جورجینا رودریگز راهی دادگاه می‌شود | خیانت دوست قدیمی به نامزد رونالدو

جورجینا رودریگز / استایل جورجینا رودریگزهمسر جورجینا رودریگز / فیلم جورجینا رودریگز بیوگرافی جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز ، شریک زندگی کریستیانو رونالدو اواخر این هفته در اسپانیا برای شکایت از دو شبکه تلویزیونی به دلیل نقض حریم خصوصی و حمله به شخصیت او به دادگاه می‌رود.

رودریگز از زمانی که در سال ۲۰۱۶ با ستاره پرتغالی آشنا شد، به یکی از مشهورترین سلبریتی‌های جهان تبدیل شده است. او که بیش از ۵۰میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد، در حال حاضر سریال Soy Georgina خود را در نت‌فلیکس پخش کرده و یک مدل و سفیر برند موفق محسوب می‌شود. او همچنین با دارایی خالص ۱۰میلیون دلاری، می‌توان گفت او مسیر شغلی موفقی را داشته است. در دو فصل سریال «من جورجینا هستم»، این مدل ۲۹ ساله به زندگی شخصی خود می‌پردازد و جزئیاتی که می‌خواهد عموم مردم بدانند را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارد.

با این حال این امر مانع از پخش مصاحبه‌های متعدد همکاران، دوستان و بستگان سابق از شبکه‌های مختلف تلویزیونی در اسپانیا نشد. این افراد در اظهارنظرهایشان بر منفی بودن گذشته زندگی جورجینا رودریگز تمرکز کرده‌اند و به او برچسب‌هایی، چون «جوینده طلا»، «منفعت‌طلب» و «دختر بد» برای پدرش زده‌اند. علاوه بر این، آن‌ها همچنین ادعا کردند که مدل اسپانیایی از همان ابتدا می‌خواست میلیونر شود و برای رسیدن به هدفش هر کاری انجام می‌داد، از جمله فراموش‌کردن ریشه‌هایش!

گزارش‌ها حاکی از آن است که این حملات رسانه‌ای در دو سال گذشته رودریگز را تحت تأثیر قرار داده است، زیرا او فقط قصد داشته تا در مورد زندگی خود از سال ۲۰۱۷ به بعد -پس از ملاقات با کریستیانو رونالدو- صحبت کند.

جورجینا رودریگز در سال ۲۰۲۱ علیه دو شبکه تلویزیونی اسپانیایی که نامشان فاش نشده بود شکایت کرد. طبق گزارش روزنامه اسپانیایی ABC، سرانجام در اواخر این هفته علیه این شبکه‌ها در Pozuelo de Alarcon اسپانیا جلسه دادگاهی برگزار خواهد شد.

جواهرات گران قیمت جورجینا

جورجینا رودریگز در یک قرار شام اخیر با شریک زندگی خود کریستیانو رونالدو در ریاض، یک ساعت لوکس بسیار گران قیمت را به نمایش گذاشت.

جورجینا رودریگز

کدخبر: 936395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟