نفوذ این زن بین 6 داور مطرح ایرانی / او را بشناسید چون حرف اول و آخر را می زند + عکس

علیرضا فغانی زادهٔ ۱ اردیبهشت ۱۳۵۷ در جابوز در غرب استان خراسان رضوی داور بین‌المللی فوتبال ایران است که در لیگ برتر خلیج فارس داوری می‌کرد. علیرضا فغانی مسابقات مهمی از جمله دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۴، دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵،دیدار فینال فوتبال المپیک ۲۰۱۶ ریو، دیدار رده‌بندی جام جهانی ۲۰۱۸ و... قضاوت کرده است. علیرضا فغانی همچنین جام جهانی ۲۰۲۲ را قضاوت می‌کند. علیرضا فغانی در ایران نیز پیشینهٔ داوری در فینال جام حذفی و شهرآورد تهران را دارد. علیرضا فغانی همچنین در سال ۲۰۲۰ به عنوان بهترین داور آسیا شناخته شد.

علیرضا فغانی با دختر حسین عرب‌براقی ازدواج کرد. جالب اینکه عرب‌براقی و پدر فغانی با یکدیگر همسایه دیوار به دیوار بودند و رفت آمد خانوادگی داشتند به همین خاطر فغانی عملاً از کودکی با همسرش بزرگ شد و کاملاً او و خانواده‌اش را می‌شناخت. زندگی در خانواده‌ای مملو از داور یکی از شرایط خاصی است که علیرضا از آن برخوردار بود.

همه داور هستند!

پدر و برادر علیرضا داوری می‌کردند و از طرف دیگر، پدر همسر و برادر همسر او نیز همین شغل را پیشه کرده‌اند. تازه باید به همه این‌ها پسر خود فغانی را نیز اضافه کرد که این روز‌ها در استرالیا کار داوری را استارت زده است.

در چنین شرایطی می‌توان گفت همسر علیرضا فغانی بهترین داور در میان این خانواده است.وقتی قرار باشد مسابقه فوتبال را تماشا کند که همسر، پسر، برادر، پدر و همچنین پدر شوهر و برادر شوهرش همگی داور باشند، در نهایت میان آن‌ها اختلاف ایجاد می‌شود و خانم فغانی باید حرف آخر را بزند!

منبع:وقت صبح

کدخبر: 851180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟