افشاگری ناباورانه جورجینا رودریگز درخصوص رونالدو ! / هر شب چگونه به رختخوابم می روم !

جورجینا رودریگز / بیوگرافی جورجینا رودریگز / جورجینا رودریگز مدل / عکس جورجینا رودریگز / همسر جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز مدل ۲۹ ساله و دوست‌دختر رونالدو در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی درباره حس عمیقی که به رونالدو داره صحبت کرده!

او در این مصاحبه گفت:

"رونالدو یک پدر، برادر، پارتنر و رئیسی فوق‌العاده است. وقتی در خانه‌ایم به او زل میزنم و عمیقا احساس خوشبختی میکنم که او مرا برای این خانواده فوق العاده انتخاب کرده است و هرشب خوشحال به رختخوابم میروم...

این زوج ۷ سال با یکدیگر تو رابطه‌ اند.

رونالدو/ جورجینا

 جورجینا رودریگز می‌گوید که وقتی برای اولین بار کریستیانو رونالدو را در مغازه لباس فروشی دید شیفته ظاهر زیبای او شد. جورجینا که به ازای ساعتی ١٠ پوند در این مغازه کار می‌کرد می‌گوید در این دیدار نمی‌توانسته به چشم‌های رونالدو نگاه کند. این مدل و اینفلوئنسر ٢٩ ساله می‌گوید که نخستین دیدار او با کریستیانو به «عشق در یک نگاه» منجر شده است. زمانی که رونالدو پا به یکی از شعبه‌های گوچی در مادرید گذاشت.

نخستین دیدار جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو چگونه اتفاق افتاد؟

او در اولین مصاحبه تلویزیونی عمر خود که چهارشنبه شب انجام شد اظهار داشت:

جورجینا رودریگز همچنین برای اولین بار آشکار ساخته است که برخورد او با کریس رونالدو در سال ۲۰۱۶ برخوردی کاملا اتفاقی بود. چرا که او قرار بود ساعت پنج بعد از ظهر شیفت کاری خود را ترک کند اما غیبت همکارش باعث شد که همچنان در مغازه بماند:

من بالاخره می‌توانستم سه ساعت پس از اتمام شیفت معمولم راهی خانه شوم و درست زمانی که آماده خروج از مغازه می‌شدم کریستیانو به همراه پسرش وارد مغازه شد. بگذارید این طور بگویم: این پروانه‌ای بود که بر سینه‌ی من نشست.

رونالدو/ جورجینا

کدخبر: 912253 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟