این مار می خواست صاحبش را بخورد + عکس

"کاساندرا" زن جوان سی ساله در شهر بار هاربر ایالت مین امریکا، حیوان خانگی منحصر به فردی برای نگه داری انتخاب کرده بود. یک "مار پیتون" و نام این مار را "رجی" گذاشت.

"کاساندرا" همیشه مار پیتون خود را در یک ویواریوم مجهز به یک لامپ حرارتی نگهداری می‌کرد روشی استاندارد برای نگه داری از حیوانات خزنده خانگی هست. بعد از مدتی "کاساندرا" ساعت های بیشتری با "رجی" وقت می گذراند و حتی شب ها اجازه می داد "رجی" خارج از ویواریوم باشد.

24

با گذشت هفته ها، "کاساندرا" متوجه تغییر آزاردهنده ای در رفتار "رجی" شد. مار پیتون دیگر به غذاهایی که به اون پیشنهاد می کرد، چه مرغ تازه و چه حتی خرگوش مورد علاقه اش، علاقه ای نشان نمی داد.

یک روز صبح رفتار مار پیتون برای صاحب جوانش بسیار نگران کننده تر شد. در طول روز، رجی روی تخت خود باقی ماند و از خوردن غذا امتناع کرد، مار خانگی بیش از حد معمول آشفته و عصبی به نظر می رسید، به خصوص زمانی که کاساندرا سعی کرد او را به ویواریوم برگرداند با مقاومت شدیدی مواجه شد. کاساندرا به این فکر کرد که آیا حیوان خانگی بی آزارش بیمار شده؟

در مطب دامپزشک با یک حقیقت ترسناک مواجه شد! دامپزشک به "کاساندرا" گفت علت غذا نخوردن مار پیتون این است که او خود را برای بلعیدن طعمه ای بزرگ آماده می کند. و این طعمه چیزی  نیست به جز خود "کاساندرا"!

25

منبع: فرادید

کدخبر: 903501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟