فیلم رقص زنانه عمو پورنگ و حامد آهنگی ! / آواز و رقص بعد اخراج از صدا و سیما !

عمو پورنگ / بیوگرافی عمو پورنگ / عمو پورنگ مجری / عکس عمو پورنگ / همسر عمو پورنگ

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) که مهمان برنامه تی ان تی با اجرای حامد آهنگی بود در بخشی از این برنامه با همکاری یکدیگر به رقض و آواز جالب هندی پرداختند.

تی‌اِن‌تی یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر مسابقه و رئالیتی‌شو محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی حامد آهنگی و به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان است. پخش این مسابقه از سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ در پلتفرم فیلیمو آغاز شد و در ۳ مهر ۱۴۰۲ به پایان رسید.

تی‌اِن‌تی عنوان مسابقه ترکیبی جُنگ‌مانندی است که پخش آن از ۱ فروردین ۱۴۰۲ آغاز شد و بعد از تعطیلات نوروز، هر دوشنبه ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شد. این برنامه ترکیبی شاد، در اصل یک مسابقه سرگرم‌کننده است که با نگاهی به آیتم‌های مختلف مسابقه‌های مشهور دنیا طراحی و ساخته شده است.[۳۰] همچنین در پی استقبال مخاطبان، دو قسمت این ویژه برنامه‌ نوروزی از روز ۹ فروردین به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار گرفت. و از پلتفرم فیلیمو پخش شد.

در این مسابقه، اتفاقات هیجان‌انگیز در هر لحظه برای شرکت‌کنندگان رخ می‌دهد و حامد آهنگی که مجری این برنامه است، فضایی سرگرم‌کننده و بانشاطی را برای مخاطبان و شرکت‌کنندگان می‌سازد. در واقع حضار این برنامه جزء شرکت‌کنندگانی‌ هستند که هر بار با اتفاقی جدید و جذاب مواجه می‌شوند.قسمت پایانی این مسابقه، دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ از پلتفرم فیلیمو پخش شد.

کدخبر: 931880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟