رابطه سیاه کارگردان با ریحانه پارسا در 16 سالگی اش ! / زورکی بود راضی نبودم  !

استوری ریحانه پارسا علیه یک کارگردان ایرانی که در 16 سالگی به او تجاوز کرده است جنجالی شده و مشخص نیست این ادعای ریحانه پارسا صحت دارد.

ریحانه پارسا راز تجاوز به خودش را افشا کرد و نام کسی که به ریحانه پارسا تجاوز کرده را گفت در اینستاگرام استوری کرد.

ریحانه پارسا که چندی پیش ایران را ترک کرده، مدتی است با انتشار پست و استوری هایی که مشخص نیست صحت دارد یا خبر جنجالی شده و مانند خیلی های دیگر با این اقدام های قصد دارد خود را سر زبان ها بی اندازد.

ازدواج ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در اسفند 1377 در تهران متولد شد. پدر او شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است و داری 2 خواهر کوچک تر از خودش است.

ریحانه پارسا دارای مدرک دیپلم رشته نمایش از هنرستان سوره است و کار هنری خود را از همان تئاتر هنرستان سوره آغاز کرد.

او با بازی در سریال پدر در نقش دختری به نام لیلا در کنار سینا مهراد، لعیا زنگنه و مهدی سلطانی به شهرت رسید.

به گفته خودش از بین 250 داوطلب این نقش انتخاب شده است و از این بابت بسیار خوشحال است. ریحانه پارسا به غیر از بازیگری در رشته عکاسی هم فعالیت دارد و به خواندن کتاب هایی با مضمون روانشناسی و طراحی صحنه علاقه مند است.

ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا بعد از پایان سریال در صفحه اینستاگرامش هر عکسی که مرتبط با سریال پدر بود را حذف و مجموعه‌ای عکس منتشر کرد که در آن اسپانسری مشخص دارد و عکس‌ها در جهت تبلیغات اسپانسر است.

بارزترین وجه عکس‌های جدید ریحانه پارسا ظاهر متفاوت او با تصویری است که در سریال پدر از او به نمایش گذاشته شده بود، مخاطبان به این تغییر واکنش نشان دادند. طبق معمول 2 طیف موافق و مخالف شکل گرفت و با توجه به زمزمه ساخت ادامه سریال پدر این پرسش مطرح گشت که آیا با این ظاهر جدید در سری بعدی پدر (پدر2) او باز می‌تواند به ایفای نقش بپردازد یا ممنوع التصویر خواهد شد؟

واکنش گروه سازنده سریال به این اتفاق انتشار عکسی ازریحانه پارسا در صفحه اینستاگرام سریال پدر بود با این کپشن: « ما عاشق نقش‌ها می‌شویم نه نقش‌پردازان » و به شکلی تلویحی خبر از کنار گذاشته شدن این بازیگر دادند.

در مقابل ریحانه پارسا هم با انتشار عکسی از تهیه کننده و کارگردان سریال در اینستاگرامش نوشت: من دستِ شمارو می‌بوسم، من تا ابد مدیون اعتماد این دو عزیزم، من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه ی سریال پدر هست( این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم اگر این روزها عکسی دیده شده که فرقِ زیادی با تصویرِ این ماه های اخیر داره بی هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده است و صرفا توجیهی است که ریحانه پارسا هیچ شباهت(ظاهری)به لیلای دیده شده نداره"و اما ماجرای ازدواج پر حاشیه و جنجالی ریحانه پارسا با مهدی کوشکی ،او چند ماه پیش در اواخر سال گذشته، در شیوع ویروس کرونا در کشور خبر ازدواج خود را با مهدی کوشکی بازیگر و کارگردان رسانه ای کرد.

لازم به ذکر است که مهدی کوشکی قبلا 2 بار ازدواج کرده بود وصاحب یک فرزند است و 17 سال از ریحانه پارسا بزرگ تر است.

ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی باعث واکنش های کنایه آمیز از سوی برخی از بازیگران برای آن ها  شد. با این حال ریحانه پارسا و مهدی کوشکی همواره عکس های دو نفر و عاشقانه خود را در فضای مجازی قرار می دادند و در این مدت سوژه بسیاری از رسانه ها شده بودند وحتی در برخی از اظهار نظرهای خود جنجال آفرین شده و واکنش های منفی دریافت می کردند.

حدود 2 ماه پیش ازدواج این زوج هنری به بن بست رسید و ریحانه پارسا و مهدی کوشکی عکس های یکدیگر را از صفحه اینستاگرام خود پاک کردند و در نهایت یک بعد از ظهر تابستانی ریحانه پارسا با انتشار ویدئویی از خود مهر تائید برخبر جدایی خود زد و در آخر برای مهدی کوشکی آرزوی سلامتی کرد.

بعد از جدایی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی از یکدیگر ویدئویی از روزبه بمانی خواننده سرشناس کشورمان با ریحانه پارسا در فضای مجازی منتشر شد و همه بر این باور بودند که بمانی عشق جدید ریحانه پارسا است. اما این هنرمند با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش این خبر را تکذیب کرد و اعلام داشت ، از شخصی که این ویدئو را منتشر کرده است، شکایت کرده است و ادعا کرد که شخص خاطی قصد داشته است در مقابل این ویدئو از او اخاذی کند.

ریحانه پارسا بعد از مدتی به ترکیه رفت و با ادعاهای جنجالی و پست های عجیب مسیر زشتی برای زندگی طی می کند.

کدخبر: 897355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟