فال روزانه شخصی / 3 تیر ماه + فیلم
حجم ویدیو: 3.40M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد منفی‌بافی را کنار بگذارید و نیمه پر لیوان را ببینید. بار سفر بسته‌اید و رهسپار مسافرت هستید، اما کار مهمی پیش روی شما قرار می‌گیرد و چاره‌ای پیدا نمی‌‌کنید به غیر از اینکه مسافرت را به آینده موکول نمایید. قصد انجام کار جدیدی را دارید، اما بهتر است قبل از انجام هر کاری دست‌نگه دارید و جوانب مختلف این کار را یک‌بار دیگر بررسی نمایید. بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید، در غیر این‌ صورت حرف یا رفتار ناپسندی انجام می‌دهید که این رفتار زمینه شرمساری شما را در نزد دوستان و آشنایان فراهم خواهد کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه عاشق شما است و لحظه‌های عاشقانه‌ای انتظار شما را می‌کشد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

 

اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد اتفاق ناگواری در پیش‌روی شما قرار دارد و به صلاح است که امروز بیشتر از همیشه حواس‌‌تان را جمع کنید. از سلامت خود غافل نشوید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. مشکلات مالی زیادی دارید و این وضعیت باعث شده تا تمرکزتان را از دست بدهید. مهمانی بزرگی در پیش دارید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، برای مهمان‌ها سنگ‌تمام بگذارید و کاری کنید تا خاطره‌های خوش آن در ذهن مهمان‌ها ماندگار شود. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمند و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند. برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنین‌تان را در این سفر تهدید می‌کند. روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید که کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. اعضای خانواده وقت زیادی از شما را می‌گیرند و امروز فرصتی برای رسیدگی به کارهای شخصی پیدا نمی‌کنید. چشم‌تان به جمال محبوبی خوش‌قدوبالا روشن خواهد شد. قصد انجام کار مهمی دارید اما بهتر است قبل از انجام این کار با پدر یا مادر یا بزرگ‌ترهای فامیل مشورت کنید. اجازه ندهید کار بیش‌از‌حد، فاصله‌ای میان شما و اعضای خانواده بیاندازد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز سفره دلش را برای شما باز خواهد کرد. با تمام وجود پای صحبت عشق‌زندگی‌تان بنشینید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای وی هستید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

تیر

فال روزانه شما نشان می دهد کارهای زیادی روی‌ سرتان تلنبار شده و فرصت استراحت پیدا نمی‌کنید. پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. از خرج کردن این پول اصلاً نگران نشوید و در آینده با کار و تلاش بیشتر، جای خالی پولی که امروز خرج می‌کنید را پر نمایید. یکی از آشنایان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سرور دعوت هستید. شرایطی مهیا می‌شود تا دانش و مهارت خود را افزایش دهید و یک‌سروگردن بالاتر از رقبا قرار بگیرید. شادی و نشاط را جایگزین خستگی و کسالت کنید و نگذارید روزتان به بطالت سپری شود. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید. مدتی است که رابطه خوبی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان نداشته‌اید و سر چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت با هم دعوا می‌کنید، قبل از اینکه این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی تان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و از امروز به غیر از سخن عشق و محبت، چیزی به عشق‌زندگی‌تان نگویید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید اما خسته نخواهید شد. یکی از دوستان قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. امروز با افراد مهمی ملاقات خواهید کرد، در این ملاقات چشم و گوش خود را بیشتر از همیشه باز کنید و نکته‌هایی که این افراد با شما در میان می‌گذارند را برای پیشرفت و موفقیت‌ بیشتر به خدمت بگیرید. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد و برای حل این مشاجره باید پادرمیانی کنید. سر خودتان را به حاشیه‌های زندگی بند نکنید و رویکردی جدی و عمل‌گرایانه به زندگی داشته باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به ایشان ثابت نمایید که شما هم از هر کاری برای خوشنودی ایشان دریغ ندارید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز هیچ عارضه‌ای سلامت وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی می‌کند. به صلاح شماست پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید. مشکلی پیش روی شما قرار می‌گیرد و اعضای خانواده برای حل آن آستین بالا خواهند زد. این شرایط باعث می‌شود تا قدر اعضای خانواده را بیشتر از همیشه بدانید و در اولین فرصت محبت آنها را جبران کنید. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبرو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین‌ روزهای زندگی‌ شما تبدیل کند، این وضعیت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که شما نیز از بودن در کنار وی و هم‌صحبتی با ایشان لذت می‌برید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

مهر

 

فال روزانه شما می گوید انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. پولی که قرض کرده‌اید را امروز به هر قیمتی که شده پرداخت کنید. بی‌احترامی به اطرافیان چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه به نفع شماست که از امروز احترام بیشتری به اطرافیان بگذارید. امروز بیشتر از همیشه دل‌تان هوای همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خواهد کرد. تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شما است که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد. نبض بازار را در اختیار دارید و موقعیت‌های سودآور را به خوبی تشخیص می‌دهید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید. زمانی دست می‌دهد تا با استراحت و تفریح به آرامش برسید. سنگی در سر راه‌تان قرار دارد و روز را آن‌گونه که انتظار دارید به پایان نخواهید رساند.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

آبان

فال روزانه شما نشان می دهد دید مثبتی به زندگی ندارید و به جای اینکه به خوبی‌های زندگی فکر کنید، همیشه بدی‌ها را در نظر می‌گیرید و انسان منفی‌بافی هستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند، از امروز به خودتان قول بدهید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با عینک خوش‌بینی به دنیا نگاه کنید. اندوخته خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کرده‌اید و امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. اهل حضور در جمع نیستید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعی‌تان را گسترش دهید. امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. به این عشق بها بدهید و مطمئن باشید با عشق ماندگاری سروکار دارید. قدر دوستان خود را بدانید ورابطه‌ دوستانه‌تان با اطرافیان را تقویت کنید. خوددرمانی را کنار بگذارید و در اولین زمان ممکن با مراجعه به پزشک، بیماری که از آن رنج می‌برید را درمان کنید. امروز اوقات فراغت زیادی دارید اما شرایط مهیا نمی‌شود تا از این وقت فراغت نهایت استفاده را ببرید.

 

فال شخصی روزانـه متولدین آذر

آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد قصد انجام کار مهمی دارید، اما با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نکرده‌اید و به همین دلیل نیز تمامی جوانب این کار مهم را در نظر نگرفته‌‌اید. امروز فرصت مناسبی است تا نظر افراد با تجربه را جویا شوید و پس از مشورت و نظرخواهی، بهترین تصمیم را برای انجام این کار مهم اتخاذ کنید. با اعضای خانواده برای بهتر کردن اوضاع منزل همکاری کنید. روز خوبی را برای تجارت و معامله‌های کاری آغاز کرده‌اید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سود هنگفتی به جیب بزنید. عازم سفری هستید، اما بهتر است که عطای سفر را به لقایش ببخشید چرا که در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان آن‌گونه که انتظار دارید پاسخ‌گوی توقع‌های شما نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند.

 

فال شخصی روزانـه متولدین دی

دی

در فال روزانه شما آمده است که سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالی‌تان را به خطر نیاندازید. روحیه‌ای احساساتی دارید و انسان خوش‌قلبی هستید، اجازه ندهید این روحیه جلوی پیشرفت شما را بگیرد و به دردسر بیافتید. فرصتی برای عاشقی در انتظار شما است و امروز به محبوبی دل خواهید باخت، اما قبل از آشنایی کامل، سفره دل‌تان را پیش وی باز نکنید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و با جان و دل کار می‌کنید، این روحیه امروز در نظر همکاران یا اعضای خانواده جلوه می‌کند و قدردانی شایسته‌ای از شما به عمل خواهد آمد. دید کاملی از توانایی‌ها و نقاط ضعف خود ندارید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را تحت‌فشار قرار ندهید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد انسان صبوری نیستید و زود ناراحت می‌شوید، این روحیه به غیر از اضطراب و نگرانی چیزی برای شما به دنبال ندارد. از جایی که انتظارش را ندارید، پولی عاید شما خواهد شد. ناراحتی‌های خود را با هم‌صحبتی با اعضای خانواده فراموش کنید. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌است، قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد دخالت‌های بی‌جا در امور اطرافیان را کنار بگذارید و سرتان به کار خودتان باشد. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. خودتان را بیش‌از‌حد وقف پاسخگویی به نیازهای اطرافیان نکنید. قصد دارید یکی از دوستان‌تان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید. انسان سخت‌کوش و پرتوانی هستید و این روحیه شما امروز مورد توجه اطرافیان قرار می‌گیرد. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید. مشکلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد و اگر زود به فکر حل این مشکل نیافتید، ادامه‌ پیدا می‌کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 699210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟