این دختر جذابترین مادر را دارد ! / رقابت مادر و دختر در لیست زیباترین ها ! / بشناسیدش

دوا کسل، دختر بزرگ مونیکا بلوچی ، بازیگر زیبا و بی‌بدیل ایتالیایی، مدلی جذاب و خوش‌سیما می‌باشد که این روزها در دنیای مد و فشن بسیار محبوب است.

دوا هواداران بی‌شماری دارد که زیبایی خاص چهره او را می‌ستایند و برخی در این مورد می‌گویند که دختر مونیکا بلوچی از خود او مونیکا بلوچی‌تر است.

او نه تنها از زیبایی بی‌مانند مادرش سهمی برده، بلکه ادامه‌دهنده راه او هم می‌باشد و در صحنه مد می‌درخشد.

تصاویر دوا کسل بارها بر روی جلد مشهورترین مجلات مد دنیا نقش بسته و اینبار هم عکس‌های این مدل زیبا در مجله مطرح «ال» (ELLE) به چاپ رسیده‌است. در ادامه همراه ما باشید تا تصاویر او برای این مجله را ببینید.

عکس هایی از دختر بزرگ مونیکا بلوچی، بازیگر زیبا و بی‌بدیل ایتالیایی منتشر شد که زیبایی عجیب او همه را حیرت زده کرد. عکس هایی از دختر بزرگ مونیکا بلوچی، بازیگر زیبا و بی‌بدیل ایتالیایی منتشر شد که زیبایی عجیب او همه را حیرت زده کرد. عکس هایی از دختر بزرگ مونیکا بلوچی، بازیگر زیبا و بی‌بدیل ایتالیایی منتشر شد که زیبایی عجیب او همه را حیرت زده کرد.

 مونیکا آنا ماریا بلوچی بازیگر و مدلینگ معروف ایتالیایی است که با بازی در فیلم های “دراکولای برام استوکر” ، “مالنا”، “برگشت ناپذیر”، “برادران گریم” و …. به شهرت رسید. او هم در حرفه مدلینگ و هم در بازیگری موفق بود و موفق به دریافت دو گلدون گلوب ایتالیایی و ربان نقره ای سنتیکای ملی فیلم روزنامه نگاران شد.

 او زمانی به دنیا آمد که والدین او امیدی به بچه دار شدن نداشتند و با تشخیص پزشکان، مادر او نابارور بود. او تنها فرزند خانواده بود. خانواده مونیکا خانواده ای متواضع بود. پدرش پاسکال نام داشت و کشاورز بود. مادرش برونکا برگانتی نام داشت و یک هنرمند بود.

مونیکا بلوچی و دخترش

دوا کسل

بیوگرافی دوا کسل

دوا کسل (Deva Cassel) دختر مونیکا بلوچی و ونسان کسل دو بازیگر معروف است. دوا کسل مدل معروفی است ولی در ابتدا بیشتر او به‌خاطر مادرش مونیکا بلوچی معروف شد.

دوا کسل یا دیوا کسل 12 سپتامبر 2004 در رم، ایتالیا به دنیا آمد. مادر دوا، مونیکا بلوچی بازیگر معروف ایتالیایی است. پدرش هم وینست کسل یا ونسان کسل بازیگر فرانسوی می‌باشد. پدر و مادر دوا کسل سال 1999 با یکدیگر ازدواج کردند. دوا سال 2004 و خواهرش لئو سال 2010 به دنیا آمد. پدر و مادر دوا سال 2013 از یکدیگر جدا شدند.

دوا کسل و مونیکا بلوچی

 
کدخبر: 939206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟