برگزاری پنجاه و هشتمین جلسه ستاد خدمات و زیرساخت بازآفرینی تهران

جلسه پنجاه و هشتم ستاد خدمات و زیرساخت بازآفرینی تهران در سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رکنا، صبح امروز پنجاه و هشتمین جلسه ستاد خدمات و زیرساخت بازآفرینی تهران در سازمان نوسازی شهر تهران با موضوع بررسی میزان پیشرفت مصوبات کمیته در منطقه ۲۰ انجام شد.

جعفر شربیانی

مهندس جعفر شربیانی در این جلسه به نکات زیر اشاره کرد:

1- پیگیری مصوبات دبیرخانه ستاد بازآفرینی و هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی با زمان بندی مشخص جهت رفع هرچه سریع‌تر مشکلات مردم و محلات بویژه منطقه ۲۰.

2- یادآوری ویژه مشکلات و معضلات محله عباس آباد تقی آباد در لوله گذاری و سرپوشیده کردن کانال فاضلاب لزوم تشکیل جلسه با آبفای منطقه و مشخص کردن دلایل عدم اجرای پروژه. مهندس شربیانی در این مورد اضافه کرد: نمی توان مردم را از سال ۹۸ به ۱۴۰۰ و از آن به زمان نا‌مشخص دیگری ارجاع داد، معطل نگه داشتن مردم باعث ناامیدی و بدبینی به عملکرد مسئولین میشود. معتقدم این نوع کار کردن قطعا جفا به مردم است!

پیرو همین موضوع مقرر شد هفته آینده یک جلسه ویژه در مورد محله عباس‌آباد با حضور معاون محترم استاندار تهران و شهردار منطقه ۲۰ و حضور اینجانب در استانداری تهران برگزار شود تا هرچه سریع‌تر یک زمان دقیق برای پایان این طرح ها مشخص شود.

3- ضرورت جا به جایی تیرهای برق که به دلیل قرارگرفتن در محل عبور مرور مردم باعث مشکلات برای شهروندان شده و البته در مواقع بحران نیز قطعا چالشی برای خدمات شهری خواهد بود. حدود ۷۷ تیربرق در منطقه ۲۰ در محل عبور مرور قراردارد که هرچه سریع تر باید تعیین تکلیف شود.

کدخبر: 726142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟