تصادف شدید تریلی  با گاردریل بزرگراه یاسینی

سرهنگ "اسماعیل احسان پور" ضمن بیان این خبر عنوان کرد: درساعت 07:45  صبح  امروز  وقوع یک فقره تصادف   شدید بین تریلر و گاردریل های مسیر جنوب به شمال یاسینی پیچ سرخه حصار به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که: یکدستگاه تریلر که از این مسیر در حال حرکت بوده بعلت خستگی  و خواب آلودگی راننده آن از مسیر خارج می گردد .

وی گفت : این تریلر پس از آن با گاردریل  ها برخورد می کند که در این حادثه  7 شاخه از این گاردریل ها دچار آسیب  و خسارت میگردند و خود تریلر هم به داخل جوی آب سقوط می کند.

سرهنگ احسان پور  ادامه داد :  با حضور تیم کارشناسی منطقه 25  پلیس راهور در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این تریلر را با کمک جرثقیل از موقعیت خارج کرده  و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند .

این مقام انتظامی ادامه داد : به واسطه بروز این تصادف  بار ترافیکی مقطعی در محدوده ایجاد گردیده بود و با توجه به اینکه کامیون قادر به حرکت نبود ، از جرثقیل راهور استفاده شد و به محض رسیدن جرثقیل در موقعیت این کامیون  از محل خارج و به کنار راه منتقل گردید .

وی به رانندگان توصیه کرد : اگر راننده به اندازه کافی استراحت کرده بود مطمئنا راننده آن می توانست وسیله نقلیه خود را کنترل کرده و به موقع عکس العمل نشان داده و مانع برخورد با گاردریل ها گردد .

وی گفت : خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید .

کدخبر: 708091 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟