راز شوم جولان این زن جوان با 206 در خیابان های تهران

۱۷اردیبهشت پرونده‌ای از کلانتری ۱۲۸ تهران نو به پایگاه ششم پلیس Police آگاهی ارسال شد که طی آن پیرزنی شکایت کرده بود ۱۸ حلقه دستبند طلایش به ارزش تقریبی ۴۰ میلیون تومان، توسط زنانی که سرنشین یک دستگاه خودرو ۲۰۶ سفید رنگ بودند به سرقت Stealing رفته است.

این بانوی سالخورده به کارآگاهان گفت: بعدازظهر پای پیاده از خیابان اول نیروی هوایی می‌گذشتم که یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ سفید رنگ با دو زن سرنشین به بهانه پرسیدن نشانی یک مسجد مقابل من توقف کرد؛ آنها با نشان دادن مقداری پول نقد که داخل کیسه بود، خودشان را افرادی خیرخواه و نیکوکار معرفی کرده و مدعی شدند که قصد کمک کردن به افراد نیازمند را دارند؛ این دو نفر با نشان دادن یک کیسه مشکی عنوان کردند که قصد دارند مقداری لباس را هم به همراه پول نقد به دست افراد نیازمند برسانند و مدعی شدند که این خیرخواهی به خاطر آن است که عروسشان به تازگی مسلمان شده است. این دو زن به این بهانه مدعی شدند که قصد دارند پس از رساندن کیسه پول و لباس به افراد نیازمند، برای عروسشان طلا بخرند و به همین بهانه از من تقاضا کردند تا ۱۸ حلقه النگوی خودم را برای دیدن شماره‌های آنها درآورم و تحویلشان دهم. من هم این کار را کردم سپس طلا‌ها و پول‌ها را داخل کیسه مشکی انداختند و به من تحویل دادند و گفتند این‌ها را به افراد نیازمند برسانم، اما پس از رسیدن به خانه زمانی‌که به سراغ النگو‌های طلای خودم رفتم متوجه شدم که کیسه پلاستیکی سوراخ بوده و بجز مقداری روزنامه باطله و لباس کهنه، در داخل کیسه پلاستیکی چیز دیگری نیست.

کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی با توجه به شیوه و شگرد سرقت که از سوی دزدان طایفه فیوج مورد استفاده قرار می‌گیرد، با انجام چهره نگاری و بهره‌گیری از بانک اطلاعات درباره زنان سابقه دار طایفه فیوج موفق به شناسایی یکی از متهمان سابقه دار به نام «سولماز» 27 ساله شدند؛ همچنین در بررسی تصاویر به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته محل سرقت، کارآگاهان موفق به شناسایی خودرو ۲۰۶ سفید رنگ شدند که در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد خودرو در اختیار «سولماز» و تعداد دیگری از سارقین طایفه فیوج قرار داد و این افراد به صورت باندی، در سطح وسیعی با انواع خودرو‌های پژو ۲۰۶ سفید، دنا مشکی و پراید سفید اقدام به سرقت طلا از خانم‌های سالمند می‌کنند.

کارآگاهان با بهره‌گیری از سوابق به‌دست آمده از سولماز مخفیگاه این زن را در شهرری – خیابان ۱۳ آبان شناسایی کردند و به دامش انداختند.

سولماز در بازجویی‌ها به سرقت طلا از زنان سالمند و سالخورده با همدستی دیگر زنان طایفه فیوج اعتراف کرد و اقدامات پلیسی برای دستگیری زن دیگری که همدستش بود در دستور کار کارآگاهان پایگاه ششم قرار گرفته است.

سرهنگ کارآگاه رضا امیدی، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: بازپرس پرونده اجازه انتشار تصویر بدون پوشش این زن فراری را داده است. بنابراین از کسانی که موفق به شناسایی تصویر این زن شوند دعوت می‌شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان نبرد شمالی مراجعه کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مریم قبل از خودکشی پیام اشتباهی برای دوست پسرش فرستاد !

مادر داماد، پسر همسایه را برای دوستی شوم سراغ عروس فرستاد !

تجاوز وحشیانه به دختر14 ساله در پارک / او را برهنه پیدا کردند + عکس

قرارهای پنهانی دختر و پسر عمو بدجوری لو رفت

زن همسایه برای همخوابی با پسر قوی هیکل همسایه پول هم می داد + عکس

دستگیری 2 مرد شیطان صفت با 36 پرونده شوم + عکس

نیمه شب شوهر عمه ام به من تجاوز کرد / ناگفته های تلخ شیرین 15 ساله

خودکشی زن جوان تهرانی در استوری لایو اینستاگرام / شوهرش دیر رسید!

دستگیری ۹ عضو شوراهای شهر سابق تهران

ماجرای ورود ژن خوب جدید به شهرداری تهران !

دنیای این مرد با 19 میلیون تومان زیر و رو می شود !

دردسر خودکشی تازه داماد تهرانی، عروس را به دردسر انداخت + عکس

پایان فرار دو ساله پسر عاشق کش در کرمان

 

کدخبر: 406929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟