فال حافظ امروز / 15 آذر ماه با تفسیر دقیق + فیلم
حجم ویدیو: 6.38M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52

به گزارش رکنا، فال حافظ به شکل روزانه در رکنا برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ در بین مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد.فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فروردین

فروردین

نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی

که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی

من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش

که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد برای کاری که نیت کرده اید اگر تلاش کنید خیلی زود به مرادتان می رسید. شانس به شما رو کرده، حیف است اگر آن را از خود دور کنید. روزگارتان آنقدر خوب می شود که تمام غم و غصه های گذشته را فراموش می کنید. برای رسیدن به مرادتان کمی سختی می کشید ولی اگر عاقل باشید به راحتی به نیات خودتان می رسید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

عشقبازی و جوانی و شراب لعل فام

مجلس انس و حریف همدم و شرب مدام

ساقی شکردهان و مطرب شیرین سخن

همنشینی نیک کردار و ندیمی نیک نام

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد موقعیت برای شما مهیاست؛ این گوی و این میدان. اگر کمی فکر و تامل کنید همه چیز یکجا نصیب تان می شود. خداوند بسیار دوست تان دارد که مقام و ثروت و یار خوب را به شما داده است؛ حالا باید دید که در مقابل این لطف الهی چه کار می کنید و چگونه شاکر هستید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

نماد خرداد

مسلمانان مرا وقتی دلی بود

که با وی گفتمی گر مشکلی بود

به گردابی چو می‌افتادم از غم

به تدبیرش امید ساحلی بود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد فکر می کنی کسی حرفت را نمی شنود و از مشکلت خبر ندارد. کسی تو را از گرداب غم رهایی نمی دهد اما همه اینها مصلحت الهی است و تو مورد امتحان قرار گرفته ای. باز هم رحمت خدا شامل حالت می شود و کاردانی تو را نجات می دهد. بدان همه این مصائب به خاطر جهالت خودت بوده است.

فـال حـافـظ متولدین تیر

تیر

صوفی بیا که خرقه سالوس برکشیم

وین نقش زرق را خط بطلان به سر کشیم

نذر و فتوح صومعه در وجه می‌نهیم

دلق ریا به آب خرابات برکشیم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید بیشتر با خدا باشید. از کارهای ناشایست پرهیز کنید. همه کارها با پول حل نمی شود. روزی می رسد که می بینید برای آخرت توشه ای غیر از گناه ندارید. عجله کنید و دست از گناه بردارید. خوشگذرانی گناه نیست به شرط اینکه معصیت در آن نباشد. این گوی و این میدان؛ بسم الله بگویید و طمع هم نکنید و پای تان را از گلیم تان درازتر نکنید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

متولدین مرداد

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت

حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا

که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید با یک سند پول زیادی نصیب تان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تان اینطور رقم زده شده که تا غم نخورید به مراد نمی رسید. پس امیدتان را از دست ندهید چون دل خسته شما دوباره شاد می شود.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

شهریور

وصال او ز عمر جاودان به

خداوندا مرا آن ده که آن به

به شمشیرم زد و با کس نگفتم

که راز دوست از دشمن نهان به

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد رضای تان همیشه به رضای خدا باشد. با زور شمشیر به جایی نمی رسید. برای درمان دل بیمارتان از خداوند شفا بطلبید. فقط از خدا مرادتان را طلب کنید که دوای دردتان نزد اوست. عمرتان طولانی است، کمی صبر و تحمل کنید. ناامید نشوید؛ دعاهای تان پایمال نمی شود.

فـال حـافـظ متولدین مهر

 

مهر

دانی که چنگ و عود چه تقریر می‌کنند

پنهان خورید باده که تعزیر می‌کنند

ناموس عشق و رونق عشاق می‌برند

عیب جوان و سرزنش پیر می‌کنند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که اینقدر به مال و ثروت خود مغرور نشو. به مال دنیا اعتمادی نیست؛ هر آن می سوزد و از بین می رود. محبت و عشق را نمی توان با پول خرید. ثروت قلب را تیره می کند. برای عبادت نگو که معذورم. تو هرچه داری از لطف خداست. همان هایی که در اطرافت هستند در زمان بدبختی تو را به نیم جو هم نمی خرند پس لااقل با خدا باش.

فـال حـافـظ متولدین آبان

متولدین آبان

خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست

تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست

از لبت شیر روان بود که من می‌گفتم

این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد شکست تو در این راه پله صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلا صلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

فـال حـافـظ متولدین آذر

آذر

ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده‌ایم

از بد حادثه این جا به پناه آمده‌ایم

ره رو منزل عشقیم و ز سرحد عدم

تا به اقلیم وجود این همه راه آمده‌ایم

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید دست تقدیر مسیر زندگی تان را تغییر داده است اما در همه حال از یاد خدا غافل نشده اید. دست به دعا برداشته اید تا خداوند شما را یاری کند. کرم و بخشش خدا شامل حال تان می شود. آبروی کسانی که می خواستند شما را گناهکار جلوه دهند می رود و همه چیز روشن می شود.

فال حافظ متولدین دی

نماد دی

از خون دل نوشتم نزدیک دوست نامه

انی رایت دهرا من هجرک القیامه

دارم من از فراقش در دیده صد علامت

لیست دموع عینی هذا لنا العلامه

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید برای کسی که حتی از جان تان هم عزیزتر است پیغامی فرستاده اید که می ترسید به دستش نرسد حتی تا قیامت. همه می دانند که تنها دردتان فراق و دوری از اوست و به هرکس می رسید احوالش را جویا می شوید و برای او سلامی در غربت می فرستید. خدا کریم است و طلب تو را هم می داند.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

غم زمانه که هیچش کران نمی‌بینم

دواش جز می چون ارغوان نمی‌بینم

به ترک خدمت پیر مغان نخواهم گفت

چرا که مصلحت خود در آن نمی‌بینم

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که چرا فکر می کنید غم دل تان را پایانی نیست. دوای درد شما با خدا بودن است، راز و نیاز کردن با خداوند از درد دل تان می کاهد. افسوس گذشته را می خورید که هیچ فایده ای هم ندارد. تنها شده اید. راه تان را گم کرده اید. بلند شوید و مثل آبی روان به جنب و جوش درآیید و خودتان مشکلات تان را حل کنید. ان شاالله

فـال حـافـظ متولدین اسفند

اسفند

صبح است ساقیا قدحی پرشراب کن

دور فلک درنگ ندارد شتاب کن

زان پیشتر که عالم فانی شود خراب

ما را ز جام باده گلگون خراب کن

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید بیشتر از این به مال و ثروتی که داری تکیه نکن و به آن مغرور نشو چون مال مثل خورشید از شرق طلوع می کند و از غرب افول؛ یاد روزی باش که قرار است کوله باری از رفتارهایت را به آخرت ببری پس کارهای شایسته انجام بده. به نیایش خدا بپرداز. دلت را هم صاف کن که خدا با توست.

لینک کپی شد
م
آیا این خبر مفید بود؟