طالع بینی امروز 20 اردیبهشت

برای اینکه ببینید امروز چه اتفاقاتی برایتان می افتد این بخش از سایت رکنا را دنبال کنید:

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما می گوید مشغله فکری بسیار زیادی دارید و به دنبال فرار از شرایطی که در آن گرفتار شده اید به ساده ترین شکل ممکن هستید. تنبلی و راحت طلبی را کنار بگذارید چون حتی اگر با راهی که در پیش گرفته اید به اهداف تان برسید اما شک نکنید به مرور زمان و در درازمدت برایتان مشکلات جدی می آفریند. راز موفقیت شما در تلاش بیشتر است پس هرچه زودتر دست به کار شوید و دست از جدیت و کوشش خود برندارید؛ در این صورت موفقیت تان حتمی است. یکی از رفیقان تان منتظر تماسی از سوی شماست اما شما به کلی او را فراموش کرده اید. بهتر است هرچه زودتر به او زنگ بزنید و از احوالش جویا شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

فکرهایی را در سر دارید که جلوی پیشرفت تان را می گیرد، به شما پیشنهاد می کنیم که برای مدتی بی خیال این تصمیمات تان شوید تا در راه رسیدن به مرادتان به دردسر نیفتید. فردی به شدت محتاط هستید و در انجام امورات روزمره تمام ابعاد مثبت و منفی را می سنجید. براساس طالع بینی امروز شما توصیه می کنیم که راه اعتدال را در پیش بگیرید چراکه گاهی اوقات در زندگی باید ریسک کرد. ناشناخته های زیادی را در زندگی تان دارید که بهتر است بیشتر به کشف آنها بپردازید. از هرآنچه پرده برداشتید با شخصی امین در میان بگذارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

در طالع بینی امروز شما آمده اطرافیان شما از راه های گوناگون تلاش می کنند که شما را خوشحال سازند. آنها شاید بتوانند تا حدی در این کار موفق شوند اما این موضوع نباید باعث شود شما دست از تلاش خودتان بکشید. هرگز کارهایتان را نیمه کاره رها نکنید که مجبور می شود دوباره از نو شروع کنید. اولویت تان همیشه باید انجام کامل وظایفی که به شما سپردند باشد؛ پس اگر امروز خودتان را برای گردش آماده کردید و شلوغی کارهایتان مانع آن شد عصبانی نشوید. نگرانی بابت مسائلی دارید که لازم است درباره آنها توضیحاتی ارائه دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

در طالع بینی امروز شما آمده شخصی رفتار بدی با شما خواهد کرد که مجبور می شوید با او درگیر شوید. اما این موضوع از نظر شما خیلی پررنگ است و آن فرد فکر نمی کند اشتباه خاصی را مرتکب شده باشد. بنابراین خیلی حرص نخورید و کمی منعطف تر باشید و مسائل را از جوانب مختلف بسنجید. وقتی می خواهید با کسی درددل کنید آماده هرگونه واکنشی باشید از سوی آن شخص. بد نیست با دوستان تان به گردش بروید تا اندکی از فشار روحی و کاری تان بکاهید. الان فصل خوبی برای سرشار شدن از انرژی مثبت است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

سرتان خیلی شلوغ است و همین موضوع کمی کلافه تان کرده. دور و بری هایتان هم در کارهایتان دخالت می کنند و نمی گذارند آنطور که می خواهید کار کنید. طرز فکر شما روی مسائل مختلف در موفقیت تان بی تاثیر نیست. در طالع بینی امروز شما آمده برای اینکه روز خوبی داشته باشید دست از گله و شکایت بردارید. جذب انرژی های مثبت و انتقال آن به دیگران موجب می شود روز خوبی داشته باشید. ترجیح می دهید با خودتان امروز خلوت کنید ولی مسائل مختلف مانع آن می شود و مجبورید بیشتر در جمع حاضر شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

باید روی اهداف و فعالیت هایتان متمرکزتر شوید. همه کارهایتان روی برنامه پیش می رود و شما برای فرار از خستگی سعی دارید همان کارهای گذشته را به شکل جدید انجام دهید. باید بدانید که همیشه راه های جدید را امتحان کردن جواب نمی دهد. درطالع بینی امروز شما آمده بهتر است انرژی تان را برای موضوعات جدیدی که ارزش دارند بگذارید. مشکلاتی جلوی پایتان ظاهر می شود که اگر حواس تان جمع باشد با کمی درایت و صبوری می توانید با آنها بجنگید و پیروز میدان باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

شما قدرت خیالپردازی بالایی دارید که امروز خیلی به کمک تان می آید. تا جایی که می توانید از تخیل تان استفاده کنید. امروز بهترین زمان است تا با کسی که دوستش دارید ارتباط برقرار کنید و آنچه در سر دارید را عملی کنید. در طالع بینی امروز شما آمده هیچ وقت بیکار ننشینید و تا جایی که می توانید کار و تلاش کنید. دوستی به طور ناگهانی و غیرمنتظره به ملاقات شما می آید. خبرهای خوشی خواهید شنید. الان فصل مناسبی است تا از زیبایی های طبیعت لذت ببرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

امروز خیلی عصبی به نظر می رسید و آماده طغیان و دعوا با هر کسی هستید. در طالع بینی امروز شما آمده سعی کنید عامل عصبانیت تان را پیدا کنید. از خانواده و دوستان خوب تان حتما کمک بگیرید و از راهنمایی هایشان استفاده کنید. به آنها اعتماد کنید و در جریان آنچه در سر دارید قرارشان دهید. فرد بسیار با شهامتی هستید ولی باید مواظب باشید که شجاعت بیش از حد کار دست تان ندهد .

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

در طالع بینی امروز شما آمده احساس می کنید به تنهایی قادرید تشخیص دهید که چه چیزی به نفع تان است ولی شاید اینطور نباشد. با اینکه می توانید به اهداف تان برسید ولی هیچ وقت از شادی و خوشحالی غافل نشوید. شاید ناراحتی های شخصی داشته باشید اما مهارت خوشحال کردن اطرافیان تان را دارید. به فکر سلامت روح تان باشید و فکر نکنید باید همیشه و در همه حال با اطرافیان خود خوش اخلاق باشید که مبادا متوجه ناآرامی های درونی تان شوند. رابطه احساسی شما در بهترین شرایط است پس سعی کنید همه چیز را برای آرامش تان فراهم کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده هیچ چیز را جدی نمی گیرید، در نتیجه سایرین متوجه نمی شوند چه زمانی واقعا ناراحت هستید. بسیار شوخ طبع هستید. حواس تان باشد که در این کار افراط و تفریط نکنید. به قول معروف، هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. به گونه ای رفتار کنید که دور و بری هایتان به موقع شما را و حالات روحی تان را درک کنند. مثبت بین باشید تا امروز شادی به شما تزریق شود. به حرف دل تان گوش کنید تا موفقیت را در زندگی تان لمس کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

درباره شخصی که کارهایش را به درستی انجام می دهد دچار سوءتفاهم شده اید. در طالع بینی امروز شما آمده آنچه به عهده تان گذاشته اند را به درستی انجام دهید. به ظاهر قضایا نپردازید و سعی تان در کشف حقیقت های زندگی باشد. اگر کاری کرده اید که موجب اتلاف پول و وقت تان شده است دیگران را مقصر ندانید. شما می خواهید کمی خوشبینی را چاشنی زندگی تان کنید. سعی کنید به جای پیروی بدون فکر از دیگران، خودتان خلاق تر باشید .

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

در طالع بینی امروز شما آمده امروز کمی به بن بست می خورید که این موضوع مانع شادی و خوشحالی نمی شود. مشکلات نتیجه افکار خودتان است. بهتر است کمی آرام باشید و توقع نداشته باشید که خودتان می توانید به تنهایی سکان زندگی را در دست بگیرید. شهامت داشته باشید تا بتوانید تغییراتی که دوست دارید در روابط عاطفی تان ایجاد کنید را ببینید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 473739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟