فال حافظ امروز 10 آذر با تفسیر دقیق + فیلم
حجم ویدیو: 4.46M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

به گزارش رکنا، فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

نماد فروردین

شاهدان گر دلبری زین سان کنند

زاهدان را رخنه در ایمان کنند

هر کجا آن شاخ نرگس بشکفد

گلرخانش دیده نرگسدان کنند

تعبیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما فروردین ماهی عزیز نشان می دهد که غافل از حال خویش شده‌ای. تو بااستعداد و پرشور هستی که از تو برای رسیدن به موفقیت استفاده می‌کنند و خودت از قافله عقب مانده ای. سعی کن تو هم عقب نمانی و با بهره‌گیری از استعداد‌هایت به جایگاهی که شایسته‌ توست، برسی.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

آن کس که به دست جام دارد

سلطانی جم مدام دارد

آبی که خضر حیات از او یافت

در میکده جو که جام دارد

تـعـبـیـر فال حافظ:

نتیجه تفال به دیوان حافظ شما اردیبهشت ماهی عزیز این است که هر کس در خانه خدا را بزند ناامید بر نمی‌گردد. پس دست به سوی او دراز کنید و از او کمک بخواهید. خداوند هم به خاطر حسن نیت شما یاری تان خواهد کرد ان‌شاءالله.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

نماد خرداد

سلام الله ما کر اللیالی

و جاوبت المثانی و المثالی

بر آن نقاش قدرت آفرین باد

که گرد مه کشد خط هلالی

تـعـبـیـر فال حافظ امروز:

فال حافظ امروز شما خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که اندوه و ناراحتی دردی را درمان نمی‌کند و گره از کار بازنخواهد کرد. عمر طولانی دارید، سعی کنید بیشترین بهره را از روزهای زندگی ببرید. به تازگی دچار ضرر شده اید اما مطمئن باشید این ضرر از جای دیگر جبران خواهد شد. تو انسانی پاکدل و ساده هستی و وجودت از غرض ورزی خالی است. خداوند نیز به یمن این حس نیکو تو را در انجام این نیت یاری خواهد کرد.

فـال حـافـظ متولدین تیر

نماد تیر

من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کنم

محتسب داند که من این کارها کمتر کنم

عهد و پیمان فلک را نیست چندان اعتبار

عهد با پیمانه بندم شرط با ساغر کنم

تـعـبـیـر نیت شما در فال حافظ:

فال حافظ امروز شما تیر ماهی عزیز این تفسیر را دارد که اراده آهنین و همت عالی شما قابل تحسین است، مطمئن باشید با صبوری، تلاش و سخت کوشی به سرمنزل مقصود رسیده و آرزوهای شما تحقق پیدا می‌کند. برخی دوستان فریبکار در اطراف‌تان هستند که نباید به آنها اعتماد کنید. قبل از انجام هر کار و اقدامی خوب فکر کرده و با درایت و عاقبت اندیشی تصمیم گیری کنید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

نماد مرداد

حال دل با تو گفتنم هوس است

خبر دل شنفتنم هوس است

طمع خام بین که قصه فاش

از رقیبان نهفتنم هوس است

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی عزیز این است که بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی را در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی را به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

نماد شهریور

چندان که گفتم غم با طبیبان

درمان نکردند مسکین غریبان

یا رب امان ده تا بازبیند

چشم محبان روی حبیبان

تـعـبـیـر فال حافظ:

در تعبیر فال حافظ امروز شما شهریور ماهی عزیز آمده است که ناامیدی و یأس را از خود دور کنید. در کاری که انجام داده‌اید اشتباهاتی را مرتکب شده‌اید. بهتر است به آن بیشتر فکر کنید تا نقاط ضعف خود را پیدا کنید. سختی‌هایی که در این راه می‌کشید به خاطر سهل‌انگاری خودتان و اطرافیان است. برای یافتن مسیر درست از رهنمودهای سازنده افراد عاقل و دانا نهایت استفاده را ببر.

فـال حـافـظ متولدین مهر

نماد مهر

سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش

که دور شاه شجاع است می دلیر بنوش

شد آن که اهل نظر بر کناره می‌رفتند

هزار گونه سخن در دهان و لب خاموش

تـعـبـیـر فال حافظ:

حافظ امروز به شما مهر ماهی عزیز توصیه کرده است که رازها و درددل هایت را حفظ کن و سرپوشی روی آن بگذار. خداوند تو را از بندی که در آن گرفتار هستی نجات می دهد به شرط آنکه برای رسیدن به ایمان و صفای دلت تلاش کنی. خودت صلاح کار را بهتر می دانی. اگر از نتیجه اش باخبری پس یاعلی بگو که عده ای نیز به تو کمک می کنند.

فـال حـافـظ متولدین آبان

نماد آبان

ای دل مباش یک دم خالی ز عشق و مستی

وان گه برو که رستی از نیستی و هستی

گر جان به تن ببینی مشغول کار او شو

هر قبله‌ای که بینی بهتر ز خودپرستی

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما آبان ماهی عزیز نشان می دهد که غافل از عشق و محبت به اطرافیان شده اید. آنقدر مشغول افکار خودتان هستید که دچار خودپرستی و غرور شده اید و فقط خودتان را می بینید. بدون عشق بودن یعنی از خدا دور شدن، یعنی بی معرفت بودن و سقوط کردن. اگر می خواهید حاجت تان روا شود توبه کنید و به محبت و عشق بپردازید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

نماد آذر

زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست

پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست

نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان

نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید که چرا کاری را که به نفع تو نیست انجام می دهی و چیزی را که ارزشی ندارد به بهای گزاف می خواهی به دست آوری؟ گره کارت به دست خودت باز می شود. پس منتظر نیروهای غیب منشین. به بازوی خودت متکی باش تا به مراد خود برسی.

فال حافظ متولدین دی

نماد دی

دل من در هوای روی فرخ

بود آشفته همچون موی فرخ

بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست

که برخوردار شد از روی فرخ

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ شما دی ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل و دیده ات را با گریه به تاراج داده ای اما باید بدانی که هرچه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود

به هر درش که بخوانند بی‌خبر نرود

طمع در آن لب شیرین نکردنم اولی

ولی چگونه مگس از پی شکر نرود

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما بهمن ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که همگان به تو غبطه می خورند و این به خاطر آن است که در هیچ کاری طمع نمی کنی و برای مال دنیا حریص نیستی. دل بزرگی داری و برای همین خدا تو را از مال دنیا بی نیاز می سازد. عهدی را که بسته ای فراموش نکن. مواظب شیطان باش تا صید او نشوی.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

نماد اسفند

بارها گفته‌ام و بار دگر می‌گویم

که من دلشده این ره نه به خود می‌پویم

در پس آینه طوطی صفتم داشته‌اند

آنچه استاد ازل گفت بگو می‌گویم

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید که مرحبا بر شما که اصول و احکام خداوند را مو به مو انجام می دهید. مطمئن باشید که روزهای خوش زندگی تان به زودی از راه می رسد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟