طالع بینی امروز / 2 مرداد ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر امروز یکی از دوستان تان شادی شما را به هم بزند ممکن است کمی ماجرا درست شود، اما یادتان باشد که هیچ کس قصد ندارد زندگی شما را خراب کند. همه می خواهند در مسیری که می روید کمک تان کنند و از نظر احساسی شما را راضی نگه دارند، اما خودتان هم باید تلاش کنید و سهم تان را از کار به درستی انجام دهید. باید یاد بگیرید که یک عضو سازنده و کارآمد در گروه باشید تا به این ترتیب شانس موفقیت تان افزایش پیدا کند. بخشندگی را فراموش نکنید که همان کلید موفقیت شماست.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد راهی سفری خوش آب و هوا می شوید. در این سفر اتفاقات خوشایندی برای تان رخ خواهد داد که حال و هوایتان را تغییر می دهد و شما را به پیروزی می رساند.زندگی شما در ماه های گذشته فراز و فرودهای بسیاری داشته است و در موقعیت کاملا متفاوت از گذشته قرار گرفته اید. موفقیت و آینده خوب می تواند باعث شود تا به خود، شغل خود و مسایل مالی دید بهتری پیدا کنید. از فرصت های امروز برای بررسی و تحلیل وضعیت کنونی خود بهره بگیرید و ببینید در کدام مسیر می توانید آینده بهتری برای خود رقم بزنید. امروز قدرت تحقق رویاهای خود را دارید. در زندگی عاشقانه خود نیز می توانید در کنار فرد دلخواه و موردعلاقه تان لحظه های شادی را تجربه کنید. برای خوشحالی او می توانید کارهایی انجام دهید که دوست دارد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ایده های ناب و خلاقانه یکی پس از دیگری به ذهن تان خطور می کنند و فرصت های بیشماری را پیش روی تان قرار می دهند. اما باید بدانید که امروز فرصت مناسبی برای جولان دادن رویاهای مهار نشده نیست. هوشمندانه ترین راهکار این است که افکارتان را محدود کنید تا شما را از مسیر اصلی منحرف نسازند. اکنون باید با دقت بررسی کنید و ببینید که کدام افکار ازرش دنبال کردن را دارند. می توانید به همه ی ایده هایی که در سر دارید فکر کنید، اما نیازی نیست که همه ی آن ها را به کار ببندید. امروز ممکن است رفتارتان کمی متغیر به نظر برسد، به همین خاطر کسانی که از نیت شما خبر ندارند ممکن است به شما اعتماد نکنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد تا چند وقت گذشته به هیچ عنوان به مهارت های روحی خود توجه و اعتقادی نداشتید، اما امروز دیگر نمی تواند آنها را انکار کنید. پیش‌آگاهی یا تله‌پاتی با اطرافیان باعث می شود تا سرانجام باور کنید قدرت های روحی ویژه ای در وجود شما نهفته است. این مساله شاید از نظر منطقی کمی عجیب باشد اما واقعیت دارد. شما نیروی درونی برای انجام کارها دارید. ناخودآگاهتان را در آغوش بگیرید و آن را قبول داشته باشید. بهترین زمان برای یک جشن دونفره عالی، امروز است. البته در کنار دوستان مشترکتان نیز می توانید لحظه ها عالی را تجربه کنید اما با هم تنها بودن لطف دیگری دارد. با هم غذا درست کنید و در کنار هم از موسیقی و شام و فضای عاشقانه لذت ببرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید دیگران درباره ی اهداف شما به نتایج اشتباه برسند، فقط به این دلیل که هنوز آماده ی ارایه ی مقصودتان نیستید. بدانید آن چیزهایی که ناگفته باقی می گذارید از چیزهایی که آشکارا می گویید مهم تر به نظر می رسند. بایستید و حقایق را بر زبان آورید. به این فکر نکنید که احساسات تان چه طور به نظر خواهند رسید. اگر از صمیم قلب حرف بزنید هیچ کس به صداقت شما شک نخواهد کرد. امروز از نظر عاطفی یکی از پرهیجان ترین روزها را در پیش دارید و به این نتیجه می رسید با شریک عاطفی خود چقدر تفاهم دارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به طور ناگهانی به موضوعی علاقه مند می شوید و همه فکر و ذهن شما را مشغول خود خواهد کرد. این فکر به قدری گسترده است که نمی توانید به راحتی به مسایل دیگر فکر کنید. باید به دنبال ایده های ناب باشید تا بهترین استفاده را از این موضوع ببرید. شاید مطالعه یا تحقیق در این مسیر تسریع کننده خوبی باشد. دنبال راهی باشید که شما را به موفقیت برساند. تا این اندازه سرد و بی تفاوت نباشید. شریک عاطفیتان می داند تا چه اندازه او را دوست دارید اما برای ثابت کردن آن و تاکید دوباره، کارهای جالب و عاشقانه انجام دهید. گاهی لازم است عشق به زبان بیان شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید مطمئن هستید که به هدف تان می رسید، اما تنها مشکل تان این است که امروز نمی توانید خواسته های تان را در قالب کلمات بیان کنید. آرزوهایی که در سر دارید آن قدر دور و دراز به نظر می رسند که دل تان نمی خواهد درباره ی آن ها با کسی صحبت کنید. اما شاید تصمیم بگیرید که هر طور شده احساسات تان را بروز دهید. کم کم متوجه می شوید که آن چه می خواستید تا پایان روز تغییر کرده است. جلو بروید و حرف دل تان را بزنید، اما آماده ی چند پیچ و مانع در مسیرتان باشید. صمیمیت زیاد بسیار عالی است اما گاهی باعث می شود تا افراد نتوانند دیگر به رشد فردی خود فکر کنند و همه تصمیماتشان را بر رابطه دونفره خود محدود می کنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد صحبت و حتی بحث کردن با دیگران باعث می شود تا ایده های جدید به مغزتان خطور کند و برای تحقق آنها برنامه ریزی هایی داشته باشید. این ایده ها ممکن است در زمینه کاری، مالی یا اجتماعی باشد. اطلاعات و مهارت های درونی شما نیز در این مسیر بسیار کک کننده هستند. البته خیلی با عجله همه چیز را پیش نبرید و درمورد برخی از افکار کمی دست نگه دارید. امروز نهایت توجه خود را به شریک عاطفی خود بدهید. حرف های او را بشنوید و نیازهایش را برآورده کنید. از هر بهانه ای برای نشان دادن عشق خود به او بهره بگیرید. امروز حالتان با عشق خوب است. از آن استفاده کنید

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد همیشه آماده ی لذت بردن از امور دلخواه تان هستید، اما شاید امروز فرصت مناسبی برای این کار نباشد. کسانی که با آن ها سر و کار دارید هر کدام انتظارات خودشان را دارند، اما به نظر می رسد که اهداف آن ها هنوز برای شما روشن نشده است. نباید کارهای تان را رها کنید و به دنبال خواسته های غیر منطقی دیگران بروید، زیرا از کاری که کرده اید پشیمان خواهید شد. هر اقدامی که لازم است در پیش بگیرید، اما ممکن است میانه ی راه خسته و مضطرب شوید و دل تان بخواهد که همه چیز را رها کنید و بروید. باید راهی پیدا کنید که هم بتوانید به خواسته های خودتان برسید و هم به نیازهای دیگران را برآورده کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار خواهید داشت و می توانید حجم زیادی کار انجام دهید. به همین دلیل، شاید بهتر باشد برخی از کارهای عقب افتاده خانه را انجام دهید. مثلا زیرزمین را مرتب و سازمان دهی کنید. البته خیلی هم به خود سخت نگیرید. فقط باید از انرژی های خوب امروز استفاده درستی داشته باشید. اگر به دنبال یافتن فردی رویاهای خود هستید تا عشق را با او تجربه کنید، امروز فرصت مناسبی برای یافتن اوست. در مهمانی های خانوادگی، دوستانه یا قرارهای دسته جمعی با دوستان می توانید فرد دلخواهتان را پیدا کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد علاقه ی شدیدی به آدم های زیبا و آثار هنری دل انگیز دارید، اما این تمایلات شما امروز ممکن است مشکل ساز شوند. البته تمایلات شما همیشه جنبه ی فیزیکی ندارند، اما مشکل این جاست که دقیقاً این طور به نظر می رسند. علاقه ی شما بیشتر به خود مفهوم زیبایی است تا به یک جسم خارجی. باید منبع احساسات و انگیزه های تان را پیدا کنید. اگر نیمه ی پر لیوان را ببینید زندگی به کام تان شیرین تر خواهد شد. امروز می توانید وارد یک رابطه عاشقانه جدید بشوید یا نوعی تعهد و وابستگی خاص به فردی که اکنون با او هستید، پیدا خواهید کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهدتکمیل یکی از اهداف بلندمدت باعث می شود تا امروز دست از کار بکشید و با خود فکر کنید برای آینده باید چه برنامه ای داشته باشید و چه نوع پروژه ای را دوباره از نو آغاز کنید! از اینکه کمی بلندپروازی کنید خیلی نترسید. شما به آن کمال درونی رسیده اید که بتوانید درست را از غلط تشخیص دهد و از موانع موجود، ناامید نشوید. با اعتماد به خود به جلو پیش بروید. اگر قصد دارید دل فرد دلخواهتان را ببرید و توجه او را به خود جلب کنید، یکی از بهترین فرصت ها امروز است. با جاذبه درونی که امروز دارید در فاز عاشقانه نابی قرار دارید که می توانید به بهترین شکل از آن بهره بگیرید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491394 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟