فال روزانه شخصی / 17 خرداد ماه

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد انعطاف پذیری مسئله مهم امروز است. رویکرد و رفتاری آرام و بدون عجله داشته باشید. سعی بر تحمیل عقاید بهترین تاکتیک نیست. ذهنتان را باز نگه دارید و ایده ها و نظرات دیگران را نیز بشنوید. شما نیروی زیادی در اختیار دارید. هدر دادن آن شرم آور است و دیدگاه خود را برای دیدن گزینه های مختلف هدر خواهید داد. حرف همیشه قدرت و اثر بیشتری دارد. پس وقتی که صحبت می کنید، یا مخاطب حرفی قرار می گیرید، باید این کار را با دقت زیادی انجام دهید. امروز شما فرصت آن را دارید تا نتیجه خیلی خوبی از کارها بگیرید، ولی باید به دیپلماسی خود هم رجوع کنید. از حرف های بی ثمر و نامربوط خودداری کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد پیدا کردن نقطه ی تعادل به هنگام مشکلات یکی از مشخصه های متولدین ماه آبان است. این دقیقاً همان چیزی است که اکنون با آن دست و پنجه نرم می کنید، زیرا تلاش می کنید تا به اهدافی که در سر دارید نظم و ترتیبی ببخشید. ممکن است به این نتیجه برسید که باید چیزهای جدیدی یاد بگیرید، یا شاید هم تصمیم بگیرید که به یک سفر دور و دراز بروید. چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد این است که خلاصه دست به کار شوید، یعنی این که خود تصمیمی که می گیرید آن قدرها هم که فکر می کنید مهم نیست. درست است که باید طبق محدودیت های تان پیش بروید، اما بدانید که اکنون همه چیز زندگی تان در سکوی پرتاب قرار گرفته و آماده ی حرکت است.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد که از کلمات و توانایی های ویژه خود استفاده کنید تا نگرانی های دیگران را تسکین دهید. انرژی خود را بطور فعال به سمت احساسات ملایم سوق دهید. توانایی و قدرت درونی شما مهمترین و ارزشمندترین دارایی شماست. امروز عزت نفس شما در موقعیتی ناخوشایند به امتحان گذاشته می شود. هیچ چیز را در نگاه اول قبول نکنید. معنای عمیقی زیر ظاهر امور وجود دارد و اگر آن را تشخیص ندهید اشتباه کرده اید. اسلحه خود را آماده کنید و آماده باشید. امروز اگر تفکر سازنده داشته باشید برایتان خیلی خوب است و بهتر است به تعمق و تفکر بپردازید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد که اگر از برخی از بخش های زندگی تان راضی نیستید،، بهتر است هر چه سریع تر برنامه هایتان را تغییر دهید. در چنین روزی حقایق زیادی برایتان روشن می شود و گویی شما از یک خواب بلند بیدار می شوید. چیزهایی که می شنوید می تواند تغییرات مثبتی را در زندگی تان ایجاد کند به شرط آن که به خودتان ایمان داشته باشید. هنوز چیزهایی در زندگی تان است که شما را آزار می دهند، مهم نیست دیگران چه فکر می کنند، بهتر است آنها را از زندگی تان حذف و فضا را برای اتفاقات خوش باز کنید. در ماه شهریور تلفنی به شما می شود که حاوی یک خبر خوبی است که مدت هاست انتظارش را می کشید. خودتان را برای یک جشن مفصل آماده کنید. ماههای مهر و بهمن از بهترین ماههای امسال تان خواهد بود.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز انگیزه زیادی برای صرف وقت و انرژی کافی در زمینه کاریتان خواهید داشت یا شاید هم دلتان بخواهد به مهارت خود افزوده و برای بدست آوردن موفقیت حرفه ای خود زمینه سازی کنید. در هر دو صورت انرژی مثبت شما در حال حاضر در سطح چندان بالایی قرار ندارد و یک جورهایی نگران آینده خود هستید. با این حال نباید تسلیم شده و جا بزنید؛ مطمئن باشید نتیجه ای که به دست می آورید ارزش زحمات فعلیتان را خواهد داشت. رها کردن برنامه هایتان به نفع هیچ کس نخواهد بود، تنها کاری که باید بکنید این است که انتظارات واقعگرایانه داشته باشید. از همراهی کسانی که دوست دارید لذت ببرید و بیش از حد در عالم رویا غرق نشوید و خاطراتی لذت بخش برای خود و اطرافیانتان بسازید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد شاید یک نفر امروز پیامی نه چندان خوشایند برای شما داشته باشد، ولی نباید حرف او را چشم بسته قبول کنید، ممکن است این تنها نظر شخصی او در مورد واقعیت باشد. یا این حال اگر به منبع خبر اعتماد داشته باشید به احتمال زیاد حرف او را خواهید پذیرفت. به دقت به آنچه اطرافیانتان می گویند گوش کنید، ولی حرف هایشان را زیاد به خودتان نگیرید. اگر به شنیده هایتان منطقی فکر کنید و احساسی به مسئله نگاه نکنید نتایج خوبی به دست خواهید آورد. اگر نسبت به رابطه عاطفی خود با طرف مقابلتان احساس اعتماد کامل پیدا کرده اید شاید وقت آن رسیده است که قدم فراتر گذاشته و رابطه خود را جدی تر کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید شاید به نظر دیگران اینطور بیاید که شما امروز دارید زیادی منتقدانه برخورد می کنید، ولی خودتان اصلا چنین فکری راجع به خودتان و رفتارتان نمی کنید.شما نمی خواهید اشتباهات دیگران را مورد تایید قرار دهید و از روی دلسوزی ترجیح می دهید اگر ضعفی در کارشان وجود دارد به آنها گوشزد کنید. سعی نکنید احساسات خود را مخفی کرده و نادیده بگیرید، ولی حرف هایتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید. شما می توانید بی آن که طرف مقابلتان را برنجانید صداقت داشته باشید و نواقص کار او را متذکر شوید. فکرهای خسته کننده را کنار بگذارید و امروز را به فعالیت های اجتماعی و تفریح با دوستان و اعضای خانواده بگذرانید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد که بد نیست برای مدتی راهکارهای منطقی را کنار بگذارید و به جاهایی بروید که تا به حال هرگز در آن مکان ها نبوده اید. سعی کنید آزادانه و بدون احساس محدودیت تصورات تان را به کار بیندازید و رویاهای تان را رنگارنگ کنید. می توانید به کارهایی که می خواهید در مرحله ی بعد انجام دهید فکر کنید، فقط به کلیات فکر کنید، بقیه را ذهن تان خودش انجام می دهد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که احساس می کنید که کمی هیجان نیاز دارید، اما از طرفی هم می خواهید که امنیت احساسی خود را حفظ کنید. شاید وقتی دست به کارهای ریسکی می زنید خوش شانس باشید، اما امروز همه ی دوستان و اطرافیان به شما توصیه می کنند که جانب احتیاط را بگیرید. شاید آن ها راست می گویند. برای این که بدرخشید بهتر است نقش یک انسان بالغ و مسئولیت پذیر را بازی کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است فهمیدن این که زندگیتان این روزها به کدام سو دارد پیش می رود کار ساده ای نیست؛ با این حال فکر می کنید اگر می دانستید کجا باید به دنبال جواب بگردید خیلی بهتر می شد. نگرش منفی شما روی قلبتان سنگینی می کند و مسئولیت هایی که حتی به شما تعلق ندارند به شما فشار وارد می کند. شاید پیدا کردن راه حلی برای حالت روحی فعلیتان چندان ساده نباشد، ولی باور کنید یا نه، راه حلی که دنبالش می گردید خیلی ساده است، کافی است وضعیت فعلی خود را همینطوری که هست بپذیرید و به خودتان زمان بدهید تا تردیدهایتان برطرف شوند. شما این حق را دارید که از منافع خود دفاع کنید، ولی این کار را با ملایمت انجام دهید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد اکنون در دل تان احساس هراس می کنید، این حس ممکن است موجب تلخی خلق و خوی شما شود، به ویژه اگر به خاطر احساسات سرکوب شده احساس آشفتگی می کنید. شاید سعی کنید که رابطه ی تان را با یک نفر عمیق تر کنید، اما بعد ممکن است متوجه شوید که آن شخص برای شما دست یافتنی نیست. به جای این که بر محدودیت ها پا بگذارید راهی پیدا کنید تا انرژی جسمانی خود را به وسیله ی آن بروز دهید. برای این که بتوانید بر اضطراب و نگرانی خود غلبه کنید به شما توصیه می شود در ورزش های گروهی شرکت کنید یا هر فعالیت دیگری که حالت رقابتی دارد. فعالیت جسمانی نه تنها برای بدن مناسب است، بلک به روح تان نیز جلا می دهد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز اولویت اول شما باید این باشد که از احساسات تان محافظت کنید، اما از آن جایی که احساسات و اعمال شما با یکدیگر هماهنگ نیستند ممکن است احساس کنید گیج شده اید. البته، این عدم وضوح ذهن آن قدرها هم که فکر می کنید چیز بدی نیست، زیرا تحت این شرایط که قلب و عقل تان ناهماهنگ شده مجبور می شوید با تأمل و دقت بیشتری اندیشه کنید. بهتر است ابتدا روی اهداف کلی تمرکز کنید و بعد وارد جزییات شوید. سعی کنید با مشکلات تان با خوشرویی مواجه شوید تا احساس سرزندگی کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 573973 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟