسیده اند، البته این مشکل جدیدی نیست. امروز فرصتی دست داده که از این چرخه ی تکراری خارج شوید و با تمرکز به انجام کارهای تان بپردازید. اگر امروز به کارهای تان تمام نشوند، فردا به سختی می توانید با آن ها دست و پنجه نرم کنید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟