علی آزموده همسر بیتا فرهی کیست؟ + عجیب ترین سرنوشت برای زنده یاد بیتا فرهی

بیتا فرهی 17 ساله بود که در سال 1352 با فردی بنام حسن قریشی ازدواج کرد. او از این ازدواج یک دختر به نام مهسا دارد و یک نوه به اسم تسا که در پاریس زندگی می‌کنند.

او پس از جدایی این بار با فردی به نام علی آزموده ازدواج کرد.

علی آزموده کیست؟

علی آزموده بازیگر سینما و تلویزیون و همسر بیتا فرهی است. او در آثاری چون فیلم سینمایی “خشم و فریاد” بازی کرده است. آقای آزموده سال‌ها پیش با بیتا فرهی ازدواج کرده بود اما هیچ عکسی از آن‌ها در صفحات مجازی منتشر نشد.

با این حال جزئیات بیشتری از زندگی علی آزموده در دست نیست.

بیوگرافی بیتا فرهی

بیتا فرهی در تاریخ 10 اسفند 1336 در تهران به دنیا آمد. او در سال 1359 از مدرسه هنر جان پاورس آمریکا در رشته هنر فارغ التحصیل شد. بیتا فرهی برای اولین بار در فیلم هامون به کارگردانی داریوش مهرجویی جلوی دوربین رفت. سپس در سال 1379 با بازی در سریال ولایت عشق در نقش آذردخت، در قاب تلویزیون ظاهر شد.

تابستان سال 1392 بود که در روز سالگرد فوت خسرو شکیبایی، مادرش را از دست داد. وضعیت روحی خانم فرهی باعث شد برای مدتی به پاریش پیش دخترش برود و چند ماهی آنجا زندگی کند.

علت بیماری و فوت بیتا فرهی

سرانجام، بیتا فرهی این بازیگر معروف، یکشنبه 21 آبان 1402 در اثر مشکلات ریوی در بخش مراقبت های ویژه سی سی یو، بستری شد. اما در نهایت ظهر روز گذشته شنبه، 4 آذر 1402 در سن 65 سالگی به دلیل عوارض بیماری درگذشت.

کدخبر: 949977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟