نمره صفر عامل مزاحمت برای معلم / در استان فارس رخ داد

سرهنگ "حشمت سلیمانی"  در تشریح این خبر اظهار داشت: مردی میانسال با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و مدعی بود فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی با انتشار مطالب کذب و تهدید آمیز برای وی در گروه‌های مجازی قصد بدنام کردن وی را دارند که رسیدگى به این پرونده ‌به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی گفت: کارشناسان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و موفق شدند در این خصوص 2 نفر که دانش‌آموز نیز بودند را شناسایی و آنان را دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتا استان با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه علت و انگیزه این کار را کسب نمره صفر در یکی از امتحانات اعلام کردند، گفت: این افراد برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ "سلیمانی" عنوان داشت: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می شود.

این مقام سایبری خاطر نشان کرد: پلیس فتا به ‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش گزارش‌های مردمی) و یا با شماره 096380 با ما در میان بگذارند.

کدخبر: 750016 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟