فال روزانه شخصی / 14 تیر ماه + فیلم
حجم ویدیو: 16.39M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

فال روزانه ، فال روزانه ، فال روزانه ، فال روزانه ، فال روزانه

به گزارش رکنا، برای آگاه شدن از وقایع جذاب و مهم پیش روی خود می توانید فال روزانه ماه تولدتان را مشاهده کنید. درواقع فال روزانه یکی از رایج ترین فال ها در بین مردم است. فال روزانه بر اساس ماه تولد و سیاره مربوط به شخص که همان سیاره ماه تولد است پیش بینی می شود. البته باید توجه داشته باشید که پیش بینی های فال روزانه هم مانند هر فال دیگری نسبی است و نباید تمام زندگی روزانه خود را به آن وابسته کنید. در ادامه فال روزانه خود را می توانید بخوانید.

فال روزانه فروردین

در فال روزانه شما آمده است اگر چه شما فردی مهربان و خوش قلب هستید اما دیگران نظری خلاف این دارند و شما را عصبی و تندخو می خوانند. کمی برای آنها زمان بگذارید و با تک تک افرادی که دچار سوتفاهم شده اند، صحبت کنید. بهتر است به زندگی اجتماعی خود و عادات روزمره تان تغییری دهید به عنوان مثال با افراد بیشتری در تماس باشید و در فعالیت های مختلف  شرکت کنید. این راه در زندگی عاطفی شما نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و شما را از کسالت و نا امیدی در خواهد آورد.

فال روزانه اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد به محض این که از موفقیت خود احساس شادی می کنید، فردی سر راهتان قرار می گیرد و خوشی شما را از بین می برد. شاید با حرف های او فکر کنید که لایق این پیروزی نیستید اما بهتر است حرف های او را نادیده بگیرید زیرا این رفتار از حسادت او سر می زند. کافیست تنها به ندای قلب تان گوش دهید و مطابق برنامه ریزی هایتان جلو روید.

فال روزانه خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد برای رسیدن به موفقیت در مسیر خود به جایی رسیده اید که ممکن است سختی های زیادی در پیش داشته باشید، به عنوان مثال شاید مجبور شوید با افرادی که تمایلی به آنها ندارید ارتباط برقرار کنید یا دست به کارهایی بزنید که تا به حال از آنها فراری بوده اید، اما برای رسیدن به هدفتان باید به یک سری کارها تن دهید. احساسات خود را کنار بگذارید و با قدرت بیشتری به مسیرتان ادامه دهید. سعی کنید با افرادی که احساس بهتری به شما می دهند و مشترکات بیشتری با شما دارند، در تماس باشید.

فال روزانه تیر

فال روزانه شما نشان می دهد شما فرد سخت کوشی هستید. برای رسیدن به آرامش و تعادل در زندگی راههای مختلفی را امتحان کرده اید و ماسک های مختلفی را به چهره خود زده اید طوری که حقیقت واقعی تان را فراموش کرده اید. برقراری تعادل میان دنیای بیرون و درون بریتان سخت شده و به همین دلیل نمی توانید تصمیم درست را بگیرید اما بهتر است تنها به خودتان اعتماد کنید تا به جواب نهایی برسید. اگر احساسات تان فوران کرده است و دوست دارید با افراد بیشتری در تماس باشید، پیشنهاد می کنیم که در فعالیت گروهی مانند کلاس های ورزشی یا هنری شرکت کنید.

فال روزانه مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد سرعت شما در پیش بردن زندگی تان بسیار بالاست اما این کافی نیست. برای رسیدن به موفقیت راههای زیادی وجود دارد و این شما هستید که باید بهترین راه را انتخاب کنید. اگر فکر می کنید این صندلی که اکنون در آن نشسته اید، به شما تعلق ندارد بهتر است که بلند شوید و صندلی دیگری را انتخاب کنید. از ریسک کردن نترسید زیرا آینده ای روشن در انتظارتان است. در فکر گرفتن یک میهمانی هستید. با دعوت کردن دوستان تان می توانید روابط خود را با آنها بهبود ببخشید و اوقات خوشی را در کنارشان بگذرانید.

فال روزانه شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد شما فرد ملاحظه کاری هستید که تنها با افرادی که شبیه خودتان هستند، ارتباط برقرار می کنید اما گاهی لازم است با زاویه دید های متفاوت آشنا شوید، شاید که آنها راهی را به شما  نشان دهند که به ذهن تان هم نرسیده باشد. مشکلی که اخیرا در رابطه عاطفی خود با آن دست و پنجه نرم می کنید، ناشی از عدم اعتمادتان به شریک زندگی است، شاید بهتر است پیش داوری را کنار بگذارید و کمی واقع بین باشید. خبر خوبی در مورد مسائل مالی در راه است.

فال روزانه مهر

فال روزانه شما نشان می دهد امروز اطرافیان تان حساس تر از همیشه هستند بنابراین در جملاتی که به زبان می آورید محتاط تر باشید. ایده های بسیاری در سرتان است که احتیاج دارید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید اما از طرفی از بیان آنها می ترسید. بهتر است با یکی از نزدیک ترین و مورد اعتمادترین افراد زندگی تان در یک رستوران قرار ملاقاتی بگذراید و کمی ذهن تان را خالی کنید. آنوقت خواهید دید که چقدر در روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

فال روزانه آبان

فال روزانه شما نشان می دهد بهتر است به جای نشستن و منتظر ماندن، بلند شوید و حرکت کنید. در غیر اینصورت در دریای ناامیدی غرق خواهید شد اید. شما فرصت های خوبی دارید اما به راحتی آنها را از دست می دهید. بد نیست گاهی در مورد اعتقادات و احتیاجات خود سخن بگویید زیرا دیگران قادر به درک احساسات درونی شما نیستند. این موضوع در رابطه عاطفی شما نیز تاثیر مثبت زیادی خواهد داشت. یکی از دوستان تان منتظر جوابی از جانب شماست، او را بیش از این معطل نکنید.

فال روزانه آذر

فال روزانه شما نشان می دهد اگر می خواهید به خواسته های خود برسید باید کمی جسور تر عمل کنید و پشتکار خود را افزایش دهید. شما دوست دارید با افرادی در تماس باشید که به شما اعتماد دارند و از تلاش هایتان تقدیر می کنند. بهتر است به جای تکیه به آنها کمی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. می خواهید در مورد مسئله مهمی با فردی صحبت کنید اما از بیان آن می ترسید. اگر بتوانید بر ترس خود غلبه کنید، لحظات شیرینی پیش رو خواهید داشت. اگر چه فرد کنجاوی هستید اما از برخی اتفاقات اطراف تان دور افتاده اید. بهتر است دقت تان را نسبت به اطراف یالا ببرید تا واقعیات بیشتری را ببینید.

فال روزانه دی

در فال روزانه شما آمده است توجه به خواسته های بیان نشده یا حتی سرکوب شده تان ایده خیلی خوبی است، ولی به شرط آن که بتوانید آنچه فقط برایتان جذاب است و آنچه برای رسیدن به احساس شادی و خوشبختی برایتان ضروری است را از هم تشخیص بدهید. آماده کردن لیست هایی جداگانه از نیازهای واقعی و خواسته هایتان به شما کمک می کند اهدافتان را اولویت بندی کنید.

فال روزانه بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد مدتی است آرام نشسته و اتفاقات اطراف تان را تجزیه و تحلیل می کنید اما حال پس از بدست آورده اطلاعات لازم وقت آن است که وارد عمل شوید و نتیجه گیری های خود را برای دیگران نیز بازگو کنید. نگذارید دیگران مانع درخشش شما شوند. برای چیزی که به آن ایمان دارید مقاومت کنید. بین شما و شریک زندگی تان مشکلاتی به وجود آمده و برای اینکه او را به حرف بیاورید باید تلاش زیادی کنید. بهتر است با گفتگو ترس های طرف مقابل تان را از بین ببرید سپس راه حل لازم را پیشنهاد دهید.

فال روزانه اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد امروز جدا کردن مشکلات افراد دیگر از مشکلات خودتان برای شما تبدیل به چالش شده است، برای اینکه بیش از اندازه نسبت به احساسات افراد دیگر حساس شده اید. شما واقعا باور کرده اید که می‌توانید به همه چیز رسیدگی کنید، به جز این یک مورد که محدودیت‌های شما نیز مثل محدودیت‌های افراد دیگر است!! به جای اینکه برای ثابت نگه داشتن آنچه شما یا کسانی که دوست شان دارید را اذیت کرده در تلاش باشید به راحتی و صادقانه در موردش صحبت کرده و تا جایی که می‌توانید روراست باشید. توانایی شما برای انتخاب کردن لغات مناسب می‌تواند روند بهتر شدن اوضاع را سریع تر کند.

آیا این خبر مفید بود؟