8 بازیگر زن و مرد مشهور که در اوج بازیگری را کنار گذاشتند + عکس و اسامی

شاید اینطور به نظر برسد که یکی از بازیگران برجسته ی هالیوود بودن چیزی است که بسیاری آرزویش را دارند. اما در دنیای شهرت همیشه همه چیز عالی و بی نقص نیست.

بسیاری از اوقات بازیگران احساس خستگی می کنند و تنها چیزی که دل شان می خواهد این است که زندگی عادی ای مانند بقیه داشته باشند.

در ادامه از بازیگران مشهوری خواهیم گفت که در اوج شهرت تصمیم گرفتند برای مدتی یا همیشه بازیگری را کنار بگذارند.

جولیا رابرتس

۸ بازیگر مشهور که در اوج بازیگری را کنار گذاشتند

جولیا رابرتس اذعان کرده دلش می خواهد زندگی ای مانند «ارین براکویچ» به سبک هیپی ها داشته باشد، همان شخصیتی که در فیلمی به همین نام (Erin Brockovich) نقش آن را بازی کرده بود. او گفته دلش یک زندگی آرام می خواهد: «سعی می کنم همه ی تمرکزم را به زمان حال معطوف کنم و هیچ برنامه ی بازیگری ای برای آینده ندارم. برگشتن به روتین زندگی حس واقعاً خوبی دارد. من عاشق خانه ماندن و مادری کردن هستم.»

کامرون دیاز

۸ بازیگر مشهور که در اوج بازیگری را کنار گذاشتند

کامرون دیاز بازنشستگی خود را تأیید کرده و از آن پشیمان هم نیست. به گفته ی خودش، هیچ وقتی برای زندگی شخصی اش نداشت: «وقتی کاری را در سطحی بالا برای مدتی طولانی انجام می دهد، بخش هایی از زندگی ات از بقیه ی بخش ها سبقت می گیرند. بخش های زیادی از زندگی ام بود که نمی توانستم آن ها را مدیریت کنم.» دیاز احساس می کرد هالیوود او را «تصاحب» کرده بود، به همین دلیل تصمیم گرفت «به خودش اتکا کند».

جسیکا آلبا

۸ بازیگر مشهور که در اوج بازیگری را کنار گذاشتند

اولین باری که جسیکا آلبا به فکر کنار گذاشتن بازیگری افتاد زمانی بود که کارگردان فیلم «چهار شگفت انگیز» (Fantastic Four) از نحوه ی گریه کردنش در برابر دوربین انتقاد کرد. او به آلبا گفته بود بیش از حد واقعی و دردناک گریه می کند و باید سعی قشنگ گریه کند.

اصلیت مکزیکی جسیکا آلبا هم در کار بازیگری برایش مشکل ساز شده بود: «به من می گفتند: “ظاهرت نه آنقدر لاتین است که نقش یک لاتین را بازی کنی و نه آنقدر سفیدپوست که نقش اصلی فیلم را، برای همین باید نقش یک شخصیت عجیب و غریب را بازی کنی.”»

جسیکا آلبا حالا کسب و کار خودش را دارد و از مادر بودنش لذت می برد.

توبی مگوایر

۸ بازیگر مشهور که در اوج بازیگری را کنار گذاشتند

جیمز فرانکو، همبازی توبی مگوایر گفته کار با این بازیگر دشوار بود: «من و توبی کمی اوقات سختی باهم داشتم. فیلم سختی بود.» مگوایر بعدها تصمیم گرفت دیگر در کانون توجه نباشد و تمرکز خود را بر روی تهیه کنندگی بگذارد و در پشت صحنه ی سینما کار کند.

جک گلیسون

۸ بازیگر مشهور که در اوج بازیگری را کنار گذاشتند

جک گلیسون گفته برای تفریح بازیگری می کند و به آن به چشم یک شغل نگاه نمی کند: «وقتی از چیزی پول درمی آورید، شکل رابطه تان با آن تغییر می کند. اینطور نیست که از بازیگری متنفرم باشم. فقط کار مورد علاقه ام نیست.» او دوست دارد که تا جای ممکن زندگی عادی ای داشته باشد، اینستاگرام و توییتر او فعال نیستند، آپارتمان لوکسی ندارد و شهرتش او را معذب می کند.

خواهران اولسن

۸ بازیگر مشهور که در اوج بازیگری را کنار گذاشتند

خواهران اولسن کار در دنیای فشن را به بازیگری ترجیح دادند. این خواهران دوقلو ۲ لاین تولید لباس موفق به راه انداختند و با شرکت های زیادی وارد همکاری شدند. آن ها موفق شدند در اولین تلاش شان این صنعت را به تسخیر خود درآورند.

جنیفر لارنس

۸ بازیگر مشهور که در اوج بازیگری را کنار گذاشتند

جنیفر لارنس اذعان کرده: «فکر می کنم همه از دستم خسته شده بودند. خودم هم از خودم خسته شده بودم. به نقطه ای رسیده بودم که هیچ کاری را نمی توانستم درست انجام دهم.» به علاوه، او می خواست مدتی به زندگی شخصی اش برسد و زمان بیشتری را در کنار عزیزانش سپری کند.

اندرو گارفیلد

۸ بازیگر مشهور که در اوج بازیگری را کنار گذاشتند

اندرو گارفیلد درست بعد از نامزد شدن برای اسکار بهترین بازیگر مرد، تصمیم گرفت مدتی بازیگری را کنار بگذارد تا درباره ی آینده ی خود تجدیدنظر کند. او در اینباره گفته: «باید یک مدت یک آدم معمولی باشم.» برنامه ی کاری شلوغ گارفیلد باعث جدایی او از شریک عاطفی اش هم شد و شاید این موضوع هم در تصمیم او مؤثر بود.

کدخبر: 835117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟