فال روزانه شخصی / 23 فروردین ماه + فیلم
حجم ویدیو: 6.22M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد دوری و فراق - فاصله های عاطفی - طلاق و بر هم خوردن روابط عاشقانه و زناشویی - به مشکل خوردن با دوستان صمیمی - ممکن است برای همیشه از عشق تان جدا شوید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد رزق و روزی فراوان از جانب پروردگار - ارث و میراثی به دستتان می رسد که انتظارش را نداشتید. مبلغی بسیار به دستتان می رسد؛ آن را پس انداز کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد بحث و درگیری - وحشت - ایستادگی - دست به یقه شدن و بروز مشکلات شدید - اصرار و پافشاری برای موضوعات بیهوده - لج و لجبازی.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

تیر

فال روزانه شما نشان می دهد دوری و فراق - روابط عاشقانه شما متزلزل خواهد شد - ارتباط های دوستانه که به زودی قطع خواهد شد - دعوا و مرافعه - دوری به دلیل لجبازی های فراوان - پرخاشگری و عصبانیت.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد رسیدن به مراد دل و آرزوها - ازدواج موفق - بارداری - لحظات خوش با فردی که به او علاقه دارید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد سفر دور و دراز در راه است - دست به کارهای خداپسندانه می زنید و تا مدت طولانی خودتان را وقف این کار می‌کنید - زندگی روی خوشش را به شما نشان خواهد داد - مسیری درست را در پیش می‌گیرید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

مهر

 

فال روزانه شما می گوید سفری در راه است که به درازا می کشد و لحظات خوشی را برایتان خواهد داشت - برای رسیدن به آرزوها و اهداف تان مسیر درست و کوتاهی را بر می گزینید - ماموریت کاری - مجبور می شوید به یکباره به سفر بروید - راست و ریس شدن امورات - طی کردن مسیرهای طولانی - رسیدن اخباری از فردی که از شما دور

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

آبان

فال روزانه شما نشان می دهد که بحث و درگیری پیش می آید - درگیری‌های لفظی - دست به یقه شدن - مشکلات با خانواده و نزدیکان که اگر سکوت کنید و در مقابل آنها صبوری به خرج دهید مشکلی پدید نمی‌آید.

 

فال شخصی روزانـه متولدین آذر

آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد زندگی سعادتمند - سفرهای لذتبخش به همراه خانواده - سفری دور و دراز - رزق و روزی از جانب پروردگار - مال و سرمایه بسیار - کسب چیزهایی که در آرزویش هستید.

 

فال شخصی روزانـه متولدین دی

دی

در فال روزانه شما آمده است سفر های لذتبخش - ممکن است چند صباحی را در خارج از کشور بگذرانید؛ باید خودتان را آماده کنید - ماموریت کاری - ممکن است به تنهایی به مکانی دور بروید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد ترقی در مسیر کاری - ارج و قرب یافتن - ترفیع درجه گرفتن - زندگی اجتماعی شما دستخوش تغییرات مثبت خواهد شد - موفقیت های فراوان و رسیدن به چیزهایی که در انتظارش هستید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد گره از کارتان گشوده خواهد شد - سعادتمندی و خوشبختی - روشنفکری - مسیری که در پیش رو دارید کاملاً هموار و درست میباشد - راه زندگی را می دانید و از همین طریق به موفقیت می رسید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 676764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟