فیلم عروسی 5 خانم بازیگر مجرد و جذاب ایرانی با هوش مصنوعی /  لباس های زننده کار دستشان داد!

مهراوه شریفی نیا ، نیکی کریمی ، لیلا اوتادی ، هانیه توسلی و ملیکا شریفی نیا بازیگر مشهور و هنرمند هستند که هنوز ازدواج نکرده اند اما با کمک هوش مصنوعی می توانید آن ها را در لباس عروس ببینید.

مو و لباس این 5 بازیگر با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده و تنها گردی صورتشان در این فیلم ها ادیت شده است.

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا به دلیل اینکه در یک خانواده هنری بزرگ شده است از کودکی با فضای هنر و بازیگری آشنا بوده است او علاوه بر بازیگری در موسیقی هم فعالیت دارد و پیانو مینوازد. او با سریال قلب یخی به شهرت رسید اما اوج فعالیت وی در سریال کیمیا بود که مدتی هم در فضای مجازی حواشی ای پیرامون او و سریال وجود داشت.

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا

نیکی کریمی

نیکی کریمی متولد 19 آبان 1350 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. نیکی کریمی تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته تجربی و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکا می باشد. نیکی کریمی در سال 1368 با فیلم سینمایی وسوسه جلوی دوربین رفت. نیکی کریمی با فیلم سینمایی عروس در سال 1369 به اوج شهرت رسید. نیکی کریمی با سریال زندگی در سال 1374 وارد قاب تلویزیون شد. نیکی کریمی با فیلم دو زن برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن هفدهمین جشنواره فجر شد. نیکی کریمی در سال ۱۳۷۲ موفق به دریافت جایزه صدف نقره‌ای بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین برای فیلم سارا (۱۳۷۱) شد.

نیکی کریمی

نیکی کریمی

کدخبر: 933738 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟