سروری: در شان مردم ما نیست که خودرو بی کیفیت سوار شوند + فیلم
حجم ویدیو: 42.21M | مدت زمان ویدیو: 00:03:17

به گزارش رکنا، پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به روز ایمنی و حمل و نقل نیز گفت: رسیدن به ارتقا ایمنی قطعا باید با استانداردسازی راه‌ها و‌ وسایل نقلیه شکل بگیرد. پایین بودن کیفیت خودروها زمینه از دست رفتن و مصدوم شدن هموطنان ما را فراهم می‌کند و این در شأن ملت نیست که اتومبیل‌های بی‌کیفیت و استانداردهای پایین داشته باشند.

وی ادامه داد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند که باید کیفیت خودروها ارتقا یابد و مرگ یک نفر هم ضایعه بزرگی است انشالله این موضوع مدنظر همه عزیزان قرار گیرد.

سروری با اشاره به توقع شورای شهر از شهرداری گفت: در تهران توقعی که شورای شهر از شهرداری دارد این است که با شناسایی نقاط حادثه‌خیز و اصلاح و بهبود کیفیت معابر زمینه‌های رسیدن به یک استاندارد قابل قبول را فراهم کند.

وی ادامه داد: همینکه براساس گزارش پلیس راهور اعلام شد نسبت به سال گذشته کاهش مرگ و میر و مصدومان را داشتیم نشان می‌دهد اصلاح معابر و تقویت فرهنگ عبور و مرور راه حل‌های مناسبی است که شورا و شهرداری بر آن تاکید خواهند کرد. بنابراین باید به سمتی برویم که مدل حمل و نقل را از شخصی به عمومی تغییر دهیم و این جز توسعه وسایل نقلیه عمومی امکان‌پذیر نیست.

کدخبر: 774473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟