فال حافظ امروز / 30 دی ماه با تفسیر دقیق + فیلم
حجم ویدیو: 7.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

به گزارش رکنا، فال حافظ به شکل روزانه در رکنا برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ در بین مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد.فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فروردین

فروردین

گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب

گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار

خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد اگر توقع داری که به موفقیت برسی باید کمتر دنباله رو دل و هوی و هوس خود باشی زیرا فرصت های مهم زندگی را از تو می گیرد ولی اگر عقل و احساس را به هم آمیزی چندان دور نیست که کارها مطابق میلت پیش رود.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

ساقیا سایه ابر است و بهار و لب جوی

من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی

دو نصیحت کنمت بشنو و صد گنج ببر

از در عیش درآ و به ره عیب مپوی

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد ایام کامیابی فرا رسیده و دور گردون به کام شما می‌چرخد، قدر فرصت های پیش رو را بدانید. لطف و رحمت خداوند شامل حال تان می‌شود و لذت و شادی در زندگی تان جریان می‌یابد. مراقب باشید در دوران خوشی و سرور دچار غرور و خودبینی نشوید که شادی‌ها ماندگار و جاودان نخواهد ماند. از این فرصت برای ساختن آینده بهتر استفاده کنید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

نماد خرداد

در سرای مغان رفته بود و آب زده

نشسته پیر و صلایی به شیخ و شاب زده

سبوکشان همه در بندگیش بسته کمر

ولی ز ترک کله چتر بر سحاب زده

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد اگر از لحظه های زندگی به خوبی استفاده کرده و فرصت ها را غنیمت شمارید بخت و اقبال به شما روی آورده و خوشبخت خواهید شد به شرط آنکه سهل انگاری نورزید. در تصمیماتی که می گیرید خوب فکر کنید و با درایت و اندیشه جلو بروید، مشورت با بزرگان و افراد خردمند خوب است، اقدامات عجولانه و بدون فکر نکنید و به پروردگار توکل داشته باشید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

تیر

تو را که هرچه مراد است در جهان داری

چه غم ز حال ضعیفان ناتوان داری

به وصل دوست گرت دست می‌دهد یک دم

برو که هر چه مراد است در جهان داری

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید هوای افراد ضعیف و اطرافیان را داشته باشید، روزهای خوشی را می‌گذرانید و روزگار به کام شماست، به زودی نعمت های خداوند بیش از پیش به زندگی شما سرازیر شده و لطف خداوند شامل حال‌تان خواهد شد.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

متولدین مرداد

اتت روائح رند الحمی و زاد غرامی

فدای خاک در دوست باد جان گرامی

پیام دوست شنیدن سعادت است و سلامت

من المبلغ عنی الی سعاد سلامی

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید شرایط سختی داشته‌ای و رنج بسیار کشیده‌ای اما بشارت باد بر تو که دوران درد و رنج و غصه به زودی سر خواهد آمد. اگرچه تاکنون روی خوشی را ندیده ای اما همچنان امیدوار باش چراکه نیکبختی و سعادت در راه است و به زودی به کلبه غم و اندوه تو پای خواهد گذارد و خانه ات را روشنی و جلا می‌بخشد.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

شهریور

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را

که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را  

ندانم از چه سبب رنگ آشنایی نیست

سهی قدان سیه چشم ماه سیما را

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد با نیک رفتاری و مهرورزی بر بسیاری از دشواری ها می توان فائق آمد و هر گرهی به شیوه خاص گشوده می شود. غرور و تندی مانع دست یافتن به آرزوهاست و همواره انتظار نرمی و همراهی از محبوب نمی توان داشت.

فـال حـافـظ متولدین مهر

مهر

عمری ست تا به راه غمت رو نهاده‌ایم

روی و ریای خلق به یک سو نهاده‌ایم

تا سحر چشم یار چه بازی کند که باز

بنیاد بر کرشمه جادو نهاده‌ایم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که اگرچه دیگران با گوشه و کنایه سعی می کنند شما را از کاری که می کنید پشیمان کنند اما ناامید و سست نشوید و سعی کنید با تمام توان برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید. آنچه در زندگی دارید همه به لطف پروردگار و تلاش خودتان حاصل شده است، مراقب باشید تا آنچه به سختی به دست آورده اید را به راحتی به باد ندهید.

فـال حـافـظ متولدین آبان

متولدین آبان

گر من از سرزنش مدعیان اندیشم

شیوه مستی و رندی نرود از پیشم

زهد رندان نوآموخته راهی بدهیست

من که بدنام جهانم چه صلاح اندیشم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد زمانی که انسان به صحت کار خود ایمان دارد نباید اعتنایی به سرزنش ها و طعنه های نادانان کند. تو که به راهی که انتخاب کرده ای، اعتقاد داری نباید با حرف مردم از راه خود بازگردی، به راه خود ادامه بده و از خدا یاری بخواه زیرا او از احوال همه بندگان خود آگاه است و محرم اسرار آنهاست.

فـال حـافـظ متولدین آذر

آذر

دوش با من گفت پنهان کاردانی تیزهوش

و از شما پنهان نشاید کرد سر می فروش

گفت آسان گیر بر خود کارها کز روی طبع

سخت می​گردد جهان بر مردمان سختکوش

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید انسانی به شدت حساس و سختگیر هستی ولی بدان که زندگی را هرچه سخت تر بگیری، سخت‌تر می‌گذرد. زندگی پستی بلندی‌های فراوان دارد، وقتی با سختی‌ها مواجه می‌شوی روحیه خود را حفظ کرده و ثابت قدم  به راه خود ادامه بده. سعی کن خوش‌قلب و مهربان باشی تا زیبایی‌های دنیا را ببینی.

فال حافظ متولدین دی

نماد دی

شَمَمتُ روحَ وِدادٍ و شِمتُ برقَ وصال

بیا که بوی تو را میرم ای نسیم شمال

چو یار بر سر صلح است و عذر می‌طلبد

توان گذشت ز جور رقیب در همه حال

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید روزگار سختی را در هجران گذرانده ای ولی اکنون دیگر به گذشته ها فکر نکن، چراکه او از کرده خود پشیمان شده و عاقلانه آن است که تو عذر او را بپذیری و از خطاهایش درگذری. تنها در این صورت است که سعادت به تو روی خواهد آورد.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

گر من از سرزنش مدعیان اندیشم

شیوه مستی و رندی نرود از پیشم

زهد رندان نوآموخته راهی بدهیست

من که بدنام جهانم چه صلاح اندیشم

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که زمانی که انسان به صحت کار خود ایمان دارد نباید به سرزنش ها و طعنه های نادانان اعتنایی کند. تو که به راهی که انتخاب کرده ای اعتقاد داری نباید با حرف مردم از راه خود بازگردی، به راه خود ادامه بده و از خدا یاری بخواه زیرا او از احوال همه بندگانش آگاه است و محرم اسرار آنهاست.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

اسفند

پیش از اینت بیش از این اندیشه عشاق بود

مهرورزی تو با ما شهره آفاق بود

یاد باد آن صحبت شب‌ها که با نوشین لبان

بحث سر عشق و ذکر حلقه عشاق بود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید ناراحت و افسرده نباش و اینقدر فکر گذشته را نکن. فکر این باش به عهد و پیمانی که بسته ای عمل کنی. به دنبال کسب روزی باش که خداوند هر آنچه را که بخواهی از مال و دولت به تو می بخشد. فعلا نمی توانی به عهدی که بسته ای عمل کنی ولی سعی خودت را می کنی. این سعی و کوشش تو را به سرمنزل مقصود می رساند.

لینک کپی شد
م
آیا این خبر مفید بود؟