حجم ویدیو: 12.02M | مدت زمان ویدیو: 00:01:55

ماجرای جاوید الاثری تعداد قابل توجهی از رزمندگان دفاع مقدس و چشم انتظاری پدران و مادران شهدا، از آن دست موضوعاتی است که می‌توان گفت برای اغلب افراد با دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف، اگر چه تلخ و ناراحت کننده اما ارزشمند و قابل احترام است.
پدر و مادر شهدای جاویدالاثر سالهاست که حسرت تکرار نشدنی دیدار دوباره و لذت در آغوش کشیدن فرزند شهید خود را تنها در چارچوب بی‌جان قاب عکسی نظاره می‌کنند که همه باور و دارایی آن ها را در آغوش گرفته است.
خیلی وقت‌ها این دیدار به قیامت می‌افتد و پدران و مادران شهدا مثل مادر شهید «علی طنوریان» و صدها شهید گمنام و جاویدالأثر دیگر با دلی تنگ و مملو از حسرت دیدار جگرگوشه خود، به محضر خدا می‌روند.
در حالی که مادر شهید «علی طنوریان» بیش از 30 سال چشم انتظار رسیدن خبری از فرزند به جبهه رفته خود بوده، فوت کرده و دیروز سه‌شنبه بیستم شهریور ماه سال جاری خبری شیرین و آمیخته به عطر پایان چشم انتظاری پدر او را جانی دیگر بخشیده است.
پیکر مطهر شهید «علی طنوریان» سرانجام پس از 36 سال، تفحص و شناسایی شد و هم اکنون در معراج الشهدای شهر تهران میزبان عزاداران امام حسین علیه السلام و پذیرای دوستداران شهدا است.
بدون تردید شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در انتخاب مسیر معنوی و پاک زندگی خود از اهل بیت علیهم السلام الگو گرفته بودند که مثل شهید «علی طنوریان» این چنین عاقبت بخیر شدند و در نخستین روز ماه محرم دل پدر را به مژده وصال نوید دادند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پژو 206 با 3 سرنشین زن در خیابان شریعتی نصف شد +تصاویر

سوال نابجا هنگام عقد همه چیز را به هم زد

برای سر این سرباز محمدرضا جایزه تعیین کرده بودند + عکس

جزئیات جدید از ماجرای الاغ ذبح شده در گرگان / دادستان چه گفت؟ + عکس

فیلم هولناک لحظه درگذشت کرم حیدری هنگام تعزیه ظهر عاشورا + فیلم

عباس علیکایی هنگام تعزیه خوانی در روز عاشورا درگذشت + عکس

گرفتار شدن 2 شهروند ترک در تور خاله‌ شهلا / در پارک چیتگر چه حادثه ای رخ داد؟

تکه تکه کردن شوهر بی حیا با بیل و تبر + عکس

اقدام چندش آور راننده تاکسی داخل ماشینش + فیلم

ازدواج پنهانی پس از دور شدن فامیل ها !

آمیتا باچان درباره امام حسین (ع) چه گفت؟ + فیلم

زایمان داخل ماشین در حال حرکت + عکس

 

کدخبر: 415895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟