نظر پلیس راهور درباره مشخص شدن محل دوربین ها در مسیریاب ها

دوربین های پلیس راهور در مسیریاب ها مشخص می شود. همچنین در مسیریاب ها محل حضور نیروهای پلیس راهور نیز مشخص می شود. پلیس راهور در این باره اعلام نظر کرد. پلیس راهور اعلام کرد که با مشخص شدن محل دوربین های پلیس راهور در مسیریاب ها موافق است.

به گزارش رکنا، سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: یکی از اتفاقات خوب که می‌تواند به مردم در مسیریابی کمک کند، استفاده از سیستم‌هایی مانند بلد، نشان و ویز است. این سیستم‌های مسیریابی می‌تواند اطلاعات خوب و مناسبی را در اختیار مردم قرار دهد.

وی افزود: محل‌های حادثه‌خیز را به این برنامه‌ها دادیم که بتواند به مردم هشدار دهد و محدودیت‌هایی که ما می‌گذاریم هم به این برنامه داده می‌شود که در سیستم خود بارگذاری کنند و در اختیار مردم قرار دهند تا مردم بتوانند انتخاب مسیر و زمان مناسبی داشته باشند که این امر یکی از خواسته‌های ما است.

حمیدی در پاسخ به این سوال که این سیستم‌ها جای دوربین‌ها را نشان می‌دهد یا تیم‌های گشتی را نشان می‌دهد، گفت: ما می‌خواهیم مردم بدانند که تیم‌های ما مستقر هستند و دوربین‌ها در چه جا‌هایی تعبیه شده است، این امر سبب می‌شود تخلف نکنند. ما نمی‌خواهیم کمین بگذاریم و جریمه کنیم. دنبال این هستیم که نشان دهیم، دوربین‌های ما وجود دارد و فعال است و جریمه می‌کند، قبل از این‌که به دوربین رسیدند رفتارشان را اصلاح کنند.

 

 

کدخبر: 708244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟