کلاهبردار معافیت سربازی در شیراز دستگیر شد

به گزارش رکنا، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سرهنگ دلاور القاصی مهر اظهار داشت: در پی مراجعه خانمی به کلانتری 19 سعدی و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری فردی مامورنما به بهانه اخذ کارت پایان خدمت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فرد مامورنما با اغفال و انجام اعمال متقلبانه و با ادعای نفوذ در مراجع قضائی و انتظامی و به انگیزه اخذ کارت معافیت سربازی برای برادر شاکی و ازدواج با وی، مبلغ 170 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران کلانتری بلافاصله با فعالیت‌های تخصصی و اقدامات پلیسی، موفق شدند متهم را در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد: به جای اعتماد به اینگونه افراد، با مراجعه به معاونت وظیفه عمومی، اطلاعات کافی را برای دریافت کارت معافیت دریافت کنند و هرگز فریب افرادی که خود را صاحب نفوذ در دستگاه‌های دولتی معرفی می‌کنند، نخورند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 488860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟