طالع بینی امروز / 28 تیر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد زندگی عاطفی شما چندی است که پریشان گشته است. مثل غریقی شده‌ای که در دریایی طوفانی به دنبال تکه تخته است تا خود را نجات دهد. به زودی خبرهای خوبی به شما خواهد رسید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد خودت را دست کم می‌گیری و فکر می‌کنی او دور از دسترس توست به همین دلیل با یاس و سرخوردگی خودت را مخفی می‌کنی و کناره می‌گیری، در صورتی که اینطور نیست و می‌توانی با یک گفتگوی صمیمانه و جدی او را از احساست مطلع کنی و نتیجه مثبتش را ببینی.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد یک توفان احساسی داری. بهتر است هیچ تصمیمی نگیری تا اوضاع مساعد شود. همین روزها بدون هیچ دلیل خاصی با مخالفتهای یکی از اعضای خانواده یا یک دوست نزدیک مواجه می‌شوی. مقداری اوقات تلخی و بگومگو با یکی از دوستان داری. آشنایی تازه، فکر و خیالهایی برایت دارد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد تا چند روز آینده اوضاع مالی خوب خواهد بود. اگر به فکر کاری جدی هستی هم اکنون زمان فکر کردن به آن است، در غیر اینصورت تا زمان زیادی نتیجه نخواهی گرفت.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد از خودخواهی فاصله بگیر تا شانس و اقبال جرات کند به تو نزدیک شود!! سعی کن دیگران را هم در زندگی‌ات شریک کنی و راهی برای دوستی و رفاقت بیابی.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دوباره فرصت خوبی در اختیار تو گذاشته خواهد شد که این بار نباید آن را از دست بدهی. کسی که فرصت‌ها و موقعیت‌های عاطفی زندگی اش را از دست می‌دهد فقط در زندگی حسرت نصیبش می‌شود. از وقت‌های خود استفاده کن.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید بعضی از آرزوهای مادی تو در حال تحقق است. در این‌باره نباید شتاب‌زده بود. سعی کن با استفاده از استعدادها و توانایی‌هایت خودت آرزوهایت را برآورده سازی.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به زودی به مجلسی بزرگ و دوست داشتنی دعوت خواهید شد. در این مجلس دیدار با دوستان و اقوام خود را خواهید داشت که احساس خوشایندی در شما به وجود می آورد و برایتان موفقیت را در زندگی ایجاد می کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد باید در زندگی مراقب سلامتی خود باشید چون سلامتی بالاترین نعمتی است که خداوند به انسانها اعطا نموده است بهتر است به خاطر این نعمت فراوان خداوند سپاسگزار نعمت های او باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده باید از استعدادها و خلاقیت های خود به خوبی استفاده کنید تا بتوانید به مقامات بالا و شادمانی خود را نزدیک کنید و پیروزی و شادمانی را خیلی زود در آینده به دست بیاورید،، از مشکلات و سختی های زندگی خودتان را دور کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مدتی است موضوعی ذهن شما را درگیر خودش کرده است و برای تان می خواهد غم و اندوه بزرگی را به وجود بیاورد، بهتر است حواس تان را جمع کنید و از اطرافیان تان برای چند مدتی دوری کنید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد سعی کنید اخلاق و رفتار درستی با اطرافیان تان داشته باشید تا بتوانید خیلی زود به هدفهای خود دست بیابید و شادمانی را در زندگی به دست بیاورید اگر بخواهید با تندخویی با دیگران برخورد کنید به نابودی و شکست مواجه می شوید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟