طالع بینی امروز / 19 مرداد ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد رفتن به یک سفر احساسی به اعماق خاطرات گذشته شاید یک ایده ی خوب به نظر برسد، اما از طرفی هم ممکن است قبل از این که متوجه شوید مشکل ساز شود. یادآوری دوران جوانی می تواند روح تان را شاداب کند، اما شاید در این میان چیزی را به خاطر آورید که زندگی اکنون شما را تلخ سازد. خشم نگیرید و عصبی نشوید، برای این که از دست خاطرات گذشته خلاص شوید بهتر است یک کار جدید شروع کنید و همه ی حواس تان را به آن بدهید. اگر می خواهید دوباره تمرکزتان را به زمان حال برگردانید باید انرژی های خود را به سمت یک کار خلاقانه سوق دهید. شاید رفتار یکی از اطرافیانتان برایتان آزاردهنده باشد، هر چقدر بیشتر سعی کنید دلخوریتان را مخفی کنید کمتر موفق خواهید بود. به صراحت در مورد این موضوع حرف بزنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما به شدت احساساتی شده اید و به شدت نسبت به هر اتفاقی که در اطرافتان ی افتد و هر چه که می بینید از خودتان واکنش نشان می دهید. دلتان می خواهد در مورد دنیای اطرافتان بیشتر بدانید و بتوانید برای تغییر آن کاری انجام دهید. برای انجام این کار راهتان را با قدم های کوچک و با برنامه ریزی و حساب شده شروع کنید. مجردها باید سعی کنند بین زندگی خصوصی و زندگی اجتماعی خود تعادل ایجاد کنند و برای هر دو به اندازه کافی وقت بگذارند. امروز همچن یک کارآگاه حرفه ای به دنبال سر در آوردن از کارهای کسی هستید که دوستش دارید. کمی کنجکاوی ایرادی ندارد، ولی تجسس تنها باعث بهم ریختن اوضاع خوب موجود در رابطه تان می شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است حتی یک رابطه ساده و معمولی به آشفتگی های احساسی کشیده شود. اکنون به شدت تمایل دارید که احساسات تان را بیرون بریزید، اما اصلاً حواس تان نیست که با این کار بیشتر خودتان را در معرض آسیب قرار می دهید. این وضعیت آشفته با همه ی مشکلات اش می تواند فرصت مناسبی باشد تا با دیگران به صمیمیت برسید. نه این که در قلب تان را ببندید، بلکه باید سعی کنید تا از اختلاف نظرها درس بگیرید. از این همه انرژی که وجودتان را در بر گرفته تعجب می کنید، چون از دیروز تا به حال هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و تغییری هم به وجود نیامده است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما اغلب خیلی خوب می دانید که چه می خواهید، اما از ترس این که پذیرفته نشوید و یا با شما مخالفت شود در این مورد سکوت می کنید. متاسفانه اگر امروز بخواهید به این کار خود ادامه دهید دیگران برایتان انتخاب و تصمیم گیری خواهند کرد و ناگهان خودتان را در شرایطی خواهید یافت که اصلا دلتان نمی خواسته است. پیش از آن که کنترل اوضاع از دستتان خارج شود در مورد خواسته هایتان و آنچه ترجیح می دهید انجام دهید صحبت کرده و از حقوق خودتان دفاع کنید. امروز از آن روزهایی نیست که بخواهید تمام مدت بیکار باشید و استراحت کنید. ارزش وقتتان را بدانید و آن را بیهوده هدر ندهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد که همکاران تان انتظارات بی شماری از شما دارند، البته شما هم دل تان نمی خواهد که نا امیدشان کنید، اما کم کم دارید از این وضعیت نگران می شوید. اگر کمی شک و تردید به سراغ تان بیاید درمان خوبی است، زیرا مجبور می شوید درباره ی کارهایی که باید انجام دهید تحقیق کنید. ترس از شکست می تواند به ضرر شما تمام شود. بدانید که شما بهترین منتقد خودتان هستید و امکان ندارد که بتوانید به ایده آل های تان برسید. بهتر است اهداف واقعی تر را جایگزین کنید تا از دستاوردهای تان راضی و خشنود شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما دوست دارید در مورد روابط عاطفیتان به ندای قلب خود گوش کنید، اما نباید چشمتان را به روی واقعیت بسته و تعهدات قبلیتان را فراموش کنید. سعی کنید بین این دو تعادل برقرار کرده و بعد از رسیدگی به وظایف و تعهداتتان به نیازهای شخصی خود توجه کنید. امروز احساسات شما در وضعیتی قرار دارند که احساس می کنید همچون یک دیگ جوشان هستید که هر لحظه ممکن است منفجر شود. سعی کنید مواظب رفتارتان باشید و جلوی خودتان را بگیرید. عصبانیت شما را به هیچ جایی نخواهد رساند. انرژی خود را روی انجام کارهای عقب افتاده و نظافت منزل متمرکز کنید، این یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به آرامش است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید مجموعه شرایط و وظایفی که چند روز پیش به نظرتان خوب می آمد، امروز برای تان تبدیل به یک محدودیت شده است. بخشی از مشکل شما به آشفتگی ذهنی تان برمی گردد. بدانید که کارهای زیادی انتظار شما را می کشند تا انجام شان دهید، پس دنبال چیزهای بیهوده نروید و وقت تلف نکنید. اما هنوز یک فرصت دارید: اگر کسی به شما پیشنهاد کرد که به یک گردش کوتاه بیرون شهر بروید می توانید قبول کنید، فقط یادتان باشد که وقتی برگشتید کارهای نیمه تمام را به سرانجام برسانید. خوش باشید و بدانید که فقط یک بار زندگی می کنید. دل تان می خواهد که نیازهای عاطفی خود را کنار بگذارید و با منطق به زندگی روزمره ی تان بپردازید. اما انکار کردن راهکار مناسبی نیست.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما ترجیح می دهید کنترل امور را به دست دیگران بسپارید، اما ناگهان مانعی سر راه می بینید که انگار هیچ شخص دیگری جز خودتان از پس آن بر نمی آید. شما از رویارویی با موقعیت های سخت و دشوار هیچ هراسی ندارید و در مواجهه با آنها خونسردی خود را از دست نمی دهید. شاید امروز پیشرفتتان در برابر این مانع کمی کند باشد، اما اگر تسلیم نشوید در نهایت به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا خواهید کرد. شاید دلتان بخواهد امروز را در کنار دیگران بگذرانید و با همراهی آنها احساس آرامش کنید، ولی اگر مواظب رفتارتان نباشید این کار تنها باعث بدخلقی و دلخوری خواهد شد. سعی کنید به تمایل درونی خود نسبت به عیب جویی از کسانی که دوست دارید غلبه کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است یک نفر در محل کارتان از شما خواسته های غیر منطقی داشته باشد. راهکار شما برای برخورد با او این است که بدون خشم گرفتن وارد مبارزه شوید. دوست ندارید وقت تان را صرف دعوا و بحث با دیگران کنید یا این که به آن ها بگویید که چرا فکر می کنید غیر منطقی هستند. به نظر می رسد که می خواهید سرسختی خود را در عمل به آن ها نشان دهید، اما آن ها فقط در صورتی از اشتباه درمی آیند که شما وقت بگذارید و به آن ها مشورت سازنده دهید. یادتان باشد به همه احترام بگذارید، همان طور که انتظار دارید به شما احترام بگذارند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز وقتی خودتان را در آینه نگاه می کنید ناگهان تصمیم می گیرید برای تحت تأثیر قرار دادن شخصی که دوست دارید تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کنید، شاید تصمیم بگیرید که ورزش کنید، رژیم بگیرید، مدل موهایتان را تغییر دهید و یا لباس های جدیدی بخرید. در هر صورت به احتمال زیاد به نتیجه مورد نظرتان خواهید رسید. با این همه انرژی و شور و نشاطی که در درون خود دارید تقریبا از پس انجام هر کار و وظیفه ای برخواهید آمد. افکار منفی و بیهوده را با تمام وجود از خودتان دور کنید. به جای فرار کردن، با ترس هایتان روبرو شوید و گذشته تان را قبول کنید تا بتوایند با احساس آزادی به سوی آینده ی خود گام بردارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد یک لحظه ممکن است مشتاق باشید و بخواهید روزتان را با اعتماد به نفس شروع کنید. اما شاید یک لحظه بعد از آن همه کاری که باید انجام دهید گله و شکایت کنید. این دمدمی مزاج بودن امروز شما بیشتر از این که خودتان را اذیت کنید دیگران را ناراحت خواهد کرد. بدون این که دیگران را سرزنش کنید باید وقت بگذارید و انرژی خود را دوباره به دست آورید. تا زمانی که به تعهدات تان عمل کنید هیچ کس شما را به خاطر انتخاب های تان سرزنش نخواهد کرد. امروز روحتان سرشار از شور و هیجان و انگیزه است و آماده اید تا بزرگترین مسئولیت ها را نیز به عهده بگیرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است یک نفر سعی داشته باشد فکرتان را در مورد اهداف بلند مدتتان تغییر دهد. شما بدتان نمی آید که در این مورد با طرف مقابلتان صحبت کنید و جزئیات را مورد بحث قرار دهید، اما اگر ببنید که او قصد دارد در کارتان دخالت کند عصبانی خواهید شد. سعی کنید در هر صورت به اعصابتان مسلط باشید و مخالفت خود را با خونسردی و نهایت احترام بیان کنید. امروز ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما بسیار سخت است و ترجیح می دهید به جای حرف زدن با دیگران با خودتان خلوت کنید. اگر احساس ناراحتی و افسردگی می کنید، بهترین کار این است که خودتان روی احساسات خود تمرکز کنید؛ با در میان گذاشتن احساستان با دیگران به نتیجه ای نخواهید رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 495639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟