این زن هووی آنجلینا جولی است / همسر جدید بردپیت را ببینید !

به گزارش رکنا ، برد پیت متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳ بازیگر و تهیه‌کنندهٔ فیلم آمریکایی است.برد پیت برای نقش‌آفرینی‌هایش چندین جایزه از جمله دو جایزهٔ گلدن گلوب و دو جایزهٔ اسکار دریافت کرده‌است.برد پیت نخست با ایفای نقش یک گاوچران بین‌راهی در فیلم تلما و لوییز (۱۹۹۱) به رسمیت شناخته شد.برد پیت اولین نقش‌های اصلی او در تولیدات با بودجه زیاد در فیلم‌های رودخانه‌ای از میان آن می‌گذرد ، افسانه‌های خزان و فیلم ترسناک مصاحبه با خون‌آشام بود.برد پیت با ایفای نقش در تریلر جنایی هفت و علمی تخیلی ۱۲ میمون با تحسین منتقدان روبرو شد و فیلم دوم جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزدی اسکار را برای او به ارمغان آورد.برد پیت در فیلم‌های باشگاه مبارزه  و یازده یار اوشن و همچنین دنباله‌هایش، دوازده یار اوشن و سیزده یار اوشن  نقش‌آفرینی کرد.

بردپیت و امیلی راتایوفسکی وارد رابطه جدیدی شدند . این زن پس از آنجلینا جولی انتخاب بردپیت شده است !چند منبع خبری اعلام کردند برد پیت بازیگر ۵۸ ساله و امیلی بازیگر و مدل روز گذشته دست در دست در نیویورک‌دیده شدند همچنین قبلا نیز یک بار آنها با هم در پاریس دیده شده بودند.

امیلی راتایوفسکی

این در حالی است که برد هنوز درگیر پرونده ی جداییش از انجلینا است و امیلی نیز ۲ ماه پیش اعلام کرد به دلیل خیانت همسرش از او جدا شده است.امیلی راتایکوفسکی (به انگلیسی: Emily Ratajkowski) (زاده ۷ ژوئن ۱۹۹۱) بازیگر و مدل آمریکایی است. وی از پدری کاتولیک و مادری یهودی که هر دو آمریکایی هستند در وست‌مینستر لندن زاده شده‌است. او همچنین تنها فرزند آن‌ها است.

بردپیت و امیلی راتایوفسکی

 منبع :دلگرم

 

کدخبر: 818124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟