جنجال خودفروشی ویشکا آسایش در آمریکا + عکس های زننده ای همه را شوکه کرد×

ویشکا آسایش  / ویشکا آسایش بازیگر /بیوگرافی ویشکا آسایش / همسر ویشکا آسایش / عکس ویشکا آسایش

ویشکا آسایش نیز به جمع بازیگران زنی پیوست که عکس هایی لباس های باز از خود منتشر کرده اند. وی با حضور در نمایشگاه هنر مدرن و معاصر پاریس تصاویر بی حجاب خود را به اشتراک گذاشته است و این امر نشان دهنده آن است که قصد برگشت به ایران را ندارد.

ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون ۱۶ آبان ۱۳۵۱ در تهران و در یک خانواده ۴ نفری متولد شد. او یک خواهر بزرگتر به نام آویسا دارد. ویشکا آسایش خواهرزاده "مازیار پرتو" فیلمبردار سرشناس سینما و نوه "شین پرتو" نویسنده و شاعر کشورمان است. او تحصیلات خود را در رشته طراحی صحنه در کشور انگلستان به پایان رساند و علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی لباس و صحنه نیز فعالیت می‌کند. 

ویشکا آسایش

ویشکا آسایش

ماجرای ازدواج ویشکا آسایش

ماجرای ازدواج ویشکا آسایش یکی از متفاوت‌ترین داستان‌های زندگی اوست چرا که خانم بازیگر برای ابراز احساسات خود پیشقدم شده و آن را با همسرش رضا قبادی مطرح کرد که در نهایت این اتفاق منجر به آشنایی و ازدواج آن‌ها شد.ویشکا آسایش و همسرش رضا قبادی دارای یک فرزند پسر به نام گیو هستند که در سال ۱۳۸۴ متولد شد. ورزش بخشی جدا ناپذیر در زندگی ویشکا آسایش می‌باشد که از دوران کودکی به آن پرداخته است.  او یکی از کوهنوردان حرفه‌ای کشورمان می‌باشد که موفق به فتح قله دماوند شده است. علاوه بر این دوچرخه سواری، شنا و سوارکاری نیز از ورزش‌های مورد علاقه خانم آسایش است.

ویشکا آسایش

کدخبر: 930309 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟