فال حافظ امروز / 10مرداد ماه با تفسیر دقیق + فیلم
حجم ویدیو: 42.54M | مدت زمان ویدیو: 00:02:03

به گزارش رکنا، فال حافظ در بین مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد. فال حافظ به شکل روزانه در رکنا برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ براساس غزلیات حافظ شیرازی تعریف شده است. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید با ما همراه باشید.

فروردین

فروردین

ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار

ببر اندوه دل و مژده دلدار بیار  

گردی از رهگذر دوست به کوری رقیب

بهر آسایش این دیده خونبار بیار

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که اندوه دل و روح شما با خبر خوشی که در راه است برطرف می‌شود و همه چیز برای تان رنگ و بوی دیگری می‌گیرد. به کوری چشم حسودان شما به تمام آرزوهای تان خواهید رسید و از قفس غم رهایی پیدا کرده و کام تان شیرین خواهد شد.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

هزار دشمنم ار می کنند قصد هلاک

گرم تو دوستی از دشمنان ندارم باک

تو را چنان که تویی هر نظر کجا بیند

به قدر دانش خود هر کسی کند ادراک

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد اگر همه جهان با تو دشمن باشند وقتی خدا پشتیبان توست جای هیچ بیم و هراسی نیست. داشتن آرزوها و اهداف منطقی امیدی است برای زندگی و در انسان اشتیاق زنده بودن را تحریک می کند. نیتی که در سر داری عاملی است محرک برای پیشرفت روزافزون تو. پس راه رسیدن به این نیت را با کمال اشتیاق طی کن که سعادت از آن توست.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

نماد خرداد

اگر به باده مشکین دلم کشد شاید

که بوی خیر ز زهد ریا نمی‌آید

جهانیان همه گر منع من کنند از عشق

من آن کنم که خداوندگار فرماید

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد عاشق شده‌اید و همه می خواهند شما را از این تصمیم و انتخاب منصرف کنند. مشورت امری نیک و پسندیده است اما گاهی عقل و عشق مقابل هم قرار می گیرند. در مورد این مسئله خودتان تصمیم بگیرید، ان شاءالله هرچه خیر است همان اتفاق می‌افتد.

فـال حـافـظ متولدین تیر

تیر

نفس برآمد و کام از تو بر نمی‌آید

فغان که بخت من از خواب در نمی‌آید

ز شست صدق گشادم هزار تیر دعا

ولی چه سود یکی کارگر نمی‌آید

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید بسیار بی‌قرار و بی‌تاب شده‌ای و همه چیز را از دست رفته می‌بینی . رسیدن به کام و مراد را محال می‌دانی. مطمئن باش آنقدر عمر می‌کنی که به تمام آرزوهایت برسی. امیدوار باش که در آینده ای نزدیک به مراد خود خواهی رسید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

متولدین مرداد

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم

بهار توبه شکن می‌رسد چه چاره کنم

سخن درست بگویم نمی‌توانم دید

که می خورند حریفان و من نظاره کنم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید با آرزوهای محال و دست نیافتنی عمر خود را هدر ندهید و عاقلانه فکر کنید و تصمیم بگیرید. هرگز از خط تعادل خارج نشوید و از افراط و تفریط برحذر باشید. اگرچه ناملایمات زندگی فشار زیادی به شما آورده اما شجاعت خود را حفظ کنید و در برابر سختی ها سر خم نکنید که ان شاالله به نیت دل خود برسید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

شهریور

گفتا برون شدی به تماشای ماه نو

از ماه ابروان منت شرم باد رو

تخم وفا و مهر در این کهنه کشته زار

آن گه عیان شود که بود موسم درو

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد به خاطر داشته باش که اگر سعادت و خوشبختی را طالبی نباید هرگز از مراعات حال دیگران غافل شوی و جانب دوستان و یاران را فروگذاری و بدان که عشق و وفای واقعی برای همیشه نهفته نمی ماند و بالاخره روزی صداقت تو برای همه عیان خواهد شد.

فـال حـافـظ متولدین مهر

مهر

دیدم به خواب دوش که ماهی برآمدی

کز عکس روی او شب هجران سر آمدی

تعبیر رفت یار سفرکرده می‌رسد

ای کاش هر چه زودتر از در درآمدی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که حاجتی که داری به زودی روا خواهد شد. تسلیم تقدیر و سرنوشت باش زیرا بعضی امور با زور و زر مهیا نمی‌شود. کسانی را که در حق تو بدی کرده‌اند به خدا واگذار کن که او بهترین انتقام گیرنده است و داد مظلوم را از ظالم خواهد ستاند. پس تو آینه دل را با غبار کینه سیاه نکن.

فـال حـافـظ متولدین آبان

متولدین آبان

عیشم مدام است از لعل دلخواه

کارم به کام است الحمدلله

ای بخت سرکش تنگش به بر کش

گه جام زر کش گه لعل دلخواه

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد چرخ گردون به کام شما می‌چرخد و دوران کامیابی فرارسیده، ان شاءالله به زودی به مراد دل خواهید رسید و به سعادت و خوشبختی دست پیدا می‌کنید. افراد حسود به دنبال توطئه‌چینی هستند، از افراد حسود و دورو دوری کنید و از کبر و غرور برحذر باشید تا این روزگار خوش و خوشبختی ماندگار باشد.

فـال حـافـظ متولدین آذر

آذر

سحرگه ره روی در سرزمینی

همی‌گفت این معما با قرینی

ثوابت باشد ای دارای خرمن

اگر رحمی کنی بر خوشه چینی

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید نیتی در دل داری، اگر می‌خواهی به این آرزو برسی باید صبور باشی و دل از اندوه برهانی. اگر دست تو چراغی بر تیرگی شب کسی روشن کند خدا نیز نور لطف خود را بر تو ارزانی خواهد داشت و تو را به نیتت خواهد رساند.

فال حافظ متولدین دی

نماد دی

چرا نه در پی عزم دیار خود باشم

چرا نه خاک سر کوی یار خود باشم

همیشه پیشه من عاشقی و رندی بود

دگر بکوشم و مشغول کار خود باشم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید چرخ گردون بالا و پایین بسیار دارد. نه در روزهای بد نا‌امید باش و نه در روزهای خوش مغرور و خودبین. اگر امروز دچار شکست شدی فردا با سعی و تلاش به مقصود خود می‌رسی. دنیا ارزش آن را ندارد که خواسته یا ناخواسته دلی را بیازاری یا اگر آزرده شدی کینه به دل بگیری.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

بُشری اِذِ السّلامةُ حَلَّت بِذی سَلَم

للهِ حمدُ مُعتَرِفٍ غایةَ النِّعَم

آن خوش خبر کجاست که این فتح مژده داد

تا جان فشانمش چو زر و سیم در قدم

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که شخصی به شما ستم کرده که از دست او ناراحت هستید، او هم در حال و وضع مساعدی به سر نمی برد. نگران نباشید؛ به زودی رحمت و لطف خداوند شامل حال شما شده و ستم ها به سمت ستمکار بازمی‌گردد. خبرهای خوشی دریافت خواهید کرد. اسرار دل را برای هرکس فاش نکنید. زندگی توأم با آرامش و شادی نصیب شما خواهد شد.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

اسفند

اگر رفیق شفیقی درست پیمان باش

حریف خانه و گرمابه و گلستان باش

تو شمع انجمنی یک زبان و یک دل شو

خیال و کوشش پروانه بین و خندان باش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید از ستم و بلایی که بر سرت آورده اند شکایت می‌کنی و به فکر انتقام هستی ولی همگی را به خدای شان واگذار کن. مهربان باش تا دلت آرام گیرد. به عهدی که بسته ای عمل کن؛ خدا با توست. اگر می خواهی همیشه شاد باشی دل و زبانت یکی باشد.

لینک کپی شد
م
آیا این خبر مفید بود؟