شمارش معکوس برای مبارزه اکبر چریکی با گرگ ازبک در قفس + عکس و فیلم فایتر ایرانی

به گزارش رکنا، در حال حاضر امیرعلی اکبری معروف ترین و شناخته شده ترین ورزشکار ایران در مسابقات مبارزه در قفس است اما او تنها ورزشکار ایرانی فعال در این رشته نیست. اکبر آزادی فر با نام حرفه ای «اکبر چریکی» 22 جولای (31 تیرماه ) با شوخاسان میرزاماتوف (معروف به گرگ ازبکستان) در قزاقستان مبارزه می کند.

سازمان octaGon مسئول برگزاری این مسابقه 20 هزار دلاری است و گفته می شود حدود 5 هزار بلیت این مسابقه پیش فروش شده است. طبق قرارداد امضا شده هر کدام از فایترها که حاضر به برگزاری مسابقه نشوند باید به سازمان برگزاری مسابقات غرامت پرداخت کنند.

اکبر چریکی

اکبر چریکی اهل کوهدشت لرستان که تاکنون 7 مبارزه داشته و همگی را با پیروزی پشت سرگذاشته، با فایتری مبارزه خواهد کرد که تاکنون 11 مسابقه بدون باخت داشته و یکی از محبوب‌ترین ورزشکاران کشور ازبکستان است.

اکبر آزادی فر که راهی آلماتی قزاقستان شده در خصوص مبارزه اش به خبرنگار رکنا گفت: من از سال 91 مبارزه می کنم و تاکنون حریفانی از گرجستان و آذربایجان را برده ام. این مبارزه ام با حریفی شناخته شده از کشور ازبکستان است که اگر بتوانم او را شکست دهم، در مبارزه بعدی برای کمربند این سازمان مبارزه خواهم داشت. مبارزات من در یکی از معتبرترین سازمان های MMA برگزار می شود.

او درخصوص سوالی مبنی بر اینکه لقب «چریکی» از کجا آمده؟ پاسخ داد: من سال ها پیش دوره تکاوری دیده ام و همان موقع فرمانده ما این لقب را روی من گذاشت و از آن زمان مانده.

اکبر چریکی افزود: من با هادی چوپان دوست هستم و با او رقابت هم کرده ام و در مسابقات قوی ترین مردان هم شرکت داشته ام. به نظرم امیر علی اکبری بهترین فایتر ایرانی است و حرف هایی که بعضی ها علیه او می زنند، به دلیل حسادت است.

کدخبر: 910407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟