حناچی: وظیفه شهرداری تهران کمک به مردم حادثه دیده است

پیروز حناچی عنوان کرد که کمک به مردم حادثه دیده از وظایف شهرداری تهران است.

شهرداری تهران به گفته حناچی کمک به مردم آسیب دیده را از وظیفه های خود می داند.

به گزارش رکنا، پیروز حناچی روز دوشنبه در مراسم اهدای ماشین آلات و تجهیزات  مورد نیاز مناطق زلزله زده سی سخت و سیل زدگان سیستان و بلوچستان گفت: در سیل ۹۸ نخستین اکیپ اعزامی به منطقه آق قلا همکارانمان در آتش نشانی تهران بودند و در سیل دیگر مناطق و زلزله سی سخت همکارانمان حضور داشتند.

حناچی اظهار داشت: بدون شک مردم تهران هم، چون به نمایندگان قانونی رای داده بودند از این اقدامات راضی هستند و یک روال قانونی را این اقدامات طی کرده است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: قرار داد تفاهم ۲۰۰ دستگاه اتوبوس ساخت داخل را امروز امضا کردیم تا با تامین اتوبوس های برقی گامی برای کاهش آلودگی هوای تهران برداریم.

در این مراسم خودروهای سنگین و تجهیزات اهدایی شهرداری تهران برای شهرداری های شهرستان‌های سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد و  قصر قند، فنوج، نیکشهر، چابهار، چگردک، پلان، نگور و زرآباد در استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند روز گذشته با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر کمک شهرداری تهران به زلزله‌زدگان  در جلسه اسفند ماه این شورا اعلام کرد: وقوع زلزله در شهرستان سی سخت و سیل در سیتان و بلوچستان منجر به خسارت  زیادی به واحدهای مسکونی، آموزشی، بخش‌های کشاورزی، دامداری، باغات و راه‌های ارتباطی این مناطق شد که ضروری بود شهرداری تهران به عنوان استان معین در یاری رسانی به مناطق آسیب دیده ورود کند.

کدخبر: 700603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟